Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Wto 15:46, 06 Mar 2012
Temat postu:
wlasnie w tym ses ze jest duzo firm i rozne jakoscie , oryginal masz pewnosc , a czy warto ryzykowac zniszczeniem silnika za oszczednosc 15 zl ?
bully
Wysłany: Wto 14:59, 06 Mar 2012
Temat postu:
igielkowe na wałek tylko oryginał timken, bo jest tańszy od zamienników, za to te 6004 po co przepłacać, kupi te same w sklepie z łozyskami. jest to Fag albo timken nie pamietam już.
Rysiek24
Wysłany: Wto 14:54, 06 Mar 2012
Temat postu:
lozyska to ciezki temat i radze nie ryzykowac i kupic oryginaly. Pare osob zastosowalo takie zwykle lozyska i sie rozsypaly po paru set km
henio12323
Wysłany: Pon 22:59, 05 Mar 2012
Temat postu:
z luzem C3, mozesz kupic zamkniete , ale potem osłonki wywal. łozyska są smarowane olejem silnikowym
lemmy75
Wysłany: Pon 22:51, 05 Mar 2012
Temat postu:
Łożysko na wałku rozrządu ma być otwarte czy z obu stron przysłonięte? Chcę zakupić nowe - ma być z luzem C3 czy zwykłe?
Rysiek24
Wysłany: Nie 19:49, 26 Lut 2012
Temat postu:
moze , mialem tak w XR z tym ze tam doprowadzalo to do gasniecia silnika.
Gość
Wysłany: Nie 13:29, 26 Lut 2012
Temat postu:
Stuk słychać na postoju przy niskich obrotach - ale nie za aż tak niskich, żeby autodeko miało już łapać; moje pytanie jest takie - czy zużyte autodeko może załapywać szybciej niż powinno?
Rysiek24
Wysłany: Nie 6:50, 26 Lut 2012
Temat postu:
a na postoju czy trakcie jazdy ? jesli to stuk autodeko to moze masz za niskie obroty , a jak w trakcie jazdy to spawdz naciag lancucha ( ciasno 3 palce na koncu slizgu).
dziwne ze znajdujesz ame instrukcje obslugi ,zazwyczaj sa same manuale tylko do 625 sxc widzialem takowa onstrukcje.
wejdz na forum
http://lc4.pl/index.php
- przenosimy spolecznsoc na forum LC4
lemmy75
Wysłany: Sob 23:21, 25 Lut 2012
Temat postu: Dziwny stuk na niskich obrotach
Jestem tu nowy, więc przede wszystkim wszystkich serdecznie witam; mój problem dotyczy LC4640 z 2003 roku; Na niskich obrotach co jakiś czas pojawia się dziwny stuk - nie jest to cykliczne i równomierne uderzanie, występuje co jakiś tam czas i odgłos jest podobny do stuku łyżeczki o łyżeczkę; Na myśl przyszło mi autodeko (na pewno działa, bo paląc z kopniaka słychać kliknięcie i lekko idzie) albo sprzęgiełko rozrusznika; Sprzęgiełko raczej chyba mogę wykluczyć, gdyż właściwie odpala zawsze normalnie i nie słychać, żeby miał ciężko, a poza tym wyciągnąłem pośrednie koło łączące sprzęgiełko z rozrusznikiem i stuk dalej występował (nie wiem czy to 100% wiarygodny sposób sprawdzenia); ściągnąłem także pokrywę zaworową, posprawdzałem luzy i łożyska - wszystko wydaje się być ok; zostało mi więc tylko autodeko - czy to możliwe, że wyrobione autodeko będzie się samoczynnie załączać przy niższych obrotach co jakiś tam czas i powodować stuknięcie? Jaki jest wiarygodny sposób sprawdzenia? Prosiłbym także o adres jakiejś dobrej serwisówki (z góry przepraszam, że idę niejako na łatwiznę, ale szukam dziś pół dnia i same instrukcje obsługi, albo czarne zdjęcia mi się trafiają); miał ktoś może podobną przypadłość..?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin