Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 9:47, 24 Paź 2017
Temat postu:
aha
Kajtek DBL
Wysłany: Wto 8:34, 24 Paź 2017
Temat postu:
W Becie są z brązu.
henio12323
Wysłany: Wto 7:14, 24 Paź 2017
Temat postu:
no takie częsci to raczej tylko z oryginału warto kupować...
tulejki kosztują cos koło 7 zł sztuka jak pamietam, to sa specjalne pokrywane teflonem.
chociaz niektórzy sobie dorabiają z brązu ale to musiał bys sam sobie sciągać wymiarowac, chodzic po tokarzach
nie wiem o którym łozysku i uszczelniaczu mówisz
ja swój wkręcałem w wiertarke i pilnikiem przeleciałem ( takim bardzo drobnym ) wazne zeby potem bardzo dokładnie oczyscic rowki. szczotki dostaniesz z oryginału kompletne. powinienem takie od reki mieć
cinQ
Wysłany: Pon 21:32, 23 Paź 2017
Temat postu:
Sorki za bardzo się pospieszyłem, moto to Husqvarna TE 300 z 2016 roku. Takie podstawowe rzeczy czyli czyszczenie, przegląd, ustawienie to standard. Szczotki mam na miejscu w sklepie ale skąd bierzecie te tulejki? łożysko i ten uszczelniacz też dostane w zwykłym sklepie z łożyskami? Komutator toczycie aby był gładki na styku gdzie szczotki przychodzą?
henio12323
Wysłany: Pon 21:04, 23 Paź 2017
Temat postu:
warto by napisac co to za pojazd dokładniej
zacznij od instrukcji obsługi tam są całe procedury opisane
potem rozbieraj i patrz co sie dzieje. pewnie warto zrobic "generalny" przegląd czyli sciagnąć cała pokrywe magneta, wyczyscic stary syf, sprawdzic w jakim stanie koła przekładni, ustawic luz międzyzebny, powymieniać tulejki, rozrusznik rozebrac na czesci pierwsze umyć, sprawdzić szczotki, komutator....
no i sam akumulator naładować, sprawdzic połączenia przewodów ( grube kable.. )
cinQ
Wysłany: Pon 19:38, 23 Paź 2017
Temat postu: regeneracja rozrusznika 2T
Witam,
koledzy pomóżcie na ostatnim wyjeździe wykończyłem i rozrusznik i kopkę. Kopajkę już sobie ogarnąłem u forumowego kolegi ale co z rozrusznikiem? jeszcze kręci ale słabo coś i nierówno. Podobno trzeba jakieś tulejki wymienić, dzwoniłem do lokalnego serwisu KTM i mówił mechanik że jako cześć to rozrusznik jest jednym elementem i nie ma do niego części zamiennych... jak mam to naprawić? co wymienić? gdzie części załatwić?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin