Autor |
Wiadomość |
oli |
Wysłany: Pon 18:14, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
będzie pasować |
|
 |
Fourier |
Wysłany: Pon 17:06, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Wg. mnie powinna pasować (najważniejsze żeby śruba/zakończenie węża podeszło i żebyś stary układ tez miał na olej mineralny) ale niech jeszcze koledzy potwierdzą. |
|
 |
MIchał001 |
Wysłany: Pon 16:06, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Nada się? Miałem średnicę tłoczka 9, ta ma 9.5.. |
|
 |
Fourier |
Wysłany: Pon 15:40, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Hymec 163  |
|
 |
MIchał001 |
|
 |
żółf |
Wysłany: Pon 11:52, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Za 104$ kupiłem magurę hymec 167 nową |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 10:59, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Zamiennik to zwykle oryginal z innych lat np magura hymec 167 . Sm8alo mozna montowac i wolalbym nowy zamiennik niz uzywke oem |
|
 |
MIchał001 |
Wysłany: Pon 9:38, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
Kupiłeś nową za 600, czy zamiennik? Leży na allegro pompa OEM ZA 690 w podobno idealnym stanie. Pytanie na co lepiej wydać kasę, zamiennik czy dobra używa? |
|
 |
żółf |
Wysłany: Nie 12:17, 13 Sie 2017 Temat postu: |
|
Też próbowałem się zestawem naprawczym ratować, a sytuacja była identyczna. Kupiłem nową pompę i zaczęła się zupełnie inna jazda. Bajecza jak to sprzęgło pracowało. Jedne z lepiej wydanych pieniędzy, dla takiego sprzęgła lepiej odłożyć te 130 które chcesz wywalić na zestaw, odpuścić sobie kilka imprez i szarpnąć się te 500-600zł na pompkę  |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pią 12:35, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
Muszę rozebrać i zobaczyć jak to tam w środku wygląda. Może akurat nie będzie tragedii i zestaw naprawczy się sprawdzi, oby.. |
|
 |
mumek426 |
Wysłany: Czw 20:41, 10 Sie 2017 Temat postu: |
|
u nas był podobny przypadek,i zestaw naprawczy poskutkował,i działa bez zarzutu już jakiś rok czasu |
|
 |
MIchał001 |
Wysłany: Czw 20:02, 10 Sie 2017 Temat postu: |
|
Uuu, nie takiej odpowiedzi się spodziewałem
Wyślij mi na prywatną wiadomość twoja propozycje cenową. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 17:49, 10 Sie 2017 Temat postu: |
|
pompa sprzedła do wymiany - niestety
to norma - przepuszcza ci ten cisnieniowy uszczelniacz - przy wcisnietej klamce zamiast płyn wypuchał tłoczek w wysprzęgliku, to wypycha tłoczek - a potem sie cofa miedzy uszczelniaczem a sciankami pompy
mozna sie ratować polerką i zestawem naprawczym za 120-130 zł... ale to kasa w błoto - dosłownie. nie znam przypadku żeby przy takich objawach zestaw naprawczy załatwił sprawe.
jakbys chciał mam jakies pompy w dobrych cenach ( nówki ) albo szukaj dobrej uzywki - co tez jest dosyc ciezkie. |
|
 |
MIchał001 |
Wysłany: Czw 17:38, 10 Sie 2017 Temat postu: Zapowietrzone sprzęgło..? |
|
Witam, panowie potrzebuje porady dotyczącej sprzęgła. Generalnie sprzęgło pracuje tak jak powinno, problem pojawia się gdy potrzymam go chwile ze wciśniętym sprzęgłem, wtedy zaczyna ciągnąć (klamka wiotka?). Układ na 100% dobrze odpowietrzony. Drugi bajer to taki żę brak uszczelki na wyprzęgniku (jest tylko okrągły oring) gdy złoże uszczelkę sprzęgło nie wysprzęgla do końca, ciągnie, nie da się odpalić ze wciśniętym sprzęgle. Płyn w sprzęgle to motorex hydraulic fluid 75 (czy coś koło tego).. Olej motul 300v. |
|
 |