Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jagonktm
Wysłany: Wto 23:10, 11 Lip 2017
Temat postu:
Problem rozwiązany. Oczywiście uszkodzony wtryskiwacz, po wymianie moto stało się wściekłe, dzięki za pomoc:)
e46
Wysłany: Nie 22:50, 18 Cze 2017
Temat postu:
jagonktm napisał:
TPS kupiłem nowy, działa tak samo jak poprzedni. Przy ustawieniu na 0,601 chodzi tragicznie, ledwo pali i gaśnie przy ruchu manetką. Mam kolejną rzecz: Rezystancja statora jest wieksza niz dopuszczalna w serwisówce oraz przy pracującym silniku ładowanie wynosi niecałe 13v. To też za mało niż w książce. Być może padnięty stator. Niestety nie znam nikogo z takim moto.
Jak wychodzi minimalnie poza zakres oporności np ~1,8 Ohm to jest ok, ale dla pewności zmierz sobie jeszcze napięcie na pracującym moto - najpierw musisz odpalić, a później odpiąć żółte przewody i zmierzyć napięcie zmienne
jagonktm
Wysłany: Nie 18:31, 18 Cze 2017
Temat postu:
TPS kupiłem nowy, działa tak samo jak poprzedni. Przy ustawieniu na 0,601 chodzi tragicznie, ledwo pali i gaśnie przy ruchu manetką. Mam kolejną rzecz: Rezystancja statora jest wieksza niz dopuszczalna w serwisówce oraz przy pracującym silniku ładowanie wynosi niecałe 13v. To też za mało niż w książce. Być może padnięty stator. Niestety nie znam nikogo z takim moto.
major000
Wysłany: Nie 17:21, 18 Cze 2017
Temat postu:
Ustaw tps na 0,6v i wyreguluj wolne obroty.
henio12323
Wysłany: Nie 14:11, 18 Cze 2017
Temat postu:
a nie masz znajomego z pdoobnym moto ? przyczyny moga byc rózne, uszkodzony tps, walniety wtrysk... zła mapa albo cos namieszane w kompie
jagonktm
Wysłany: Nie 10:47, 18 Cze 2017
Temat postu:
Ktm mam krótko i nigdy nie miałem okazji go porządnie sprawdzić. Ale już po pierwszej jeździe u siebie stwierdziłem, że moto się troche dusi w niskim zakresie. Wcześniej miałem WR 450 i była nieporównywalnie mocniejsza z niskich. Tłok w Ktm jest nowy, zawory były robione.
henio12323
Wysłany: Nie 10:39, 18 Cze 2017
Temat postu:
od zawsze był taki problem czy od jakiegos czasu ?"
jagonktm
Wysłany: Nie 10:30, 18 Cze 2017
Temat postu:
Witam ponownie, a więc walczymy dalej. Wymieniony filtr paliwa, świeca, sprawdzona pompa (ciśnienie oraz praca na ciepłym paliwie) oraz wyjęte sitko z przewodu paliwowego na czas testów. Sprawa wygląda tak, silnik pracuje równo w niskim jak i wysokim zakresie obrotów, nie gaśnie. Problem jest przy gwałtownym wkręcaniu na obroty przy szybkim ruchu manetką. Silnik się wredy strasznie dusi. Podczas jazdy nie ma mocy na niskich obrotach, gdy już wejdzie na wyższe jest ok. Zastanawia mnie ten TPS, ktory działa najlepiej praktycznie przy końcowym ustawieniu (wtedy gdy jest na maksa przesunięty przeciwnie do wskazówek zegara) ogólnie majstrowanie przy nim nie wiele zmienia w pracy silnika i reakcji na gaz.
henio12323
Wysłany: Nie 18:27, 11 Cze 2017
Temat postu:
Pomyslow pelno ale trzeba zaczac od podstawowej diagnostyki i myslec wyedy bedziemy dalej
jagonktm
Wysłany: Nie 17:46, 11 Cze 2017
Temat postu:
Dzięki za odpowiedzi. Dziś rozebralem bak w środku. Jak się okazało pompa i filtr były od nowości nie zmieniane. Pompę sprawdziłem na krótko z aku, wygląda na to, że jest ok, pompuje bez przerwy, pozostaje sprawdzić ciśnienie. Filtr paliwa oczywiście zamawiam. Oprócz tego zamawiam też świecę, zobaczymy co z tego będzie, jeśli to nic nie da to podepnę pod kompa. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
e46
Wysłany: Nie 8:24, 11 Cze 2017
Temat postu: Re: ktm sx-f 350 gaśnie, nierowno pracuje
Pompa paliwa - jak paliwo ciepłe przestaje działać. Miałem to samo, znany problem w 350
https://www.youtube.com/watch?v=vwmKU3LRcDU
Trzeba kupic zamiennik mtm za 100zł i smigać dalej
henio12323
Wysłany: Sob 22:48, 10 Cze 2017
Temat postu:
ciezko powiedziec tak na prawde.
moze byc problemem TPS, pompa paliwa albo sam wtrysk. zaczac najlepiej jest zawsze od wymiany sitek na przewodach. a potem mozna by sprawdzic cisnienie pompy, podpiac sie pod kompa - moze ma nakombinowane mapy albo cos...
jagonktm
Wysłany: Sob 22:22, 10 Cze 2017
Temat postu: ktm sx-f 350 gaśnie, nierowno pracuje
Witajcie. Mam pewien problem z moim KTM sx-f 350 z 2011r. Otóż problemem jest gaśnięcie silnika podczas odpalania, oraz w trakcie jazdy. Nie dzieje się to za każdym razem lecz ogólnie często. Zdarza się, że moto pracuje normalnie przez jakiś czas w trakcie wypadu, po czym nagle zaczyna pokazywać humorki. Dodatkowo zauważyłem, że niskie.obroty nie są regularne, czasem występują "przerwania", takie jakby zakłócenia. Wymieniłem czujnik TPS, po zalaniu wodą (myślałem ze to jest przyczyna) ale na nowym TPSie jest to samo. W dodatku pracuje on w totalnie dziwnym napięciu, podczas gdy wg. Serwisówki powinno byc 0,601, moto najlepiej pracuje przy ponad 1v. Przy ustawieniu na 0,601 wywala błąd FI.
Dodam, że nie miałem okazji sprawdzić jak motocykl chodził wcześniej, ponieważ mam go 3 miesiące i jeździłem nim mało, lecz według mnie problemy pojawiły się w momencie gdy pogrzebałem przy reglatorze pompy paliwa, filtrach paliwa.
Macie jakiś pomysł?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin