Autor |
Wiadomość |
pan_bobek |
Wysłany: Czw 19:19, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
No dziś przyszła mi nowa pompka jednak, 600zł poszło no jednak to było przyczyną. I faktycznie wcześniej miałem 10.5 i jeszcze klamkę w połowie obciętą bo podobno poprzednikowi było lepiej na 2 palce wciskać to trochę pojeździłem i paluchy bolały.
To 9.5 teraz jeszcze z długą klamką nawet nie czuję że wciskam no i najważniejsze mogę stać na biegu dłużej niż 10s
Jak by ktoś potrzebował reperaturki do pompki 10.5 pisać bo w tej starej zmieniałem to ma chyba 4mtg i szkoda wywalać.
Dzięki wielkie za pomoc. Pozdro |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Sob 10:51, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
Okej wielkie dzięki za pomoc. W takim razie zamówię tą 9.5 nową i niech już będzie bo nie mam nerwów.
Jak coś dam znać czy pomogło ale to chyba dopiero w połowie miesiąca bo wczoraj wypłata odebrana i szkoda trochę |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 10:28, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
9.5 jest duzo lepsza:D tzn lzej sprzęgło chodzi
ja miałem tak ze sie łuszczył delikatnie srodek i spadało to grawitacyjnie na dno, i uszczelniacz cały czas tym tarł, potem rozbieram i dokładnie czyszcze patrze pod swiatło a tam rysa jakby ktos ostro wkrętakiem przeorał. i tędy mi cisnienie uciekało bo miałem pdoobnie, jak latałem ze czasem ostrzej pompowałem sprzegłem klamka zanikała.
i tez polerowałem i zmieniałem zestaw naprawczy - kasa z błoto niestety. wytrzymało moze chwile chociaz tez bez rewelacji |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Sob 6:41, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
Chyba już nie będę kombunował bo jak ten tloczek zmieniałem to polerowałem lekko.
Te pompki na allegro wiedzie są 9.5mm myślicie że to wystarczy? Sprawdzałem starą to obecnie mam 10.5mm a takich już nie widzę |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Pią 21:48, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
Sprobuj wypolerować cylinderek ja tak zrobiłem. Nie wiem ile to wytrzyma ale narazie po 20h wszystko działa elegancko. |
|
|
pan_bobek |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 20:33, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
wewnętrzny tłoczek może nie trzymać ciśnienia , jak masz wytarty środek to reperaturka może nie wystarczyć, w poprzednim kacie miałem podobnie , zmieniłem całą popmkę. |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Pią 19:51, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
@henio12323 właśnie zrobiłem tak jak mówiłeś. Klamka robiła się twarda i lekko miękła ale po ok 20s wydawało mi się że stawiała troszkę mniejszy opór ale trudno powiedzieć bo dużej bardzo różnicy nie było. Ale nie wiem może to wystarczy. Poniżej masz video przed chwilą nagrane co się dokładnie dzieje:
https://www.youtube.com/watch?v=V9Z11ipF0p8
w 3s wrzucam bieg i jak widać dopiero po ok 20s zaczyna gasnąć ...
No i jeszcze sprawa tej pompki bo już nie wiem. Przecież wymieniałem tłoczek i oringi to by nie wystarczyło ze przepuszcza kurna? Patrzałem całą pompkę kupić ale chyba to już nie możliwe?... |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Pią 18:27, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
Hmm muszę zrobić tak jak henio pisze jeszcze jednak, oringi nie sądzę żeby były uszkodzone gdyż jeszcze na tym starym tłoczku miałem ten sam problem a oringi wyglądały okej jednak wymieniłem bo już nie miałem nerwów do tego Jenak za wiele nie pomogło.
Tarcze wymieniłem bo już chyba miały 2.6mm serwis podaje 2.7 a nowe 3 to myślałem że w tym problem będzie no ale się myliłem
Okej to dzięki jak będę miał chwilę to zrobię test jeszcze |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Pią 18:21, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
Miałem tak to u mnie uszczerbił się oring na tłoczku, też po 5s już ciągnął, sprawdz jeszcze raz mimo że już to wymieniłeś. Przyczyny szukał bym na linii pompka sprzęgła - wysprzęglik. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 18:19, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
ja obstawiam ze nadal pompa jest problemem. wyglada to tak ze tłoczek który trzymac powinien cisnienie przepuszcza
łatwo dosyc to sprawdzic - wyciagasz wysprzeglik z silnika, łapiesz go np w imadło ( najlepiej lekko wcisniety np w połowie skoku ) i wciskasz klamka az stwardnieje - teraz bez przesady z siła ale wciskasz nie za mocno nie za lekko, i trzymasz, jak klamka wpada no to problem rozwiazany - pompa do wymiany. jak to nie to i klamka caly czas jest w jednej pozycji i sie nie zapada to kolejna sprawa to przekładki sprzęgła. tarcze niewiele maja do ciągniecia, przekładki z kolei juz tak |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Pią 18:12, 02 Cze 2017 Temat postu: Sprzęgło ciągle ciągnie |
|
Moto to sx 250 2t z 2001r. Jest to mój pierwszy motocykl crossowy i od zakupu męczy mnie sprzęgło.
Problem polega na tym iż jak jeżdżę, pod pompuje przed jazdą sprzęgło wszystko jest niby okej. Dziś trochę poszalałem po polu, poskakałem na oponach małych i myślałem że już wszystko gra.
Jednak gdy się zatrzymuję, trzymam na sprzęgle i na biegu tak po 5s zaczyna już moto dławić i gasnąć dokąd nie wrzucę luzu.
2 tyg temu kupiłem reperaturkę pompki sprzęgła (tej przy kierownicy) i wymieniłem bo się pociła. Teraz już jest suche lecz problem pozostał. Tydzień temu dostałem się do samego sprzęgła i wymieniłem tarcze na nowe, kosz wyglądał jeszcze okej, miał male nierówności na krawędziach gdzie opierają się tarcze ale nie wyglądało to bardzo źle. Docisk też okej.
Płynu nie ubywa, było odpowietrzane. Nie wiem co jeszcze sprawdzić i wymienić? Macie jakieś pomysły? Nigdy nie miałem takiego moto z hydraulicznym sprzęgłem ale myślę że to nie jest normalne. |
|
|