Autor |
Wiadomość |
larsson8 |
Wysłany: Nie 13:35, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
tego to juz sie domyśliłem. jednak jest pewien haczyk, szystko robie tak jak trzeba ale jak wsadze precik w dziurke, obracam stator na maxa ze brak juz fasolek to tłok mam 14,2mm od gury. tak sobie mysle ze moze magneto typ mi wcisną od 2t??? mam jakieś numery z wnetrza koła 10-179910 t2 mam też magneto od lc4 to odwrotnie mątowane niż w husabergu i nanim jest napisane 101-80 102-s4. prubuje coś znalźć w necie.zobaczymy. ale dzieki za podpowiedz!!! |
|
|
maciek |
Wysłany: Sob 14:59, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
Na Magnecie masz taka małą dziurkę o średnicy 2mm a na statorze ten otwór, co widać na zdjęciu ustawiasz tłok w GMP i wkładasz w ten otwór jakiś bolec najlepiej wiertło o średnicy 2mm, który wchodzi przez magneto w stator magneto tylko załóż na wał nie dokręcając wtedy ustawiasz zapłon ściągasz magneto i dokręcasz stator do płytki |
|
|
larsson8 |
|
|
maciek |
|
|
larsson8 |
Wysłany: Pią 16:19, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
umnie jest prawie idetycznie tylko stator mam w innej pozycji. tu przewody wychodza w dół a umnie do przodu. jak ustawiam na znaki to tłok mam jakieś 10 mm przed GP. nie wiem jak to rozgryżć. |
|
|
larsson8 |
|
|
larsson8 |
Wysłany: Pią 16:13, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
ma iskre, ale tak odbija kopniak ze niema juz odwaznego zeby kopać he he he znalazlem stronke jak to zrobic ale nie stety umnie jest troszke inaczej i zeby ustawić to tak jak tam opisuja brakuje mi jakieś 10mm podaje stronke z tymi rysunkami |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 20:38, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
kat wyprzedenia zapłonu reguluje sie i w zapłonach z czujnikiem jak i bez niego o ile producent to przewidzial i nie ma zasady ze zapłon z przerywaczem sie ustawia a reszty nie.
Jezeli oryginalnie za fasolkowate otwory to jakas korekta jest dopuszczalna, ale jak to w husabergu sie ustawia to nie mam pojecia.
Co sie dzieje z motocyklem, nie odpala, nie wkreca sie, nie ma iskty ?? |
|
|
larsson8 |
Wysłany: Śro 13:53, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
no właśnie w tym sęk że są te fasolki. sam juz niewiem co z tym zrobić ??? mam nowe magneto bo od kata nie pasuje może ono ma już ten czujnik??? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 13:23, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
jezeli zapłon ma czujnik halla, czyli czujnik który jest "aktywowany" magnesem na magnecie to takiego zapłonu sie nie ustawia. bo po prostu iskra jest puszczana wtedy kiedy pod czujnikiem znajdzie sie wyznaczone miejsce na magnecie.
z kolei jak iskra jest puszczana mechanicznie to wtedy zapłon sie ustawia, wtedy tez są otworki do przykręcania nie orkągłe tylko w kształcie fasolki, żeby mozna było o pewien kąt obrócić |
|
|
larsson8 |
Wysłany: Śro 13:18, 15 Lut 2012 Temat postu: husaberg fe 600 zapłon sem |
|
witam kupiłem husaberga fe 600 bez zapłonu i nie wiem jednej zeczy. mianowicie, przełorzyłem zapłon ktury został mi z kata, ale za zadne skarby nie mam pojecia jak go ustawić??? wiem o ile ma być wyprzedzony itd. ale fizycznie nie wiem jak to zrobić w kacie był korek w pokrywie a tu stator jest przykrecony do silnika i na to idzie magneto, na statorze nie ma żadnych znaków kresek ,kompletnie nic. macie jakiś pomusł jak go ustawić???? znalazłem na forum www.zaplon.fora.pl że tych zapłonów sie nie ustawia . ale czy to prawda???? |
|
|