Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Sob 22:49, 21 Paź 2017
Temat postu:
szukaj tematu na forum LC4 , tam sa ludzie bardziej w temacie
wojewoda124
Wysłany: Sob 6:54, 21 Paź 2017
Temat postu:
Wymianą korby zajmowała się firma i to ona podczas wymiany korby rozbierała wał.Myśle że mogli inaczej osadzić te łożyska lub zamontować podkładki ale tego nie jestem pewnien.Dziś chce zdjąć te łożyska żeby zobaczyć czy nie ma podkładek.Macie jakieś sprawdzone sposoby czym to zdjąć i jak ?
Rysiek24
Wysłany: Pią 23:18, 20 Paź 2017
Temat postu:
z tego co wiem , dystansujesz lozyska glowne wału, podkladkami z ASO KTMa , lozyska glowne wału sam osadzales ? czy ktos to robil za ciebie ?
wojewoda124
Wysłany: Pią 22:23, 20 Paź 2017
Temat postu: Problem z dystansowaniem wału.
Witam, posiadam ktm lc4 620 z 1997 roku.Padło mi łożysko na korbie PROXA co spowodowało zacięcie bypasu i rozwalenie jednej z pomp.Na samym początku zaczeło mi wywalać simering od strony magneta i ciekł olej dlatego postanowiłem go zgasić i rozebrać.Tłok, cylinder, głowica wyszły z tego bez szwanku.Założyłem nową korbe wossnera co kosztowało mnie razem z korba 810 zł.Kupiłem uszczelki na cały silnik, nowy bypass, filtr oleju.Problem pojawia się przy składaniu połówek silnika otóż według serwisówki powinien być na wale luz 0,02 mm po złożeniu karterów, lecz w moim przypadku po dokręceniu śrub od karterów nie ma żadnego luzu i wał ciężej chodzi.Jeżeli przykręce śrubki tylko ręką to wał przekręca się prawidłowo.I tu moje pytanie czy firma która robiła mi korbe mogła zamontować podkładki na bieżnię na wale czy po prostu za szeroko je założyli ? Jak ustawić prawidłowy luz ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin