Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dziku
Wysłany: Czw 13:17, 24 Sty 2019
Temat postu:
Silnik, po prostu silnik.
major000
Wysłany: Czw 9:15, 24 Sty 2019
Temat postu:
Dziku napisał:
major000 napisał:
w TPI jak ktoś ma pecha to silnik od wału po głowice zatarty.
Prawda, jak ktoś ma pecha, to i w dwusuwie głowicę zatrze.
Niepotrzebny sarkazm, miałem na myśli wał z łożyskami, korbe, cylinder i tłok.
Dziku
Wysłany: Czw 8:45, 24 Sty 2019
Temat postu:
major000 napisał:
w TPI jak ktoś ma pecha to silnik od wału po głowice zatarty.
Prawda, jak ktoś ma pecha, to i w dwusuwie głowicę zatrze.
te300
Wysłany: Czw 8:09, 24 Sty 2019
Temat postu:
Ciekaw jestem na podstawie jakich informacji wyrabiacie swoje opinie? czy własne doświadczenia? doświadczenia kolegów których motocykle znacie osobiście? dalszych znajomych o których motocyklach niewiele wiecie? serwis typu Maro? ASO? Internet?
major000
Wysłany: Śro 15:16, 23 Sty 2019
Temat postu:
ciernik napisał:
ml napisał:
Taki filmik znalazłem :
https://www.youtube.com/watch?time_continue=385&v=zEkR24sfS5A
To konkurencja KTM zrobiła ten film
W serwisowe jest napisane co 80mth wymieniać wtrysk oleju i trzeba to robić.
Nawet Toyota i Honda czasem się zepsuje.
Ja dla równowagi napiszę tak - TPI super sprzęty.
Jeżdżą u nas dwa. Super, nowoczesne, bezawaryjne maszyny.
To stare zagranie ze strony producenta, jeśli coś jest awaryjne, to kazać to wymieniać co chwile. Motocykl jest jeszcze nie dopracowany i tu nie ma dyskusji, za 5 lat powinni ogarnąć temat. Fakty są jednak faktami, w poprzedniej generacji (12-16) poza klękającymi rozrusznikami, nic się nie działo, a w TPI jak ktoś ma pecha to silnik od wału po głowice zatarty.
ciernik
Wysłany: Wto 16:06, 22 Sty 2019
Temat postu:
ml napisał:
Taki filmik znalazłem :
https://www.youtube.com/watch?time_continue=385&v=zEkR24sfS5A
To konkurencja KTM zrobiła ten film
W serwisowe jest napisane co 80mth wymieniać wtrysk oleju i trzeba to robić.
Nawet Toyota i Honda czasem się zepsuje.
Ja dla równowagi napiszę tak - TPI super sprzęty.
Jeżdżą u nas dwa. Super, nowoczesne, bezawaryjne maszyny.
ml
Wysłany: Wto 11:21, 22 Sty 2019
Temat postu:
Taki filmik znalazłem :
https://www.youtube.com/watch?time_continue=385&v=zEkR24sfS5A
te300
Wysłany: Nie 17:26, 20 Sty 2019
Temat postu:
Jeśli chodzi o husqvarnę lubelski salon organizował jazdy testowe na wchodzące tpi czy tam tei, miałem też zaproszenie na jazdy testowe szosówek, wiem, że wiele osób skorzystało z tej możliwości, informacje o tym były zamieszczane na portalach społecznościowych i nie tylko;
także można.... pewnie chodzi o zaangażowanie i jakieś możliwości... ale nie wnikałem tylko skorzystałem a później kupiłem
i wielu moich znajomych, także skuteczność duża.
henio12323
Wysłany: Nie 15:40, 20 Sty 2019
Temat postu:
38 to jest cena wyjsciowa dla klienta z ulicy - jak pogadasz to dostaniesz w tej cenie jakies ciekawe graty, albo mozna nieco zbic cene
35-36 tysiecy to była cena zakupu motocykla przez dealera wiec jest co cena sprzedazy po kosztach - zaraz pewnie wchodzą nowe modele i coraz cięzej sprzedac stare, wiadomo ze lepiej pogonic po kosztach bez duzego zarobku. ale nadal - kupujesz moto na sklep za 35 tysiecy sprzedajesz cudem za 38 tysiecy - w tym musisz dbać o ten motocykl, rozpakować go, przygotować do sprzedazy ( rozblokować ) te 3 tysiące zarobku to jest śmieszna kasa według mnie, byle handlarzyna wzbogaca sie po 2-3 tysiące na samochodach wartych 10-15 tysiecy jak mu sie los uśmiechnie.
1papilion9
Wysłany: Nie 15:33, 20 Sty 2019
Temat postu:
henio12323 napisał:
na słowacji jest oddział ktma miedzy innymi na PW i tam sie udają dalerzy jak wchodzi nowy model zeby o nim sie czegos dowiedziec + jakies info dealerskie.
ja jeszcze raz napisze - ktos kto kupuje wyczynowe enduro czy crossówke raczej wie czego szuka
a jak kompletnie jest zielony w temacie, to czy kupi ten czy inny model niewiele zmieni bo i tak nie poczuje róznic. wiec testówki enduro to tylko zamieszanie i ogrom zbnędnych kosztów - kazdy dealer musiał by co roku kupować całą game motocykli żeby klient mógł sie przejechać
a jak czesto bywa u jednego by jeździł bo bliżej, u innego kupił bo 500 zł taniej..... i to wszystko dzieje sie w PL gdzie wydajac na motocykl 40 tysiecy wiekszosc osób sie targuje o każdą złotówke - za granicami gdzie sprzedaż motocyklu jest znacznie wyzsza to i dealer ma z tego taki przychód że moze sobie pozwolić na jakies jazdy testowe
Jak maja takie male zyski to dziwne ze jak przed kupnem bety pytalem o ktm cena wynosila 38tys a teraz juz 36? Z wlasnej kieszeni doklada 2tys do sprzedazy?
Kustosz
Wysłany: Nie 15:29, 20 Sty 2019
Temat postu:
Jakby tak dawali każdemu się "przejechać" to nagle byłby wysyp ludzi którzy jeździliby bo "dają za darmo", W Polskich warunkach nawet jak sprzedajesz kilkuletni motocykl to zawsze znajdzie się ktoś kto przyjedzie pograć szefa, specjalistę, przejedzie się po okolicy, pomarudzi o cenę i finalnie nie kupi, kto sprzedawał motocykl ten wie, spędziłem trochę czasu w Anglii, mentalność ludzi jest tam dla przykładu z goła inna więc i u dealera jazda testowa jest kwestią dogadania. Dlatego moim zdaniem KTM w Polsce bardzo dobrze robi że nie udostępnia motocykli byle komu na testy.
henio12323
Wysłany: Nie 15:27, 20 Sty 2019
Temat postu:
na słowacji jest oddział ktma miedzy innymi na PW i tam sie udają dalerzy jak wchodzi nowy model zeby o nim sie czegos dowiedziec + jakies info dealerskie.
ja jeszcze raz napisze - ktos kto kupuje wyczynowe enduro czy crossówke raczej wie czego szuka
a jak kompletnie jest zielony w temacie, to czy kupi ten czy inny model niewiele zmieni bo i tak nie poczuje róznic. wiec testówki enduro to tylko zamieszanie i ogrom zbnędnych kosztów - kazdy dealer musiał by co roku kupować całą game motocykli żeby klient mógł sie przejechać
a jak czesto bywa u jednego by jeździł bo bliżej, u innego kupił bo 500 zł taniej..... i to wszystko dzieje sie w PL gdzie wydajac na motocykl 40 tysiecy wiekszosc osób sie targuje o każdą złotówke - za granicami gdzie sprzedaż motocyklu jest znacznie wyzsza to i dealer ma z tego taki przychód że moze sobie pozwolić na jakies jazdy testowe
Lagoona
Wysłany: Nie 15:03, 20 Sty 2019
Temat postu:
Osobiscie tez uwazam fakt ze nie mozna sie przejechac przed kupnem za rzecz bardzo dziwna. Osoby "spoza" srodowiska enduro wytrzeszczaly oczy i krecily glowami jak im opowiadalam jak sie kupuje enduro.
A widzialam gdzies na YT, chyba u Adiqa z grupy 96enduro, jak byl na dniach testowych ktore odbywaly sie na slowacji - mozna bylo wsiasc chyba na kazdy mozliwy model i przejechac trase we wlasnym tempie. Super sprawa, tylko ze z tego co slyszalam to zeby wziac w tym udzial trzeba miec znajomosci, dostac jakies zaproszenie itp. Wiec opcja niedostepna dla zwyklych "szarych" klientow.
Ja raz bylam na orange days - wtedy mozna sobie pojezdzic szosowkami i bylo bardzo sympatycznie. Dostajesz moto na 1h i jedziesz przed siebie
No ale z tego co widzimy mimo, ze ktm nie udostepnia swoich off road'owek na jazdy probne to i tak maja full klientow i sa wiodaca marka... wiec skoro ludzie kupuja to firma wychodzi z zalozenia ze po co cos zmieniac.
1papilion9
Wysłany: Nie 11:09, 20 Sty 2019
Temat postu:
Bylem osobiscie w wieliczce na testach.
Dziku
Wysłany: Nie 10:39, 20 Sty 2019
Temat postu:
1papilion9 napisał:
Co ty gadasz akurat na "Dniach Bety" ktory odbył się w wieliczce pod krakowem byl wyznaczony teren i nie bylo czegos takiego jak jazda za instruktirem
Jakbyś uważnie przeczytał to co napisałem, to być pewnie wychwycił fragment ''nie wiem jak to się w końcu odbyło''. Idąc dalej - Beta Warszawa, jazdy 18 listopada 2018, regulamin:
II. ZASADY OGÓLNE:
1. Jazda testowa odbywa się za przewodnikiem
2. Zakaz odłączania się od grupy
3. Zakaz wyprzedzania przewodnika
I dlatego napisałem ''nie wiem jak to się w końcu odbyło, ale jeśli instruktor pyrkał 20km/h to chyba sam wiesz jaki to miało sens.''
[quote="1papilion9"dostawales firmularz wypelniales i brales moto jaki chciales i upalales na maxa.[/quote]
Tzn. byłeś tam, czy słyszałeś, że tak było? Bo być, a słyszeć to dwie inne rzeczy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin