Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
babel
Wysłany: Wto 10:11, 30 Maj 2017
Temat postu:
Jak oryginał uszcelka tobędzie OK - ale mogłoby byc lepiej - np dali by tam tulejkę ustalającą
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/co-moglo-byc-lepiej-wymyslone,7902.html
Jak u siebie wymieniałem uszczelkę to w tym miejscu poprzedni własciciel/fabryka - ją lekko przykleił do karteru aby sie nie przysuneła
A jak składam to dorobiłem sobie takie śrubki bez łbów i wkrecam w otwory śrub dekla w celu lepszego ustawienia uszczelki i chciałem powiększyć troche ten otwór ale tego nie zrobiłem i jest OK - i nic się nie przesuwa - ale pewnie panikowałem .
Generlanie oryginal uszczelka powinno być OK
henio12323
Wysłany: Wto 5:48, 30 Maj 2017
Temat postu:
nie ma
warn
Wysłany: Pon 22:24, 29 Maj 2017
Temat postu:
Ale po złożeniu jest jakiś sposób by sprawdzić drożność?
henio12323
Wysłany: Pon 5:48, 29 Maj 2017
Temat postu:
Tak osratnio widzialem przypadek ze ktos wkleil dysze na klej i zalepilo otwor padla korba
Najlepiej przedmuchac mozna sprezonym powietrzem a uszczell
Ki stosowac oryginalne i nie bedzie problemu
warn
Wysłany: Nie 23:52, 28 Maj 2017
Temat postu: Smarowanie korby w 525 03r
Jak wiadomo przez prawy dekiel w 525 idzie kanał smarowania olejem. I teraz gdyby jakoś kiepsko siadła uszczelka dekla to ten kanałek jako że jest mały utraci drożność, ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie drożności?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin