Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomjag
Wysłany: Wto 5:59, 16 Maj 2017
Temat postu:
Na forum międzynarodowym przeczytałem o samoistnym remapingu Duka. Wystarczy tylko pozstawić go z zapalonym silnikiem i czekać 15 minut. W tymże czasie motocykl sam dostosowuje Ecu do optymalnej mapy biorąc pod uwagę czynniki zewnętrzne. Czy to prawda? Nie mam pojęcia, choć zarzekają się użytkownicy, że to pomaga. Jest tam parę aspektów, które tzreba spełnić w trakcie powyższej czynności, ale jest to do ogarnięcia. Ja osobiście tego nie próbowałem.
http://www.ktmduke390forum.com/forum/issues-troubleshooting/15385-15-minute-idle-ecu-reset-engine-running-problems.html
Jak ktoś angielskiego nie zna, to włączyć translatora nawet tłumaczy.
kacisonfire
Wysłany: Śro 14:35, 10 Maj 2017
Temat postu:
Wydaje mi sie, ze skutkuje to troche spadkiem mocy, dlatego zamowilem w ktmie uszczelkę
powinna pasować, a jak nie to dam tego uszczelniacza troche i mocno skrecę.
henio12323
Wysłany: Śro 14:16, 10 Maj 2017
Temat postu:
Ciezko powiedziec najleoiej wheliminuj nieszczelnosc uszczelka albo pasta do uszczelniania wydechoe
kacisonfire
Wysłany: Śro 12:32, 10 Maj 2017
Temat postu:
Przejadę sie od ASO poproasze o wgranie i zobaczę co bedzie, jak cos to wroci sie do starego trybu i tyle. Druga sprawa, jak jest łączenie kolektora z koncowka wydechu, zaciska sie to taką metalową obejmą, dokrecilem, ale wychodzi minimalnie powietrze, czy dać pod to uszczelkę ? zampowilem taka w ktm, powinna pasować ? A i czy to powoduje spadek mocy minimalny ? jak jest nieszczelne ?
henio12323
Wysłany: Wto 22:39, 09 Maj 2017
Temat postu:
zalezy, generalnie jak ze zdławionego fabrycznego wydechu wrzuci sie wolny wylot, mapa sama sobie ogarnie jak ma dawkować, teoretycznie powinno wszystko hulać. ale wtedy to ma tylko wpływ na dzwiek i ewentualnei wygląd. jak chcesz dołozyc osiagi, dobra mapa moze wykrzesać troche wiecej na takim wydechu
Tomjag
Wysłany: Wto 19:25, 09 Maj 2017
Temat postu:
Rozmawiałem w czeskim serwisie na ten temat. Co prawda dotyczyło to 390-tki. Podobno tłumiki akcesoryjne Ixill-a nie wymagają remapingu ECU.
Myślę. że korzystając z mapy Akrpa, to możesz więcej stracić niż zyskać. Ja bym nie szedł tą drogą.
kacisonfire
Wysłany: Nie 23:18, 07 Maj 2017
Temat postu:
Co dokładnie ? Jak to wpłynie na silnik?
henio12323
Wysłany: Nie 22:59, 07 Maj 2017
Temat postu:
Na pewno cos zmieni
kacisonfire
Wysłany: Nie 21:43, 07 Maj 2017
Temat postu: Wydech ktm duke 125 ixil wgranie mapy od
Witam, może ktoś orientuje się czy wgranie mapy od akropa pod ixil coś zmieni ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin