Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dziku
Wysłany: Wto 21:41, 23 Maj 2017
Temat postu:
No cóż, pewnie tak jest. A jak by się miała Beta 350 do Bety 400? Tam chyba taka sama rama jest, więc i prowadzenie pewnie podobne, chyba będę się skłaniał ku Becie 400.
KozioŁ
Wysłany: Wto 20:23, 23 Maj 2017
Temat postu:
zadzwoń do Firka do Myślenic i potwierdź co piszę, poza tym trochę kojarzę to moto. Jakieś dwa lata temu sprzedawał ją handlarz z CubaMoto z Gniezna. Osiołek czyli jest sporo słabszy i dużo gorzej jeździ, bardzo ogólnie to ujmując
Dziku
Wysłany: Pon 22:26, 22 Maj 2017
Temat postu:
wuhacz napisał:
Interesowały mnie podobne motocykle co ciebie i u mnie po przeliczeniu wszystkich za i przeciw wybór padł na Husqe TE310.
No to mi namieszałeś, czym tak Cię urzekła husqa? Pojemność jakaś taka...mała, jak z żywotnością silnika?
KozioŁ napisał:
Panowie jeśli piszecie o Becie 350 z 2011 to w tym i tylko w tym modelu i roczniku korba występuje tylko i wyłącznie w komplecie z wałem korbowym. Podejrzewam że z tego właśnie wynika cena tego moto z OLX. W pozostałych rocznikach korba występuje już oddzielnie.
Na pewno? Według schematów na necie korbowód występuje oddzielnie, ale może być trudno dostępny. Cenowo różnie - 280-380 euro, biorę pod uwagę, że cena moto jest taka, gdyż właściciel przeczuwa remont, z resztą jaki bym nie kupił to silnik idzie od razu do mechanika.
KozioŁ napisał:
EXC 400 w porównaniu do Bety 350 to osiołek
To znaczy jaki?
KozioŁ
Wysłany: Nie 20:57, 21 Maj 2017
Temat postu:
Panowie jeśli piszecie o Becie 350 z 2011 to w tym i tylko w tym modelu i roczniku korba występuje tylko i wyłącznie w komplecie z wałem korbowym. Podejrzewam że z tego właśnie wynika cena tego moto z OLX. W pozostałych rocznikach korba występuje już oddzielnie. EXC 400 w porównaniu do Bety 350 to osiołek
wuhacz
Wysłany: Nie 8:36, 21 Maj 2017
Temat postu:
Ta 350tka to ta z olx z miejscowości Nowy Bedoń? Stoi już z 2 miesiąc. Niby o niczym to nie świadczy, ale cena za moto moim zdaniem jest atrakcyjna, więc jeśli byłby w przyzwoitym stanie to pewnie poszedł by. Choć po prostu mógł się nie trafić klient. Jeśli masz blisko to ja bym ją sprawdził.
Interesowały mnie podobne motocykle co ciebie i u mnie po przeliczeniu wszystkich za i przeciw wybór padł na Husqe TE310.
Dziku
Wysłany: Czw 18:16, 18 Maj 2017
Temat postu: EXC 400 vs Beta 400 vs Beta 350
Witam, aktualnie posiadam EXC 525 z zamiarem przeróbki na supermoto, już prawie projekt skończony, tylko poskładać do kupy
Oczywiście pojeździłem troszkę w terenie i nie powiem - teren wciąga, dlatego przymierzam się do zakupu kolejnego motocykla.
I tu mam problem - szukam jakiejś nowszej konstrukcji, gdyż podobno motocykle prowadzą się dużo lepiej niż stare poczciwe RFS-y. Chcę moto do bardziej technicznych rzeczy niż tylko jazda na wprost i zakręty, dopiero się uczę więc chyba nie muszę pisać, że 525 to jednak troszkę za dużo jak na naukę. Tu gdzie mieszkam jest parę górek i innych miejscówek, ale nawet jakbym musiał sam naciąć parę belek czy wkopać opon to nie będzie problemu
Wykminiłem 3 modele:
EXC 400 2008+ - mała podaż, ogólnie drogo, ale dostęp do części, ceny remontu w miarę możliwe, zwłaszcza kompletu zaworów jakby głowica już nie domagała
Beta400 2011- podobno prowadzenie lepsze niż EXC 400, dostęp do części jakoś przetrawię, ceny ew. remontu jak w EXC
Beta350 2011 - no i tu jest problem - tańsze od EXC 350, którego nie biorę pod uwagę, ponieważ cena zakupu mnie przerasta, cena ew. remontu taka jak w/w, tylko zawory tytanowe - same zawory ze 2.5k, ale jest oferta moto za 12k, więc z ew. remontem bym się zamknął może w 15k. Pytanie tylko, czy nie za szybko silnik się skończy, do fajnych miejscówek mam ze 20 km przelotu, trochę szkoda tych mth, a w przypadku większych pojemności można troszkę remont przeciągnąć niż wskazuje na to serwisówka.
Czekam na Wasze opinie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin