Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
gawelbdg
Wysłany: Czw 15:37, 23 Lis 2017
Temat postu:
ile mth motor ?
donPedro
Wysłany: Wto 23:07, 21 Lis 2017
Temat postu:
wałek i dzwigienke masz do kosza. Startą masz krzywke i dzwigienke , wtedy zawor nie otwiera Ci sie tyle ile powinien. PW
KristofSX
Wysłany: Nie 21:40, 19 Lis 2017
Temat postu:
mi wyszło ponad tysiaka (wałek + dźwigienka),
chyba u Ciebie bez wymiany tez się nie obejdzie, chyba że tylko krzywkę dasz do regeneracji jak deko jeszcze ok.
henio12323
Wysłany: Nie 19:02, 19 Lis 2017
Temat postu:
jak chcesz to pisz na PW czego potrzebujesz to ci wycenie
na forum ze zniżkami sprzedaje częsci ktma.
jak juz chcesz zmieniac wałek to po wymianie wałka dopiero reguluj luzy
Mateooo
Wysłany: Nie 18:16, 19 Lis 2017
Temat postu:
No tak tylko u mnie ten deko nie wygląda na prawde źle, lecz ta krzywka na wałku to już kurcze tragedia :/ Kristof Pamiętasz może ile dałeś za wałek + dzwigienka zaworowa ?
I pytanie czy dukupić teraz płytki i wyregulować zawory czy dopiero jak zmienie wałek to wtedy kupować płytki. Może ktoś coś wiecej jeszcze podpowie. Pozdrawiam
KristofSX
Wysłany: Nie 17:33, 19 Lis 2017
Temat postu:
zobacz mój temat - miałem ten sam problem :
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/padniety-rozrusznik-co-do-wymiany,19309-15.html
Mateooo
Wysłany: Nie 11:27, 19 Lis 2017
Temat postu: Kłopoty góra silnika sxf450
Witam
Piszę do was z takim pytaniem. Pacjentem jest KTM sxf 450 2008 rok Już kiedyś pisałem że mój Ktm ciężko odpala ale nie miałem czasu w ogóle zajrzeć na zawory itp. Cięzko pali mam na myśli, że akumulator naładowany w dodatku nowy Yussa kręci kręci czy to ze ssaniem czy to bez odpali a czasem nie odpali bo braknie prądu albo akumulator po 1 minucie pada :/ nie ma siły porządnie obrócić, dodam jeszcze że gdy podepnę mu kable od aku samochodowego kręci jak szalony nie stanie. Wczoraj odkręciłem pokrywkę i tak udało mi się sprawdzić mniej więcej luz zaworowy mam nadzieje że dobrze go zmierzyłem bo chyba tylko w jednej pozycji jesteśmy w stanie zmierzyć go ? tłok GMP wałek ssący krzywki w stronę gaźnika a wydechowy w strone przedniego koła ?
A więc tak praktycznie w każdym zaworze szczelinomierz 0,15 wchodzi i to jeszcze bez większego oporu czy to nie za dużo ?
Ale tak najbardziej co mnie martwi to stan wałka wydechowego :/ wydaje mi się, że jest chyba za dużo wytarty czy to ma związek z tymi objawami ?
Dodam zdjęcia abyście ocenili (zdjęcia słabe ale takie udało mi się zrobić)
Moto mam od niedawna dlatego ciężko mi samemu ocenić.
I pytanko jeszcze czy macie jakiś fajny sposób aby ten luz zaworowy dokładnie zmierzyć ( bardzo mało miejsca moim zdaniem
)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin