Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Wto 14:46, 30 Maj 2017
Temat postu:
tak , teraz mial za bogatow , obserwuj dalej jak pali .
sylwu
Wysłany: Sob 11:02, 27 Maj 2017
Temat postu:
odkręciłem mu trochę srubkę do 2 obrotów (miałem 1,75) oraz podniosłem mu iglice o 2 ząbki. moto odpala lepiej na zimnym, nie gaśnie po odpaleniu.
jednak teraz po wywrotkach zalewa mi go i muszę się nieźle napocić by go odpalić. przyczyną może być ta dźwignięta iglica? przed zmianą problem nie występował
edit
sprawdzilem swiece, jest zaczerniona, sposcilem iglice o 1 zabek, teraz mam iglice na 4 zabku, zobaczymy czy bedzie poprawa
henio12323
Wysłany: Wto 7:43, 23 Maj 2017
Temat postu:
narazie zacznij od srubki... potem bedziemy myslec co dalej
sylwu
Wysłany: Pon 23:12, 22 Maj 2017
Temat postu:
jak zimny zawsze pale na ssaniu. cieply bez ssania. ale tak jak pisalem wczesnie,j na zimnym odpalam go z 3 razy az "zaciagnie" i nie zgasnie, i zawsze trysne mu manetka z pompki, bo bez tego nie zagada. sprobuje w takim razie pobawic sie ta srubka, choc gaznik mam na styk wiec trzeba sie sporo "nagimnastykowac" by to zrobic.
co do dawki to dźwignac mu iglice? czy wieksza dysze?
dzieki panowie za odzew
henio12323
Wysłany: Pon 20:38, 22 Maj 2017
Temat postu:
za ubogo jest na pewno. palisz na ssaaniu czy nie ? dolna srubka sie reguluje odpalony silnik na jak najnizszych obrotach - jak wtedy jest ok, to powinien ładnie tez odpalać
Tomokat
Wysłany: Pon 11:54, 22 Maj 2017
Temat postu:
Nie jest czasem troche za ubogo?
sylwu
Wysłany: Pon 11:34, 22 Maj 2017
Temat postu: LC4 400 na fcr39 cięzko odpala.
witam. jakiś rok temu lub więcej przeszczepiłem do lc4 400 '99 gaźnik FCR39. zastosowałem ustawienia pod tego lc4 znalezione na forum. od początku palil dobrze. problemy zauważyłem tej zimy, cięzko było go odpalić na zimnym. obecnie rownież nie jest idealnie. odpalam go teraz sposobem. przekopie kilka razy z deko. potem przytrzymuje chwile manetke by trysnąć z pompki paliwem, ssanie, kop i motor zagada, chwile pochodzi i zgaśnie (wypali wtryśnięte paliwo?) po drugim, trzecim odpaleniu motor już trzyma wolne, zagrzeje się, wyłączam ssanie i jest ok. na ciepłym pali od kopa.
co o tym sądzicie? powinienem mu zwiększyć dawke paliwa dolną śrubą? czy jeszcze w czymś podłubać?
dodam że silnik w dobrej kondycji, tłok ok 50mht temu, nie żry grama oleju więc odrzucam problemy z kompresją. dodam że zmieniłem mu świecę na iryd, ale bez zmian.
może jeszcze fotka starej świecy:
będę wdzięczny za wszelkie wskazówki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin