Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Czw 14:25, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
spróbuj odkręcić śrubę mieszanki o jeden obrót, trochę wzbogacisz mieszankę powinno pomóc. oczywiście pod warunkiem dobrego poziomu paliwa w gaźniku (sprawdź).
Śruba regulacji jest pod gaźnikiem od strony przodu czyli przed komorą plywakową, w KTM dostęp masakryczny. |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Śro 9:12, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
tzn ogólnie jest w porządku, on jeździ dobrze ale nie chodzi tak jak powinien i poprostu mnie wkurza że tak sie dziwnie kręci ; d |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 8:57, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
najlepiej ustawic samemu skład mi pod serwisówke w ogóle nie chciał smigac dopiero na otwartym ssaniu jechał wiec ostatecznie musiałem regulować po swojemu |
|
|
jess34 |
Wysłany: Śro 8:08, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
nie mam manuala teraz przy sobie jak znajdę czas to Ci napiszę o ilości obrotó na regulacjach co by mieszankę dobrze skomponować, jak wójo napisał jest jeszcze jedna śrubka do regulacji |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 22:09, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
gaznik ma tez redulacje składu mieszanki a nie tylko obrotów. |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Wto 21:00, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
Panowie, jak napisałem w pierwszym poście to nie wina linek, chodzą idealnie, naciąg też jest odpowiedni, wydaje mi się że przyczyna właśnie leży gdzieś z dopływem powietrza. Gdzieś czytałem że spowodowane może to być złą mieszanką paliwa i powietrza, ale w tym gaźniku (Keihin FCR flat) jest jedynie regulacja obrotow. |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 17:40, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
za maly luz wlasnie powoduje takie akcje, i czasami ciezko sam luz złapac bo moze byc np sam rolgaz wyrobiony i jest luz miedzy manetka a kierownica a na lin kach nie ma go wcale. Na poczatek poluzuj linki, ustaw wiekszy luz i obserwuj. |
|
|
jess34 |
Wysłany: Wto 17:20, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
co do linek to muszą być odpowiednio naciągnięte luz na manetce nie większy niż 2-3 mm |
|
|
jess34 |
Wysłany: Wto 17:14, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
gaźnik swoją drogą ,zatkana rurka odpowietrzająca gaźnik też jest ważna, |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 14:09, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, bo moze jest zbyt niski. sprawdz stan blaszki przepustnicy, bo zużyta daje własnie taki objaw nie spadania z obrotow,
czyli jednym słowem za malo paliwa, albo cos z poziomem paliwa, albo za duzo powietrza puszcza przepustnica. |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Wto 13:31, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
ale to chyba nie rozwiąże mojego problemu, spróbuje |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 12:40, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
nawet trzeba bo nie zaszkodzi |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Wto 9:05, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
filtr czysty, czyli co sugerujesz ze przeczyszcić gaźnik może trzeba ? |
|
|
jess34 |
Wysłany: Wto 8:27, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
a filtr powietrza masz czysty, może być też,że któraś z rurek odpowietrzających jest niedrożna |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Pon 17:33, 27 Lut 2012 Temat postu: EXC 450 problem z obrotami |
|
Witam ponownie, to znowu ja, po tym jak uporałem się z nie odbijającą manetką pojawił się kolejny problem. Mianowicie sprawa jest taka że przekręcając manetką energicznie, wszystko jest jak należy, warknie i zejdzie z obrotów ładnie, natomiast jeśli powoli dodamy gazu, to wkręca się na dziwnie wysokie obroty i żeby wrócił do normalnych trzeba jeszcze raz energicznie dodać to wtedy wraca do normy. Słyszałem gdzieś, że takie dziwne kręcenie może być spowodowane złą mieszanką paliwa i powietrza, jak sądzicie, miał ktoś kiedy podobny problem ? dodam jeszcze że to nie jest wina linki, wszystko chodzi poprawnie ładnie odbija. |
|
|