Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
camilof
Wysłany: Czw 16:12, 21 Wrz 2017
Temat postu:
bully napisał:
jeszcze gorszy
na tym to nie umiałem wysprzęglic kiedyś.
wcześniej był zalany zwykły motul 10w40 i było ok, więc myślę, że na transoil powinno być jeszcze lepiej
Platinum
Wysłany: Śro 17:23, 20 Wrz 2017
Temat postu:
Polecam do skrzyni Motul 300V 10W-40, latam tylko na tym oleju kilka lat i zero problemów.
bully
Wysłany: Śro 12:25, 20 Wrz 2017
Temat postu:
jeszcze gorszy
na tym to nie umiałem wysprzęglic kiedyś.
camilof
Wysłany: Nie 14:10, 17 Wrz 2017
Temat postu:
dzieki panowie za wszystkie rady troche poczyatłem i zalałem MOTULA 10W40 TRANSOIL
bully
Wysłany: Wto 8:27, 05 Wrz 2017
Temat postu:
10w30 gear z motorexa sie nie nadaje do ktm, testowałem w dwóch modelach. obecnie leje mobila 15W-50 ale trudno dostępny.
jęsli chodzi o pompę to raczej sama wymiana płynu w zbiorniczku mało daje, trzeba przepuścić przez układ od dołu nowy płyn, oczyszczając uprzednio bardzo dobrze odpowietrznik.
z reszta hamulce tak samo, wymiana płynu tylko w zbiorniczku mało daje. syfy w układzie zostają.
henio12323
Wysłany: Sob 19:35, 02 Wrz 2017
Temat postu:
atf z kolei słabo działa jak sprzegło jest kiepskie - moment i sie slizga,
lepiej juz lac typowe lepsze oleje do skrzyn typu elf htx 740, nilsa czy GRO, duuuuzo lepiej działają na skrzynie i sprzegło niz ATF
tam sie nic nie uzupełnia bo teoretycznie nic nie ma prawa ubywać. im czesciej sie wymienia tym lepoej, tworza sie rózne syfy i opiłki, i to wszystko cały czas wyciera wszystko. ze zmiana płynu usuwasz opiłki wiec warto to robic czesto ja zmieniam 2-3 x w sezonie takie płyny. koszt zerowy praktycznie.
co do oleju jeszcze to rózne są opcje i szkoły. ja do takiego moto lałbym raczej dobry olej, sam lałem ipone box xtrem 2 cos takiego, miałem go w dobrej cenie, motorex 10w30 gear costamcostam tez jest fajny i na pewno bezpieczny
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 4:09, 01 Wrz 2017
Temat postu:
Mobil Atf 220 albo valvoline Atf. Sprzęgło, biegi chodzą bez zarzutu. U mnie w Becie ponoć od początku lali Atf'a. I to co zauważyłem. Jak jeździłem zawsze na motulu to podczas zalewania był normalnego zielonkawego koloru a po 10h był czarny. Atf'a zalewasz czerwonego i zalewasz czerwonego. Nie widać w ogóle przepracowania oleju.
Przym
Wysłany: Czw 22:46, 31 Sie 2017
Temat postu:
Ja leje motul 5100.
camilof
Wysłany: Czw 22:21, 31 Sie 2017
Temat postu: exc 250 2t - olej do skrzyni biegów
Witam panowie! Nadchodzi dzień wymiany oleju w skrzyni biegów, jaki polecacie do ktm exc 250 2t?
Druga sprawa żeby nie zakładać nowego tematu, co jaki czas należy wymienic olej w układzie hydraulicznym? Jeżeli chodzi o uzupełnianie bez wymiany to robi sie to poprzez odkręcenie góry "dekielka" i po prostu dolanie aby gdzieś z 5mm było od góry? Czy jakiś inny sposób stosujecie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin