Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Sob 10:22, 03 Cze 2017
Temat postu:
jesli pomiar robisz na odlaczonym kablu od regulatora , to niestety masz spalone uzwojenia stratora, pytaj w digitech czy Ci przewina .http://elektronika-motocyklowa.pl
sylwu
Wysłany: Sob 9:51, 03 Cze 2017
Temat postu:
tak
Rysiek24
Wysłany: Pią 19:43, 02 Cze 2017
Temat postu:
A regulator to 20 ?
sylwu
Wysłany: Czw 15:08, 01 Cze 2017
Temat postu:
chodzi o biały i żółty kabel wychodzący z nr 18? zrobiłem pomiar ale niema żadnego napięcia. próbowałem pozostałe wtyczki zmierzyć ale po wyciągnięciu silnik gasl.
Rysiek24
Wysłany: Wto 14:44, 30 Maj 2017
Temat postu:
Najpierw sprawdz, czy masz napiecie na wyjsciu z cewki statora ( ta plastikowa wtyczka 2 pinowa) , powinno byc kilkadziesiac V po przygazowaniu, a ok 20 na wolnych obrotach , napiecie zdaje sie zmienne. Jak nie ma tego napiecia, to walniete uzwojenia , albo kabel..
sylwu
Wysłany: Nie 12:51, 28 Maj 2017
Temat postu: LC4 brak swiatła
witam.poprzedni problem prawie rozwiazny wiec lece z nastepnym. tak jak wczesniej lc4 400 99 sc, bez aku, instalacja lampa przod tyl, kierunki. od samego poczatku mialem problem, lampa przod swiecila jednak palila zarowki, sprawdzalem miernikiem przy lampie, napiecie falowalo wraz z obrotami, wiec stwierdzilem ze padl regulator. odlaczylem regulator i jezdzilem bez. chcialbym sobie to w koncu zrobic wiec kupilem nowy regulator chinski. niestety po podpieciu mam na lampie ok 2-3v ktore wzrasta wraz z obrotami silnika, na starym regulatorze nie ma napiecia. sprawdzilem tez wtyczke co idzie do regulatora ale tam znikome napiecia.
nie znam sie za bardzo na elektryce. od czego mam zaczac sprawdzac i w jaki sposob?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin