Autor |
Wiadomość |
Czepek |
Wysłany: Sob 14:58, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
nie płacisz.
Pojechałem na inną stację, nawet bardziej renomowaną i nikt nic o liczniku nie mówił. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 13:40, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
Ja mam kata z 2000r i licznik jak rowerowy przejdzie na tym przegląd? Powinien, licznik to licznik a oryginalnie taki był xd |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 11:09, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
w necie masz o tym info nawet. 63 zł nie płacisz jak ci nie podbiją. |
|
|
piotrekws |
Wysłany: Sob 10:59, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
A jak to jest z oplata, za badanie i tak sie placi nawet jak nie podbija? |
|
|
Czepek |
Wysłany: Sob 10:30, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.
czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności. |
mi w exc za brak licznika nie podbili... |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 1:17, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
Jak dla mnie trochę za małe Ja stosuje zazwyczaj samochodowe bo przewody, które stosuje nie zmieściły by się w te twoje ;] Może bd robił instalacje elektryczna od podstawy to wtedy mogę zastosować takie jak ty. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 23:23, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
max takie jak na mojej fotce |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 23:13, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
Tylko że konektorki w tych wtyczkach są najmniejsze z tych podstawowych i za grubego kabla nie podłączysz. Chyba że źle widzę ;P |
|
|
hacker33 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:58, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.
czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności. |
|
|
piotrekws |
Wysłany: Pią 21:18, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
No niby sa obowiazkowe, jest tam jakas data i jesli motor byl wyprodukowany przed nia to ok, chodzi glownie o stare motory, ale w nowszych maja byc. W praktyce wyglada to tak, ze te kierunki sa zakladane wylacznie do przegladu a pozniej wedruja na poleczke w garazu. W terenie raz dwa koncza swoj zywot migacza poczciwego |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 21:12, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
wogule kierunki sa obowiazkowe na przegladzie ?? nie ma takiej zasady ze jak juz sa to musza dzialac, ale jak nie ma ich wogule to nie ma obowiazku stosowania ich ? |
|
|
piotrekws |
Wysłany: Pią 21:11, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
Dzieki za foty i podpowiedzi, te konektory w czerwonej izolacji z twoich zdjec, to juz dzisiaj sobie kupilem, a dokladnie w taki sposob jak pokazujesz na zdjeciu zamierzam podlaczyc tylna wiazke wykorzystujac konektory okragle z kabla Molex, ktory nabylem dzisiaj za 5zł
Jesli ktos bedzie cos podlanczal do listwy na licznikiem i bedzie potrzebowal dopasowac konektorki to polecam taki kabelek sa tam i zlacza meskie i zenskie- wystarczy rozpolowic wtyczki.
|
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
Tutaj masz parę zdjęć konektorków. Jest ich więcej i parę rozmiarów, których ja nie mam
I przykład jak do wtyczki można podłączyć bezpośrednio konektorek |
|
|
piotrekws |
Wysłany: Pią 17:48, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
Chwilowo exc upchany w moim mini warsztaciku, posciagane plastiki, a do tego jeszcze moj poprzedni motor tez tam stoi, nawet przejsc sie nie da nie mowiac o robieniu fotek. Ale jak tylko wyciagne go na jakies pierwsze jazdy, to dodam zdjecie. Co do przegladu to z eduro jeszcze nie bylem nigdy z innymi motocyklami wygladalo to tak, ze pan inspektor przeszedl sprawdzil oponki, swiadtla, kierunki, nr ramy i tyle bez wdawania sie w szczegoly homologacyjne poszczegolnych elementow motocykla |
|
|