Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fourier
Wysłany: Śro 0:38, 08 Lis 2017
Temat postu:
A napisz jeszcze do czego chcesz ten moto? Bo jak do lasu to...
KristofSX
Wysłany: Śro 0:16, 08 Lis 2017
Temat postu:
SX po roku 2006 to SXF 450 /505 , silnik RF4- pierwszy wypust (rocznik 2007) lepiej odpuścić - problemowe pompy oleju i łatwośc zatarcia (serwis zalecał sprawdzanie ciśnienia oleju co 5mth), w następnych wypustach (2008-2012) problemu usunięto. miałem sxfa z tym silnikiem i nabiłem 500mth bez większych problemów
henio12323
Wysłany: Śro 0:05, 08 Lis 2017
Temat postu:
no ciezko bedzie kupioc 525 z 2008 roku bo takie nie istniały
wtrysk jest od 2012 roku, dobrze zrobiony gaźnik służy odpowiednio - tylko że mało kto sie dobrze tym umie zająć
525 szedł 2004-2007, potem była 530stka do 2012 roku. co lepsze - zalezy, RFS to prosty silnik stosunkowo, dosyc wytrzymały, - moze bardziej że odporny na zaniedbania, dla amatora pewnie lepszy jak chce ktos sam sobie coś podłubać. 530stka jeździ zdecydowanie lepiej, znacznie lepsza rama, silnik elastyczniejszy duzo fajniej ciągnie. ale wymaga dokładniejszej obsługi, rzetelnej wymiany oleju, kontroli elementów bardziej zgodnie z serwisówką niż zaglądaniem jak juz jest za późno. dobrze serwisowany jest równie pancerny i jeździ lepiej. kolejna generacja po 2012 roku to jeszcze lepsze prowadzenie, wtrysk dla amatora zwłaszcza to jeszcze mniej problemów - chociaż i z wtryskami jest troche zabawy, gaźnik powiedzmy że każdy kto miał WSK czy komarka z jakas instrukcją z neta jest w stanie dmuchnać ze moto odpali i pojedzie = to jak juz beda jakies problemy z wtryskiem to diagnostyka jest zdecydowanie trudniejsza..
przykład - ostatnio na warsztacie mielismy klienta że moto mu czasem kiepsko chodziło, po skokach przygasał, sprawdzane dwa baki ( z pompami ) na obu to samo - niby mozna by pompe wykluczyc ale jednak - z odpowiednim urządzeniem pomiarowym wychodziło ze pompa ledwo co trzyma cisnienie - po wymianie problem ustał - szczerze to bez wiedzy dokładniejszej i narzędzi taka diagnostyka to bardziej wróżbiarstwo
Fourier
Wysłany: Wto 23:56, 07 Lis 2017
Temat postu:
Lepiej na wtrysku - FCR stwarza niestety masę problemów szczególnie po czasie.
Tomasz101
Wysłany: Wto 23:19, 07 Lis 2017
Temat postu: Informacje o ktm
Witam mam zamiar kupic ktm sx 450 lub 525 i poszykuje indormacji na ich temat. A konkretniej mi chodzi o to czy kupic motocykl po 2008 czy przed 2008. Lepsze sa na gazniku czy na wtrysku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin