Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GPwariat
Wysłany: Pią 20:43, 29 Wrz 2017
Temat postu:
mozliwe ze mus juz bedzie uklepany mozliwe ze jest od nowosci w ktmie czyli 10lat a jezdzilo po gorach dzieki za podpowiedzi sprubije narazie jakos dojezdzic do konca sezonu a potem moze gruba detke wsadze bo na musa raczej kasy nie bedzie narazie
Czołgu
Wysłany: Czw 7:24, 28 Wrz 2017
Temat postu:
Oczywiście że można włożyć dętkę, trzeba wyciąć wentyl, rozciąć wzdłuż i nałożyć na moussa, porządnie przy tym smarując. Tylko że do tego nadaje się wyłącznie dętka bardzo gruba, np. Michelin UHD. Założenie cieniasa niestety nic nie daje.
Pozwala to spokojnie wydłużyć życie o jedną oponę, da się na tym jeździć, sam tak robiłem kilka razy, ale fizyki się nie oszuka.
Taka dętka waży około 1 kilograma, a to już jest olbrzymi przyrost masy nieresorowanej. Współczynnik to od 8 do 10, więc ma to taki wpływ na pracę zawieszenia jak byśmy położyli sobie kanister 10l na kierownicy
Moussy teraz bardzo staniały. 1,5 roku temu kupiłem Technomouse enduro, wersję twardszą. Wczoraj założyłem chyba 5 albo 6 oponę EC VI 90/100. Jak mi się uklepie to przejdę na EC IV 90/90, które są wyraźnie węższe.
major000
Wysłany: Śro 21:30, 27 Wrz 2017
Temat postu:
Jeśli opona nie "wyszła" podczas jej zakładania to tak jak kolega wyżej mówi, dmuchnij powietrzem w otwór po wentylu.
Jeśli oponę wciągneło podczas jazdy to znaczy że masz uklepanego musa. Tutaj opcji masz dwie, pierwsza to kupno nowego, a druga, to rozcięcie grubej dętki i owinięcie twojego musa, pomaga na kilka miesięcy latania.
henio12323
Wysłany: Śro 21:29, 27 Wrz 2017
Temat postu:
mozna tez wstawic sobie wentylnice
albo odciąc z dętki wentyl i wsadzić w oryginalne miejsce w feldze, i tak jak kolega mówi - dmuchnac bez zaworka wypchnie i powinno byc ok, warto to montowac na jakąs paste do motnowania opon - ona jak wyschnie to troche klei i uszczelnia połączenie.
ale jak po wypchnieciu i jeżdzeniu nadal sie zapada opona - to znaczy ze mus ma nieodpowiedni rozmiar ale jest mocno uklepany
Czołgu
Wysłany: Śro 20:58, 27 Wrz 2017
Temat postu:
Chodzi o to że jej nie wypchało i wygląda jak by wpadła? Najwyraźniej mousse jest już trochę miękki. Podstawą jest dobrze nasmarowany rant opony. Następnie włóż wężyk (ma wejść ciasno) w otwór po wentylu i dmuchnij dużym ciśnieniem z kompresora. Będzie syczeć z każdej dziury w kole, ale mnie zawsze wypychało
Wężyk 6x1,5 z Castoramy.
GPwariat
Wysłany: Śro 20:49, 27 Wrz 2017
Temat postu: problem z musem
witam mam maly klopot z musem nigdy sie z tym nie bawilem ,z przodu opona zssunela mi sie z felgijak ja rowno ulozyc na feldze? pozdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin