Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kondal
Wysłany: Pią 10:48, 20 Paź 2017
Temat postu:
Wszystko ma swoje plusy i minusy.
Enduro-tech ma też wersję płyty lekką waży 2kg.
te300
Wysłany: Śro 19:49, 18 Paź 2017
Temat postu:
miałem pancerną z endurotechu waga 3,5kg moim zdaniem przerost formy nad treścią i załozyłem z xtr - waży 2.4kg z mocowaniem obejmującym ramę ja mam inne mocowanie i waży niewiele ponad 2kg, przez rok używania dyfuzor praktycznie nietknięty, zbieranie błota to oczywiście wada ale dla chcących się pobawić do wyeliminowania, w osłonie muzzle moim zdaniem podobnie jak endurotech przesadzili z solidnością, spokojnie można by trochę odchudzić i byłaby fajna;
każde rozwiązanie ma jakieś wady, najlepiej się jeździ bez osłon handbarów itd..
rams
Wysłany: Śro 17:24, 18 Paź 2017
Temat postu:
taniej wyjdzie jak zlecisz to jakiemuś gościowi, żeby pospawał.
barek253 napisał:
muzzle ma 3,8 kg
ten xtr i inne podobne chyba kolo tez 4kg maja
ale waga waga chyba muzzle najlepiej bo nie bedzie zbieralo tyle blota? i bedzie lzej
z tym ze ja w wiekszoci jakies tory proby endurowe ale jak sie gleba zdazy to wszystko sie gnie
aöe chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie muzzle
choc cena kosomos 900zl
barek253
Wysłany: Śro 16:56, 18 Paź 2017
Temat postu:
muzzle ma 3,8 kg
ten xtr i inne podobne chyba kolo tez 4kg maja
ale waga waga chyba muzzle najlepiej bo nie bedzie zbieralo tyle blota? i bedzie lzej
z tym ze ja w wiekszoci jakies tory proby endurowe ale jak sie gleba zdazy to wszystko sie gnie
aöe chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie muzzle
choc cena kosomos 900zl
janexc200
Wysłany: Śro 11:35, 18 Paź 2017
Temat postu:
Na papierze może tak.
Ostatnio zdjalem ta płytę (wersja gruba, choć niestety raz skrzywilem ja razem z dyfrem) i nie czuć specjalnie tego odchudzania bo ten ciężar jest nisko. Więcej daje wywalenie niby lekkich handbarow.
electro
Wysłany: Śro 9:26, 18 Paź 2017
Temat postu:
te300 napisał:
zanim kupisz Muzzle spytaj o wagę całości (jak pamiętam około 3,5 kg), z xtr-a alu trochę ponad 2kg (do ktm/hus 17); zaleta drucianej faktycznie dużo mniej łapie błoto;
carbon moim zdaniem nie chroni tylko zasłania wgniotki które i tak się robią pod nim, a od przegięcia lewej strony to już zupełnie nic.
Pełne osłony alu ważą dużo więcej, niż 2 kg - to Ci mogę powiedzieć na pewno, bo używam od kilku lat. Do tego dolicz 3kg błota za osłoną. Te rozwiązania są dość pancerne i dyfuzor dużo wytrzyma, ale kończysz z motocyklem cięższym niż koledzy na 450
henio12323
Wysłany: Śro 6:44, 18 Paź 2017
Temat postu:
carbon to tylko przed punktowymi uszkodzeniami chroni, na flanszy i tak sie wygnie
te300
Wysłany: Śro 6:43, 18 Paź 2017
Temat postu:
zanim kupisz Muzzle spytaj o wagę całości (jak pamiętam około 3,5 kg), z xtr-a alu trochę ponad 2kg (do ktm/hus 17); zaleta drucianej faktycznie dużo mniej łapie błoto;
carbon moim zdaniem nie chroni tylko zasłania wgniotki które i tak się robią pod nim, a od przegięcia lewej strony to już zupełnie nic.
barek253
Wysłany: Śro 5:33, 18 Paź 2017
Temat postu:
wszystko ok ale nawet jak si emotor kladzie to dyfuzor obrywa powoli sie obraca podgina i wkoncu sie robi nieszczelnie itp
mimo ze jeszcze hard to jakos specjalnei nie niszcze ale chce miec dyfek perfekt
na razie muzzle wygrywa
choc myslke tez o karbonie tylko ye dyfutor i tak przy polozeniu malym nawet sie uszkadza
żółf
Wysłany: Wto 20:44, 17 Paź 2017
Temat postu:
Ja w becie jeżdżę już trzeci miesiąc bez osłony i dyfuzor jeszcze całkiem nieźle wygląda. W KTMie byłoby to nie do pomyślenia.
Mimo wszystko będę skłaniał się do osłony plastikowej HYDE, takiej jaką miałem w exc. Bardzo lekkie, dobrze chroni gruchę, łatwo się ściąga, dobrze ślizga się po przeszkodach. Cena zbliżona do alu. Tylko kminię jak to najtaniej z USA ściągnąć
henio12323
Wysłany: Wto 20:11, 17 Paź 2017
Temat postu:
nie ma fajne, nie fajne złe albo dobre
to i to jest dobre ale nie wszędzie i nie z kazdymi umiejętnosciami
jak uszkadzasz wydechy, walisz nie raz gruchą o przeszkody to kup aluminiową płyte, najlepiej jak najpancerniejsza, mozesz łomotac nią ile chcesz i ciezko to uszkodzić
jak czasem lekko przytrzesz gruchą o coś, to bierz klatke- zaleta jest duzo nizsza waga plus to że sie nie czepia błoto. ale to juz tak pancerne nie jest, ja sobie sam dorobiłem, jak czasem na murek sie nie udało wskoczyc i z nieduzą siłą waliło to zawieszało sie moto na tej klatce i wydech był cały ( a tak to jak nie było by małej wgniotki to flansza by obrywała na pewno )
ja osobiescie wolałbym te druty, nizsza masa, nic sie nie czepia prawie do tego ( jak dobrze zrobiona i przemyslana jest) ja tak smigam że mało co by mi sie przydała gruba płyta, po kamieniach nie jeżdze, a jakies murki itp na tyle wchodza że nie musze sie strasznie o to bać
racesupport
Wysłany: Wto 18:46, 17 Paź 2017
Temat postu:
mnie w zupełności wystarcza sam carbon, w Twoim XC miałem i nic, teraz mam bete rr, tutaj mam wyżej dyfuzor to już w ogóle bez problemu. Pod tymi wszystkimi zbrojeniami się ostro syf zbiera niestety + liście
barek253
Wysłany: Wto 18:35, 17 Paź 2017
Temat postu: muzzle vs reszta
https://www.facebook.com/157446621415302/photos/pcb.203111480182149/203111140182183/?type=3&theater
czy to bd fajne do oslony?
mam dylemat miedzy tym oslona alu taka pod dyfuzorem lub carbon plus plyta pod silnik?
co byscie wybrali
glownie latam proby endurowe ale tez potoki i hard
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin