Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
husa66
Wysłany: Czw 20:12, 05 Paź 2017
Temat postu:
A ja mam 250 model 2014 i nie narzekam.
Nie wspomnę o dole bo jest jak w Titanicu:)
kondal
Wysłany: Czw 3:06, 05 Paź 2017
Temat postu:
2017 2T najlepsze jak do tej pory ! Mało wibracji fajne oddawanie mocy
te300
Wysłany: Śro 23:29, 04 Paź 2017
Temat postu: Re: Ktm exc 300 ,moment obrotowy
major000 napisał:
rysiek198812 napisał:
Witam mam pytanie do znawców tematu dlaczego ktm exc 300 2010 ma dużo mniejszy dół jak 2015 przecież tam wszystko jest takie samo oprócz skrzyni bo 6
300-tki gaźnikowe do samego końca czyli modelu 2017, co roku były ''dolizywane'' jeśli chodzi o sposób oddawania mocy. Zmieniały się membrany, głowice, nastawy gaźnika, wydechy. Jak dla mnie model 2013 był pierwszym, który naprawdę fajnie jechał z dołu. Następne modele niepotrzebnie kombinowali(inne mambrany, głowice) co zaskutkowało agresywnym oddawaniem mocy. A 2017 to już wogóle porażka.
Modele 2010 a 2015 dzieli przepaść, pół silnika jest inna i do tego 2010 ma 5 biegów. Tu nawet nie ma co porównywać.
'17 porażka ?!!!! to najlepsze 2t z jakim miałem do czynienia; rozumiem, że nie każdy radzi sobie z gaźnikiem, ale jak ma się odrobinę pojęcia i potrafi dostroić gaźnik to jest to świetnie moto, polecam
henio12323
Wysłany: Śro 19:37, 04 Paź 2017
Temat postu:
a do starszych chyba juz nie mozna kupic vforce - jak sie zamawia w witrynie ktma to przenosi numer własnie na boyesena
major000
Wysłany: Śro 19:33, 04 Paź 2017
Temat postu:
Model 2015 ma membranę Boysen.
henio12323
Wysłany: Śro 17:25, 04 Paź 2017
Temat postu:
Inny wydech. Dociazanie magneta albo caly zaplon z exc. Ciekawe czy sa mniejsze gazniki. Chociaz jak zaczniesz przerabiac to i tak najtaniej wyjdzie zakup exc
rysiek198812
Wysłany: Śro 17:09, 04 Paź 2017
Temat postu: Witam mam pytanie do znawców tematu dlaczego ktm exc 300 201
Przecież membrana to vforce 4 wiec identyczna jak nowsze modele
myślę co tu wykombinować żeby zwiększyć dół macie jakieś pomysły ? oprócz sprzedać i kupić nowszy
pozdro.chłopy
major000
Wysłany: Śro 15:22, 04 Paź 2017
Temat postu: Re: Ktm exc 300 ,moment obrotowy
rysiek198812 napisał:
Witam mam pytanie do znawców tematu dlaczego ktm exc 300 2010 ma dużo mniejszy dół jak 2015 przecież tam wszystko jest takie samo oprócz skrzyni bo 6
300-tki gaźnikowe do samego końca czyli modelu 2017, co roku były ''dolizywane'' jeśli chodzi o sposób oddawania mocy. Zmieniały się membrany, głowice, nastawy gaźnika, wydechy. Jak dla mnie model 2013 był pierwszym, który naprawdę fajnie jechał z dołu. Następne modele niepotrzebnie kombinowali(inne mambrany, głowice) co zaskutkowało agresywnym oddawaniem mocy. A 2017 to już wogóle porażka.
Modele 2010 a 2015 dzieli przepaść, pół silnika jest inna i do tego 2010 ma 5 biegów. Tu nawet nie ma co porównywać.
henio12323
Wysłany: Śro 12:43, 04 Paź 2017
Temat postu:
Przeciez to i to ma 6 biegow a silniki sa prawie identyczne
rysiek198812
Wysłany: Wto 17:39, 03 Paź 2017
Temat postu: Ktm exc 300 ,moment obrotowy
Witam mam pytanie do znawców tematu dlaczego ktm exc 300 2010 ma dużo mniejszy dół jak 2015 przecież tam wszystko jest takie samo oprócz skrzyni bo 6
donPedro
Wysłany: Wto 13:20, 03 Paź 2017
Temat postu:
nie wszystko jest takie samo. różnice silnikowe miedzy 2011 a 2015 to; układ wydechowy, cylinder, sprzegło, rozrusznik z przekładnia, membrana
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin