Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
major000
Wysłany: Wto 16:43, 28 Lis 2017
Temat postu:
dakarowy napisał:
Ok, dzięki za podpowiedź..
to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.
Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda
a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu.
Fabrycznie 450exc ma przełożenie 13x52 i to jest dramatyczne przełożenie dla tego silnika. Na przód zakładaj 14, będzie już wyraźna różnica. Tył dopasujesz na 51 lub 50 według subiektywnych odczuć.
amek721
Wysłany: Wto 16:01, 28 Lis 2017
Temat postu:
fabryczne przełożenia będą w serwisówce
www.kristofsx.com
- strona forumowego kolegi
dakarowy
Wysłany: Wto 10:46, 28 Lis 2017
Temat postu:
Ok, dzięki za podpowiedź..
to jeszcze drugie pytanie - jakie jest standardowe przełożenie dla 450EXC, wersja Six Days 2014, bo myślałem że to właśnie "fabryka"?
Łańcuch i zębatkę tylną dostałem nowe z motocyklem, więc nie uśmiecha mi się zmieniać zębatki na inną, przynajmniej na razie.
Przednią zębatkę muszę kupić do kompletu, stąd moje pytanie, co prawda obecna jest jeszcze ok, ale na wiosnę, zmienię przełożenia, bo po moich szutrowo-leśnych drogach max 130 z niepotrzebnie ryczącym silnikiem, to trochę nuda
a do podjazdów w wąwozach czy na piaszczystą "górkę" nie potrzeba mi trzeciego czy czwartego biegu.
amek721
Wysłany: Wto 10:12, 28 Lis 2017
Temat postu:
Będzie różnica, aktualnie masz spore przełożenie jak na 450.
Śmiało zmień przód na 14, jeżeli to Ci nie wystraszy to baw się tyłem
dakarowy
Wysłany: Wto 8:39, 28 Lis 2017
Temat postu:
To teraz ja..
KTM450EXC
Obecnie mam przełożenie 13/52, ale motocykl ma za krótkie biegi, jak na moje przyzwyczajenia... jest po prostu za wolny przy maksymalnych prędkościach.
Pytanie - mam nowy łańcuch, mam nową tylną zębatkę 52 supersprox-a, czy jak właduję zębatkę zdawczą (przód) 14 to jak bardzo zmieni się charakterystyka/długość biegów, prędkość, czy ma to sens?
Pytam tych doświadczonych, gdyż prędzej nie miałem potrzeby gmerania w przełożeniach, ponieważ standardowe ustawienia były odpowiednie i w miarę uniwersalne, no ale mimo że były to motocykle enduro, to sposób jazdy i wykorzystanie jakby inne
majkel506
Wysłany: Wto 8:06, 28 Lis 2017
Temat postu:
Nigdy nie skracalem ale pewnie to nieskomplikowane ☺ skoro tak mówicie to nie bede wymienial☺ dzieki za pomoc
Kajtek DBL
Wysłany: Pon 20:20, 27 Lis 2017
Temat postu:
Tak najlepiej, skrócić niż kupować na wymiar.
henio12323
Wysłany: Pon 19:19, 27 Lis 2017
Temat postu:
a jak za długi to w czym problem ? ja zawsze biore 118 i w razie co skracam
majkel506
Wysłany: Pon 19:00, 27 Lis 2017
Temat postu:
podepnę się pod temat, bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej informacji jaka długość łańcucha powinna być w ktm exc 300 2006r. ? ewentualnia jaka jest oryginalnie? Będę zmieniał napęd i obecnie mam 114 ogniw, a jeździłem na zębatkach 13x51, a obecnie z przodu mam 14 zębów i musiałem odwrócić napinacze.
Wydawało mi sie, że mam 118 ogniw i na szybko taki łańcuch zamówiłem, ale teraz się zastanawiam czy nie za długi będzie. Zębatki nowe to 13x50, proszę o pomoc
lionix
Wysłany: Nie 9:46, 27 Sie 2017
Temat postu:
Vx2 tez mam i pancerny
henio12323
Wysłany: Sob 21:17, 26 Sie 2017
Temat postu:
popieram przedmówce VX2 spoko, VT2 jest lzejszy i węzszy ( mniej żre ślizgi) ale jest droższy, ale z tych dwóch wybieraj - najlepszy stosunek ceny do jakości
KristofSX
Wysłany: Sob 18:08, 26 Sie 2017
Temat postu:
tak jest vx2 lub vt2, u mnie wychodzi 116 ogniw, możesz wtedy na tył dać od 50 do 52 (obracasz tylko dystanse na napinaczu)
MiSzorSX
Wysłany: Sob 18:02, 26 Sie 2017
Temat postu:
Jak dla mnie tylko DID VX2
TheGreat
Wysłany: Sob 15:42, 26 Sie 2017
Temat postu: Jaki łańcuch?
Jaki łańcuch polecacie w miarę rozsądnej cenie? I ile musi mieć ogniw jeśli planuje zakup zębatek 13/52?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin