Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wieniek
Wysłany: Nie 19:03, 07 Sty 2018
Temat postu:
Pierwsze jazdy wykonane,narazie asfaltowo,jest dobrze.
dakarowy
Wysłany: Czw 19:06, 28 Gru 2017
Temat postu:
wójo napisał:
650tka od bmw ma silnik od rotaxa i tyle w niej bemki co w aprili pegaso...
Wcześniejsze modele tak, późniejsze to Loncin, tak czy tak - masz rację
Ja pisałem również o 8setce a to już dwucylindrowiec, mało awaryjny, oszczędny, osiąga spore przebiegi, mimo że to też Loncin, jednak uważam że świetne BMW
...nieważne... KTM is the best - ok, zgoda, niech tak będzie... teraz też poza BMW F800GS mam KTMa, więc powinienem już niedługo mówić tak samo jak Wy
A poważniej...
P.S. Wieniek
"Ktm posłuży bardziej do latania po krzakach,ale dojazdy rzędu 2-3 tyś km też wchodzą w rachubę ,stąd moje obawy,będe miał porównanie"
Nie myślałeś o Husqvarnie 701, czy za lekki, ale z drugiej strony bardzo wszechstronny wydawać by się mogło, z tym że stosunkowo drogi?
wieniek
Wysłany: Czw 18:51, 28 Gru 2017
Temat postu:
Henio pisze;
to jeszcze potestuj kiedys ktma , zobaczymy czy sie zdanie nie zmieni
i mówiłem tu własnie głownie o pojemnosciach 1000 w góre czyli bmw boxery, ktmy adventure duże.
650tka to inna klasa sprzętów troche
_________________
Tak ,to racja,idę właśnie w tym kierunku.Chcę spróbować czegoś innego,dotychczas głównie boksery bmw,gs -który jest w moim posiadaniu cały czas,tegoroczny trip wokół morza czarnego ,10 tyś km.Ktm posłuży bardziej do latania po krzakach,ale dojazdy rzędu 2-3 tyś km też wchodzą w rachubę ,stąd moje obawy,będe miał porównanie,nie omieszkam wam tego opisać.
e46
Wysłany: Śro 11:31, 27 Gru 2017
Temat postu:
Henio zapewne pisze o nowszych modelach GSów >2013r (takiego posiadam) i tam może faktycznie być kłopot bo zamienili sprzęgło na mokre. Co do kardana to też różnie bywa - czytałem gdzieś że ważne jest smarowidło przy składaniu dyfra, może dlatego do Henia trafiały do roboty.
Co do samego moto, to przejechałem się 1190 i niestety nie oferował tyle co BMW
wójo
Wysłany: Wto 21:47, 26 Gru 2017
Temat postu:
650tka od bmw ma silnik od rotaxa i tyle w niej bemki co w aprili pegaso. sam jestem ciekawy porównania nowego adv do afriki a najciekawsza wydaje sie wersia afriki w automacie
henio12323
Wysłany: Wto 19:26, 26 Gru 2017
Temat postu:
to jeszcze potestuj kiedys ktma
zobaczymy czy sie zdanie nie zmieni
i mówiłem tu własnie głownie o pojemnosciach 1000 w góre czyli bmw boxery, ktmy adventure duże.
650tka to inna klasa sprzętów troche
dakarowy
Wysłany: Wto 19:08, 26 Gru 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
serwisuje sporo tych bmw, 60 tysiecy do wymiany sprzegło, i pół dyfra
standardowo prawie niezaleznie od przeznaczenia motocykla, w sezonie chyba z 7 takich bmw na takie naprawy poszło, to najmniej trwałe elementy i potrafią zawieść w sumie nie wiadomo kiedy.
przejedź sie bmw i ktmem - mówie o w miare swieżych modelach zobaczysz róznice w prowadzeniu
ktm przy wiekszych prędkosciach znacznie stabilniejszy, jedzie sie zawsze jak po sznurku, zwłaszcza w nowych wypasionych wersjach
Nie chce mi się za wiele rozpisywać... jak widzę piszesz o bokserach.. zapewne w przeważającej większości zakupionych od handlarzy z włoch z przebiegiem 30 tyś +
Fakt dyfry tam mogą sie skończyć już przy 50 tyś km...
a ja w zamyśle mam również jedno i dwucylindrowe.. znam z autopsji kilka modeli które skutecznie przez kilka lat tłukłem i pozwolę się z Tobą diametralnie nie zgodzić ;P
m.in. ze dwa lata miałem f650gs w wersji Dakar, 4 lata jako drugi motocykl miałem g650X challenge, obecnie posiadam już drugą f800gs (tym razem mogłem kupić fabrycznie nową), jako drugi motocykl na wyjazdy "po świecie"... więc coś na ich temat już wiem
... i niestety pod względem ergonomii, wytrzymałości, bezawaryjności, niskiego spalania .. żaden KTM im nie dorównuje, piszę o motocyklach z faktycznym przebiegiem, a nie z historią napisaną przez handlarza.
Tak wyszło, że w swoim życiu przerabiałem już prawie wszystkie marki najbardziej popularnych motocykli, poza bmw i ktm miałem i suzuki i kawasaki i yamahę, i muszę przyznać że motocykli bmw miałem najwięcej, mimo, że nie miałem jeszcze na własność boksera, przez co mogę nie zostać zakwalifikowany do prawdziwego beemiarza
Podsumowując, obecnie posiadam pierwszego KTMa i oczywiście jest on zupełnie innym motocyklem w stosunku do prędzej ujeżdżanych, wynika to przede wszystkim z jego konkretnego typu i przeznaczenia, niemniej jednak za wcześnie jeszcze abym wystawił mu już dzisiaj jednoznaczną opinię, na razie nakulałem 10 mth więc co ja tam wiem...
no... to tyle z mojej strony jako użytkownika
leniwy.sikorek
Wysłany: Wto 10:36, 26 Gru 2017
Temat postu:
wieniek napisał:
Witam wszystkich,właśnie stałem się posiadaczem nowego1090 r adv,ciekaw jestem waszych porad i opini
Gratulacje! A co do porad i opinii to ciężko na razie, też szukam i krucho. Myślę, że ile serca w moto włożysz tyle Tobie odda - jest nowy to wiesz co masz.
henio12323
Wysłany: Pią 22:48, 22 Gru 2017
Temat postu:
no to może po prostu do nas trafiają tylko takie
widze w róznym stanie, i stare modele i te nowsze, ogólnie wiem że 200 tysiecy spoko zrobią, ale nie na jednym dyfrze
reszta silnika pancerna, jak to w samochodach
wieniek
Wysłany: Pią 22:47, 22 Gru 2017
Temat postu:
Nie zgodzę się Henio z tą opinią.Prawidłowo użytkowany i serwisowany bmw odwdzięczy się długotrwałością i bezawaryjnością.Przebiegi rzędu 200 tyś.nie są niczym specyficznym.Tylko z padliną są problemy,nie rozsiewaj plotek ,nawet jeżeli naprawiałeś jakieś marne wykończone sztukasy.
henio12323
Wysłany: Pią 22:27, 22 Gru 2017
Temat postu:
serwisuje sporo tych bmw, 60 tysiecy do wymiany sprzegło, i pół dyfra
standardowo prawie niezaleznie od przeznaczenia motocykla, w sezonie chyba z 7 takich bmw na takie naprawy poszło, to najmniej trwałe elementy i potrafią zawieść w sumie nie wiadomo kiedy.
przejedź sie bmw i ktmem - mówie o w miare swieżych modelach zobaczysz róznice w prowadzeniu
ktm przy wiekszych prędkosciach znacznie stabilniejszy, jedzie sie zawsze jak po sznurku, zwłaszcza w nowych wypasionych wersjach
dakarowy
Wysłany: Pią 16:22, 22 Gru 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
...
bmw sie sypią mechanicznie, i prowadzą gorzej
....
Yyyy... skąd taka opinia henio...?
Rozumiem, że nigdy nie miałeś i nie jeździłeś...
P.S. Kolega niedawno zakupił 1190R, piękny motocykl, ale on to trochę taki fanatyk jest, więc raczej nic rzetelnego nie napisze
wieniek
Wysłany: Czw 17:50, 21 Gru 2017
Temat postu:
Witam wszystkich,właśnie stałem się posiadaczem nowego1090 r adv,ciekaw jestem waszych porad i opini
motif
Wysłany: Pon 18:27, 09 Paź 2017
Temat postu:
raion80 napisał:
taka afra to mi się śni
no nie da sie ukryć africa o wiele ładniejsza, ta wersja odchudzona rally co ma wejść na rynek jest obiecująca. Najgorsze że w japończykach zawieszenie jest zawsze za miękkie.
raion80
Wysłany: Pią 18:01, 22 Wrz 2017
Temat postu:
ktm super się prezentuję lżejszy mocniejszy lepsza zawięcha ale nadal mam wrażenie że jednak z czasem honda będzie zyskiwać jak na awaryjności i spadku z cenny nowego motocykla i zwolenników ale pojeździsz trochę ktm jak ci się nie spodoba to sobie zmienisz
taka afra to mi się śni
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin