Autor |
Wiadomość |
pan_bobek |
Wysłany: Nie 19:47, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
Uszczelki kupiłem w KTM części zamienne i pasowały idealnie nie to co z allegro . Również przyszedł klucz więc złożone tak jak trzeba i na szczęście wszystko działa jak należy, żaden płyn nie ucieka.
Dzięki wszystkim za pomoc! |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 17:50, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
Nie jeden wracał samochodem do domu nawalony jak messershmitt i mu się udało, ale czy to oznacza, że tak powinno się robić
Jeżeli będziesz składał krok po kroku zgodnie z serwisówką, to jest to gwarancja, że wszystko zrobisz dobrze. Jak nabędziesz doświadczenia i będziesz to robił z zamkniętymi oczami, to można pokusić się o składanie bez serwisówki |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Sob 16:02, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
Haha muszę się zapoznać Powiem Ci że wcześniej miałem DT i też remonta bez serwisówki robiłem i wszystko grało Ale no różnie to jest.
Okej to dzięki za pomoc. Odezwę się zapewne po niedzieli jakoś |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 14:09, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
Składałeś to bez serwisówki?
Serwisówka to jak biblia, należy czytać do poduszki i zaraz po przebudzeniu
Olej zlej i zobacz, jak nie ma wody, to nic mu się nie stało, jak zlejesz wodę to koniecznie daj nowy. I tak po takim remoncie olej warto zmienić po kilku godzinach |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Sob 13:47, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
No nie warto, kupiłem komplet cała góra silnika za 160zł i takie dziadostwo że masakra już nie zamówię takich rzeczy na allegro.
Klucz dynamometryczny już zamówiony tylko mam pytanie przy okazji. Wiecie jakim momentem jak coś dociągnąć głowice? Czy szukać w serwisówce?
Oraz czy po takim wycieku zmienić olej w silniku ? Przed remontem wlałem nowy.. Czy może wystarczyło by spuścić i zobaczyć czy płyn przeleciał do niego. Bo chyba jest taka możliwość? |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 11:40, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
Musiałeś źle poskładać+ uszczelki gówniane.
Sam się przekonałeś na własnej skórze, że mnie ma co oszczędzać na tanich zamiennikach. Nawet niezłe firmowe uszczelki jak np. Athena są wyraźnie gorszej jakości od oryginalnych
Polecam zainwestować w klucz dynamometryczny jeżeli chcesz się bawić w mechanikę, bo masz pewność, że np taka głowica jest dociągnięta równo. |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Sob 10:22, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
Okej to będe zainteresowany jak coś |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 9:01, 05 Sie 2017 Temat postu: |
|
no to masz odpowiedz na pytanie - nieoryginalne uszczelki róznie sie zachowują, i nie wiadomo jak dokręciłeś - dziwiłbym sie jakby nie ciekło nawet
chcesz pisz na PW załatwie ci uszczelki oryginalne, te oringi kosztuja po kilka zł 10 zł sztuka powiedzmy. pod cylinder uszczelka tez kilka złotych, dodatkowo są różne grubosci i trzeba dokonać pomiarów żeby wybrac odpowiednią grubość co tez jest ważne....
zrób to porzadnie to nie bedziesz miał problemów bo dodam że może i nie trzyma ci oring pod głowicą i wali ci cisnienie w układ chłodniczy jeszcze... |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Pią 21:09, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
Uszczelki nie oryginalne prawdopodobnie. Kupiłem zestaw uszczelek góry silnika razem z zaworem wydechowym, pokrywami itp. 4 uszczelki pod cylinder i oringi. Tylko tak jak mówię ten wewnętrzny był trochę za mały i miałem problem z założeniem więc ciekawe czy nie wyskoczył jak już przyłożyłem.
Momentem żadnym niestety nie posiadam klucza Zawsze jak rozbierałem to bez czy wcześniej w DT czy w tym. Wiem że się nie powinno no ale muszę się zaopatrzyć. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:56, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
uszczelka oryginalna czy nie ?
z jakim momentem dokręciłes cylinder ? |
|
|
pan_bobek |
Wysłany: Pią 20:52, 04 Sie 2017 Temat postu: Wyciek płynu z pod cylindra |
|
W tym tygodniu zabrałem sie za składanie sx 250 z 2001 gdyż przyszedł cylinder z nakasilu, tlok nowy i uszczekli.
Dziś odpaliłem pierwszy raz moto i już fajnie bo z 2 kopa ladnie pykał. Ale zauważyłem że płyn chłodniczy kapie z pod uszczekli cylindra. Nie wiem czemu bo przecież wyczyściłem ładnie powierzchnie i dałem nową uszczelkę...
Tylko miałem problem bardziej z uszczelką pod głowicą iż są tam 2 oringi, ten większy pasował ładnie, natomiast mniejszy musiałem lekko nadciągnąc bo był za mały trochę i mógł po założeniu głowicy wyskoczyć czy coś w tym rodzaju.
Nie mam już sił na rozbieranie tego dziś ale chciałem zapytać czy ta uszczelka pod glowicą może byc przyczyną wycieku płynu z pod cylidra? Przecież tam dałem nową uszczelkę rowniez. |
|
|