Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Czołgu
Wysłany: Nie 14:06, 17 Wrz 2017
Temat postu:
Ja 1.5 roku temu kupiłem kartridże Cone Valve i traxa. W/g mnie najlepiej wydane pieniądze na akcesoria motocyklowe jakie można zrobić.
Co do Cone Valve to masz 2 opcje - pełne amortyzatory za ok. 12 tys lub kartridzę za około 8. Kartridże pasują do wszystkich rodzajów zawieszeń (CC, 4cs, enduro i pewnie do nowych x-plore też).
Plus jest taki, że co kilka lat zmieniając motocykl na nowy mamy amory z nowymi rurkami.
Minusem są chromowane powierzchnie lag bez jakiś kosmicznych powłok, wiec pewnie różnice tarć są, co chyba jednak dla amatora nie ma specjalnego znaczenia.
Zamawia się zawias pod swoją wagę, preferencje itp. Dostajesz go już z odpowiednio dobranymi sprężynami. Zawias mimo podanej specyfikacji był bardzo twardy, dopiero po ponownym settingu dostałem to czego chciałem. Czyli zawias bajkowy wybierający małe nierówności, sztywny przy dużych prędkościach. Przy skokach pracuje w prawie całym zakresie (oring zatrzymuje się ok. 1-1.5 cm od dołu). Komfort poprawił się znacznie, ale jest jedna rzecz której nie da się docenić na pierwszej lepszej jeździe. Mianowicie amor wybiera rzeczy tak nieprawdopodobne, że kilka razy widziałem się już połamanym.... a wybrało
Z traxem trzeba uważać, bo KTM zrobił mnie w bambuko wypuszczając motocykl z nową ramą i niestety do niego już trax nie pasuje. Ale ja ich też zrobiłem bo mam drugą 350 prawie nową, więc jak zjeżdzę ten, to kolejny mam w garażu
Serwis robię co ok. 20-30 godzin wymieniam sam olej w zewnętrznej komorze, czyszczę i smaruję uszczelniacze, co 2-3 takie serwisy wysyłam lagi do Olsztyna i tam robią pełny serwis z cartridżem włącznie i wymieniają uszczelniacze na nowe.
Mam kilku znajomych co mają taki zestaw i też są zachwyceni. W porównaniu z tradycyjnymi 4cs które miałem to jakiś kosmos.
Oczywiście że zdaję sobie sprawę że to kupa kasy, ale w końcu mam 44 lata i już się naoszczędzałem
blu77
Wysłany: Nie 14:00, 17 Wrz 2017
Temat postu:
Z tyłu mam sxs po settingu i jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Zdaję sobie sprawę, że inny zawias też musialbym oddać na setting. Plus tego xplora jest taki, że jest nowy ale seryjny to nieporozumienie. W tym temacie głównie chodzi mi o to czy xplor po settingu bedzie tak samo dobry jak 2komora albo sxs tez po settingu ?
rams
Wysłany: Nie 13:50, 17 Wrz 2017
Temat postu:
Xplor jest fajnym amorem bardzo dobrze sie sprawuje w hard enduro. Setting polepszy bardzo prace amoryzatora ale nie oszukujmy sie xplor przy dwukomorowce sie chowa. Tylko jak kupisz dwukomorowke czy cone valve to i tak bedziesz musial kase wydac na setting, zeby to wszystko dobrze dzialalo, wiec sobie to przekalkuluj. Cone valve jest amorem dla zawodnikow, wymaga czestego serwisu. Ciezko jest tez kupic ladny egzemplarz, poniewaz duzo jest zakatowanych. Sam szukalem cv i odpuscilem kupno. Jak bedzisz zmienial przedni amortyzator to zastanow sie tez nad settingiem tylnego zeby wszystko ladnie wspolgralo.
blu77
Wysłany: Nie 13:17, 17 Wrz 2017
Temat postu: Zawias przód
Temat kieruję do osób ogarniających temat, mam obecnie xplora z przodu i niezadowala mnie ten zawias kapciowaty i slabo klei. Jest sens oddawać komuś to na setting w klimaty cross country czy może warto zakupić 2komorę/sxs albo cone valve i ustawić pod siebie? Na czym będą najlepsze efekty? Prosiłym o odpowiedź. Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin