Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Wto 21:36, 30 Maj 2017
Temat postu:
Sory, też fakt.
Ja raczej myślałem, że ubywa podczas garażowania.
Pytanie do barka, ubywa po jeździe czy po garażowaniu?
Swoją drogą to teoretycznie jeżeli zaraz przed jazdą odkrecisz korek, pojeździsz, poczekasz dzień to ciśnienie powinno wrócić do normy, nic nie powinno uciekać, jeżeli układ jest szczelny.
W innym poście pisałeś, ze masz problem z głowicą. Może powinieneś połączyć te fakty?
henio12323
Wysłany: Wto 21:01, 30 Maj 2017
Temat postu:
ale nie napisał ile płynu ubywa w
wiec trzeba doprecyzowac ubywa cały czas ? czy zostaje w okolicach zeberek ?
amek721
Wysłany: Wto 20:44, 30 Maj 2017
Temat postu:
z tego co pisze kolega, to problem nie jest w tym że ucieka powietrze, tylko płyn... więc korek nie ma z tym nic wspólnego na logikę
henio12323
Wysłany: Wto 18:15, 30 Maj 2017
Temat postu:
a któredy ma uciec powietrze
jedyna opcja to korkiem on w zasadzie powinien byc szczelny do 1.X bara zaleznie jaki korek jest - a ty jaki masz wsadzony ?
amek721
Wysłany: Wto 17:37, 30 Maj 2017
Temat postu:
na ciepłym owszem, ale troche dziwne że dzień po zgaszeniu dalej się utrzymuje. Tym bardziej dziwi, że nie ucieka gaz, a ucieka płyn.
Termostat nie powinien mieć z tym nic wspólnego. Posprawdzałbym dokładnie połączenia, podokręcał cybanty
henio12323
Wysłany: Wto 17:32, 30 Maj 2017
Temat postu:
To uklad cisnieniowy jak noe ma cisnialenia tp jest zle. Na cieplym silniku zawsze bedzie
barek253
Wysłany: Wto 16:52, 30 Maj 2017
Temat postu: cisnienie w chlodnicach
sto i pol w dwusuwie
wymienilem termostat na same weze ori z ktm i od tego czasu albo ubywa troche plynu albo nawet dzien po upalaniu jak odkrecam korek jest duze cisnienie i ucieka przez pare sekund
czy termostat ma cos do tego
czy to jakis inny problem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin