Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
STRZYGA
Wysłany: Pią 17:49, 23 Cze 2017
Temat postu:
Jak będzie poprawa po wkręceniu śrubki składu mieszanki zmienić dysze od wolnych na większą? Czy tylko iglice podnieść wyżej i wtedy śrubkę wykręcić nieco.
W tej chwili śrubkę wykręconą mam bodajże o jeden obrót, kręcenie śrubka daje jakieś zmiany w pracy silnika oczywiście na wolnych obrotach, odkręcając rosną obroty lecz pojawia się problem z wolnym zejściem z obrotów, dlatego zostawiłem na jednym obrocie i tak jeździłem...
major000
Wysłany: Pią 17:24, 23 Cze 2017
Temat postu:
Ma ubogo w całym zakresie zapewne ale dopiero na wyższych obrotach temperatura silnika wzrasta na tyle, że zapłonowi ulega paliwo już za gaźnikiem.
Najprościej to sprawdzić kręcąc śrubą od powietrza(wkręć ją poprostu do końca i zobacz czy jest zmiana). Jeśli jest mocno rozregulowany to kręcenie tą śrubą nic nie da. Wtedy spróbuj podnosić mu iglicę, tutaj już powinna być wyraźna różnica.
Zacznij od tych czynności.
STRZYGA
Wysłany: Pią 17:15, 23 Cze 2017
Temat postu:
Co proponujesz w takiej sytuacji? Rozumiem że ma na ubogo w ostatnim zakresie obrotów tzn dysza główna? Czy raczej sam dół tzn wolne obroty?
major000
Wysłany: Pią 16:56, 23 Cze 2017
Temat postu:
Jest to jeden z objawów zbyt ubogiej mieszanki. Silnik łapie wtedy tzw. czkawkę i po chwili wraca do normy. Jest to spowodowane wyższą temperaturą jak powstaje w skutek ubogiej mieszanki i paliwo ulega spaleniu nie tam gdzie powinno.
STRZYGA
Wysłany: Pią 16:03, 23 Cze 2017
Temat postu: Exc 250 2t 2001r. Falowanie obrotow
Witam Panowie.
Problem polega na tym iż po ostrzejszej jeździe 250tka przy puszczeniu gazu zaczyna falować, tak jakby brakowało benzyny i zaraz by miała zgasnąć, lecz po chwili wszystko się stabilizuje. Przy spokojnej jeździe jest ok, obroty ładnie schodza, bez opuznien, wkręca sie bez problemów. Dzieje się tak tylko przy rozgrzanym silniku i po ostrzejszym przegonieniu motoru.
Spotkał się ktoś z czymś takim? Jakieś sugestie? Hmm czyżby jakaś nieszczelności? Ale dlaczego tylko przy ostrzejszej jeździe tak się dzieje i przy mocno rozgrzanym silniku. Jeśli gaźnik byłby winien od razu by pojawiły się problemy, membrana szczelna i cala. Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin