Autor |
Wiadomość |
kordiks |
Wysłany: Nie 19:25, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Jak to przerobić na jedna komorę?Jak przerobie na jedną komorę to mam lać silnikowy 10w50? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:10, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
czy nie slychac lancuszka rozrzoadu. sam bez doswiadczenia i tak tego nie wyczaisz... ogolnie to wadliwe sa napinacze - potrafia pasc czasem w nieoczekiwanej chwili, i dlugo sie napinaja po rozruchu, (slychac grzechotanie przez kilka sekund ) opcja albo zmieniac regularnie - nie kosztuje majatku bo niecale 200 zl. albo kupic dirttricks - zamiennik ktory ma inny system dzialania.
druga rzecz to potrafi pasc uszczelniacz na wale i jeden olej sie przelewa do drugiego
rozwiazaniem jest albo przerrobienie ukladu na jedna komore, albo stosowanie oryginalnych uszczelniacze i wklejanie ich na klej i problemu nie ma.
reszta jest ok |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 18:42, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Ok, dzięki.
Jak wiadomo każdy motocykl ma jakieś wady. Na co zwrócić uwagę podczas kupna EXC 400 z silnikiem XC4? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:33, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
hehe jak sie przyjzysz blizej to zobaczysz ze sa inne pikrywy inne kartery..... z 400 2007 do 2009 w silniku podpasuje moze kilka srubek to calkowicie inne jednostki. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 18:26, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Jak patrzę na google to widzę różnicę w kształcie pokrywy pompy płynu chłodniczego. Mam rację? I w innym miejscu jest okienko do sprawdzania poziomu oleju. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tomokat |
Wysłany: Nie 18:16, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Różnica olbrzymia w wyglądzie. Najlepiej wpiss sobie w google exc 400 2007 a pozniej exc 400 2009 i zobaczysz:) Albo najlepiej wrzuc zdjecie tego kata co go masz kupic. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 18:07, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Czyli nie ma takiego modelu EXC 400 , który wyprodukowano w 2008? Jak rozpoznać RFS od XC4 z wyglądu? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tomokat |
Wysłany: Nie 17:54, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
RFS 400 był do 2007 roku. W 2008 roku nie było żadnej 400-setki. Dopiero od 2009 z silnikiem XC4. Była roczna luka w tej pojemności z tego co mi wiadomo. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 17:30, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Rozumiem że exc 400 od 2009 Ma XC4.W takim razie poniżej 2009 exc 400 Ma RFS? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:11, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
jeśli jest to na 100% rocznik 2008 to może być 450 albo 530
silnik XC4
ten model KTM z tym silnikiem,zaieszeniem i ramą szedł w rocznikach od 2008 do 2011, a 400 od 2009 do 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 17:03, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Dobra bo już mi się pomieszało wszystko Sprawa wygląda tak, że chcę kupić KTM EXC 400 z 2008 roku. Jaki tam jest silnik? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KristofSX |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
przemes |
Wysłany: Nie 16:25, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Wydaje mi się że 400 exc XC4 były od 2009 r...jeśli się mylę proszę mnie poprawić![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kordiks |
Wysłany: Nie 16:13, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
Dzięki
Znalazłem książkę serwisową, ale w niej jest napisane że dla KTM EXC 2009. Ona też będzie dla EXC 2008 czy muszę innej szukać? Jeśli tak to chętnie przyjmę link
Jakie są wady silnika XC4? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KristofSX |
Wysłany: Nie 15:58, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
hej,
tak, każd EXC możej zarejestrować, o ile masz odpowiednie kwity,
oznaczenie silnka to XC4, ma on kilka niedociągnięć, ale nic takiego co nie było by do ogarnięcia,
każdy KTM ma regulowane zawieszenie,
opony 21'' przód - szerokośc 90/90/ 90/100 - zaelży co założysz, 18'' tył, a szerokość - od 100/80 do 140/80 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |