Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pawlak2201
Wysłany: Czw 14:13, 17 Sie 2017
Temat postu:
W tej chwili jak jest iglica w dół o jeden ząbek i śruba składu wkręcona na max to jest ok, tylko trochę strzela. Ogólnie rzecz biorąc silnik zachowuje się tak jakby miał za bogatą mieszankę. Ciemna świeca, ale pali ładnie. Ustawienia które mam teraz ni jak mają się do serwisówki. Wydaje mi się, że gaźnik jest już zmęczony. Póki co pozostanie tak jak jest. pojeżdżę tak chwilę i zobaczymy jak będzie się zachowywał w całym zakresie obrotów, po dłuższej jeździe i po dłuższym postoju. Martwi mnie jedynie ta ciemna świeca. Do motocykli podchodzę dość pedantycznie i być może jestem przewrażliwiony, bo sporo osób piszę, że przy takich dyszach w SC ciemna świeca to dość częste i naturalne zjawisko. Dziękuję wszystkim za pomoc i udzielanie się w temacie. Jak uda mi się dogłębniej zrozumieć działanie tego "szalonego" wytworu włoskich inżynierów podzielę się z Wami swoimi obserwacjami. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
arkglo
Wysłany: Czw 11:37, 17 Sie 2017
Temat postu:
Iglica w górę = więcej paliwa przy przyspieszaniu
Dysza główna nie ma wpływu na odpalanie. 190 to i tak dużo.
Śrubę składu mieszanki wyreguluj w ten sposób, jak opisali to w manualu, czyli podnieś obroty jałowe śrubą od regulacji obrotów i kręć śrubą regulacji składu mieszanki do momentu uzyskania najwyższych obrotów biegu jałowego. Później wyreguluj obroty śrubą regulacji obrotów. Jaką masz dyszę biegu jałowego? Jeśli masz pusty wydech to może w niego strzelać przy schodzeniu z obrotów - to normalne, ważne jest czy schodzi Ci z obrotów od razu po puszczeniu manetki, czy obroty stabilizują się dopiero po jakimś czasie. Jeśli ten drugi przypadek, to mieszanka za uboga. Jeżeli miałbyś za bogato (poziom/śruba regulacji składu), to silnik gasłby albo tak jakby chciał zgasnąć po zamknięciu przepustnicy.
Pawlak2201
Wysłany: Pon 17:07, 14 Sie 2017
Temat postu:
Wprowadziłem kilka zmian:
iglica 1 ząbek w góre(mniej paliwa).
Wkręciłem śrubę składu mieszanki do końca i świeca mniej okopcona, równe obroty z tym, że jak schodzi z obrotów to strzela w komin, jak wykręcę śrubę o 1,5 obrotu to nie strzela ale ciężej zapala i świeca cała czarna. Jakieś sugestie? Zmienić dyszę główną na 190? jest 195.
Shimy
Wysłany: Nie 9:16, 13 Sie 2017
Temat postu:
Pawlak2201 napisał:
Wkręcona śruba to bogatsza mieszanka?
W PHM uboga.
Pawlak2201
Wysłany: Sob 12:43, 12 Sie 2017
Temat postu:
Luzy ok:15 wdech, 15 wydech. Ostatnio regulowane i po regulacji było ok. przed wymianą iglicy odpalał normalnie z tym, że świeca czarna bo zaworek nie trzymał i było za bogato. Teraz odpali za 20 kopnięciem jak w odpowiednim momencie dodam trochę gazu.
Fourier
Wysłany: Sob 12:30, 12 Sie 2017
Temat postu:
Z tym ciężkim zapalaniem - sprawdzałeś luzy zaworowe?
Pawlak2201
Wysłany: Sob 11:09, 12 Sie 2017
Temat postu:
Witam ponownie.
Wymieniłem zaworek iglicowy, poziom paliwa wg serwisówki(18.5mm). I motocykl strasznie ciężko zapala. Załapuje jakby na sekundę, ale nie zapala. Jak już uda się go uruchomić to po przejechaniu kilku km zgaśnie. Jak odczekam chwile to zagada i można jechać kolejne kilka km. Reakcja gaźnika na kręcenie śrubą od regulacji składu mieszanki jest taka, że jak wkręcę ją na max to motocykl ma delikatnie wyższe obroty i to wszystko.
Wkręcona śruba to bogatsza mieszanka?
Pawlak2201
Wysłany: Pią 11:20, 11 Sie 2017
Temat postu:
Dziękuję, zmniejszę poziom o 1mm tak aby leciało przelewem dopiero przy pochyle 45* i zobaczę jak będzie chodził. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz.
Shimy
Wysłany: Pią 10:47, 11 Sie 2017
Temat postu:
Cześć,
U mnie na Dellorto PHM wyglądało to tak: ustawienia wg serwisówki, paliwo zaczynało wyciekać przy przechyle około 45* , moto reagowało na ustawienia składu mieszanki, ogólna praca w całym zakresie ok - oczywiście jak na Dellorto, przy dobrze dopasowanych dyszach i odpowiednim zawieszeniu iglicy świeca miała kolor kawy z mlekiem.
Pawlak2201
Wysłany: Pią 9:11, 11 Sie 2017
Temat postu: KTM lc4 620 SC Dellorto PHM40 Poziom paliwa w gażniku
Witam wszystkich.
Mam na imię Rafał i od około 2 msc. jestem posiadaczem w/w motocykla.
Problem z jakim się borykam jest następujący:
Po ustawieniu poziomu paliwa wg. zaleceń serwisówki (gażnik na leżąco,pływak 18,5mm od krawędzi komory pływakowej) przy przechylaniu motocykla na lewo czy prawo paliwo cieknie przelewem. Przypomnę również, że przy takim ustawieniu nie działa regulacja składu mieszanki. Motocykl z takim poziomem paliwa jedzie jak powinien i nie strzela w komin. świeca ma ciemny kolor. Dysze mam takie jak zaleca serwisówka. Moje pytanie brzmi: czy po przechyleniu paliwo powinno sączyć się przelewem? Jak macie ustawione to u siebie?
Pytanie nr 2:
Cieknący kranik micuni corp. przy zamkniętym kraniku paliwo sączy się przez wężyk tak jakby był minimalnie odkręcony. Oring wymieniony, nowa sprężyna która dopycha ten plastik. Macie jakieś sposoby aby sobie z tym poradzić?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin