Autor |
Wiadomość |
ossol |
Wysłany: Czw 23:31, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
Problem rozwiązany:) Wymieniłem impulsator i motorek pali!! Impulsator musi mieć oporność około 100 omów. Dzięki wielkie wójo gdyby nie Ty to naprawa na pewno dużo dłużej by trwała. Pozdrawiam |
|
|
ossol |
Wysłany: Nie 19:41, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
I zauważyłem, że otulina na kablu przy samym impulsatorze jest przerwana(sam kabel jest ok). Czy może to mieć jakiś wpływ? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 19:40, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
nie ma znaczenia czy zalany olejem czy nie, jak lapie napiecia w granicach 5v to stator dobry wiec zmieniaj impulsator i w droge. |
|
|
ossol |
Wysłany: Nie 19:36, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
Pomyliłem się z tym statorem, miałem ustawiony miernik na prąd stały. Po przełączeniu na prąd zmienny miernik pokazuje 5.7-5.8V. Może jest tak jak mówisz, że to słaby miernik. A czy nie ma też znaczenia czy silnik jest zalany olejem czy nie?? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 19:04, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
juz nie pamietam jakie opornosci powinien miec stator i tej informacji nie ma w manualu.
co do napiec to zalezy jakie miernik uzywasz i bez specjalnej przystawki nie wyjda ci takie napiecia jak w manualu. wystarczy ze zwykły multimetr ustawisz na napiecie zmienne dalej podlaczasz go do wyjsc statora tak jak w manualu i kopiesz. Jak pokaza sie jakies wartosci to prawdopodobnie stator dobry ale nie na 100% pozatym zadko sam stator sie psuje. |
|
|
ossol |
Wysłany: Nie 15:51, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
No też mi się tak wydaje, że impulsator padł bo nie ma żadnej oporności. Ale jest jeszcze jeden problem. Robię pomiary na kablach od statora i nie wytwarza on w ogóle napięcia. Robię wszystko zgodnie z manualem. Wykręciłem stator i nie widzę na nim żadnych niepokojących rzeczy. Czy to możliwe żeby jednocześnie impulsator i stator nawaliły?? |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 20:16, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
karamobol tyle ze ty chyba masz motoplat.
u mnie problem juz dawno rozwiazany i winny byl impulsator, odrazu go wyeliminowalem bo nie mial zadnego oporu a powinien mic około 100 Ohm.
Dodam ze prubowalem włozyc impulsator z innego moto bo akurat mialem pod reka z tym ze mial poprnosc w granicach 150Ohm ale sie nie sprawdzil.
dodatkowo uwaga na opisy w aukcjach w przypadku nowych impulsatorów do lc4 640, w niektórych opisach jest szeroka gama ktm do których on pasuje a to bzdura poniewaz w lc 4 nie pasuje impulsator np z 520 exc. |
|
|
batsopot |
Wysłany: Sob 20:07, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
powaznie mozna sprawdzic kable z cewek inpulsatora dokładnie oporność
jakie niewiem w tym modelu |
|
|
batsopot |
Wysłany: Sob 20:05, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
ja wiem co jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jest popsuty |
|
|
Karambol |
Wysłany: Sob 18:39, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
Ja miałem identyczne objawy jak mi sie od koła magnesowego zaczęły magnesy odklejać. |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 17:49, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
ale sam impulsator czy stator bo to dwie różne rzeczy |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 14:54, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
raczej to na bank impulsator, miałem podobnie, raz byłą iskra motor odpalił i gasł po chwili, potem to już wlg. nie jechał, i wina był impulsator/stator |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:10, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
zciagalem ja pare lat temu wiec nie pamietam z kad ale w dziale serwisówki i manuale moze cos znajdziesz ewentualnie w google wpisz hasło lc4 engine manual pdf |
|
|
ossol |
Wysłany: Pon 21:45, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil ossol2@wp.pl. Będę wdzięczny. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 21:42, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil ossol2@wp.pl. Będę wdzięczny. |
|
|