Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:35, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
kup taka jak zaleca producent, a jak pali świece to znaczy ze jednak gaxnik źle wyregulowany |
|
|
Przemo408 |
Wysłany: Nie 16:27, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
Panowie dzisiaj nie wyjechałem z domu i mi zgasł wziąłem jakąś swiece umyłem w benzynie odpalił ale musialem przestawić srube na 4 i jak narazie jeździłem i jest chyba ok. Kajtek co to za swieca bedzie lepsza? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 12:04, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
a skąd wiadomo czy na 3 czy wiecej czy mniej ? przecież sruba składu reguluje sie na odpalonym motocyklu pod to co Ci wyjdzie, a zależy to chociazby od stopnia podcisnienia w silniku - a to zalezy juz od samego stanu silnika |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Sob 21:51, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
Na razie zostaw, pojezdij i zobacz co będzie, słuchaj na pewno masz świeczkę br8ecm przy tym modelu i roczniku, zmień ją na Br7es |
|
|
Przemo408 |
Wysłany: Sob 21:02, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
Panowie dzisiaj bawiłem sie z gaznikiem i niby jak biore do końca gazu juz nie gaśnie.Śrube mieszanki jest ustawiona na ok. 3 ustawić na wiecej jeszcze czy narazie zostawić. |
|
|
STRZYGA |
Wysłany: Pią 18:39, 24 Lis 2017 Temat postu: |
|
A ciepłota świecy? Świeca zgodna z serwisowka ?
Swieca powinna się sama oczyszczać z nagaru, jeśli jest wkręcona świeca że zbyt wysoka ciepłota najzwyczajniej się nie oczyści. No ale raczej świece masz zgodna z manualem
Wiec na poczatku wyreguluj dobrze gaznik bo wygląda że masz zbyt bogata mieszankę, porównaj rozmiary dysz z manualem i pamietaj że to są tylko wyjściowe ustawienia, od nich zaczynasz dalszą regulację... |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Czw 18:25, 23 Lis 2017 Temat postu: |
|
Dysza głowna |
|
|
Przemo408 |
Wysłany: Czw 18:21, 23 Lis 2017 Temat postu: |
|
Panowie ta część 172 jak sie nazywa bo urwało gwint. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:18, 21 Lis 2017 Temat postu: |
|
w serwisowce jest opis jak sie ustawia poziom paliwa
co do śrubki - serwisówka wyjsciowo mówi iile ma byc, moze to miec spore znaczenie dla nowego motocykla i dobrze dobranych warunków. przy tak starych sprzęcie to zostaw na 1.5 i od tego zacznij regulacje na pracującym silniku |
|
|
Przemo408 |
Wysłany: Pon 22:50, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
Witam iglica ma 8.5 jest ustawiona na 3.
Wydaje mi sie ze za późno sie zamyka pływak bo prawie przed samym końcem
Srubka mieszanki jest na.1.5 .
Nie wiem ile dokładnie powinna miec bo jeszcze nie znalazłem tego. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:54, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
nic zacznij od regulacji
jak nie znasz czystrosci gaźnika to go umyj, sprawdź jakie masz dysze - porównaj z manualem, sprawdź wszystkie ustawienia - wysokosc iglicy, czy iglica jest ok, poziom paliwa. wszystko jak leci w serwisówce, potem wyreguluj pod moto, i bedzie ok. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 19:53, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
Pierwsze co to poziom paliwa. Później dysze, iglice. Podaj rozmiary dysz, numer iglicy i wysokość zabezpieczenia. Tak samo śrubka od składu mieszanki, wkręcają ją do oporu i licz obroty. |
|
|
Przemo408 |
Wysłany: Nie 19:34, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
W sumie troche kopci na biało.
Swieca jest taka ciemna jak bym ją przetarł to jak nowa iskra caly czas jest tylko taka inna.
W sumie to moze gaźnik to co na początku sprawdzić? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:04, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
tez tsawiam na zbyt bogatą mieszanke i ci nie przepala i zalewa silnik, wiec i świece |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 18:56, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
A kopci fest ? Sprawdź czy nie ubywa oleju w silniku. Druga opcja za bogato ustawiony gaźnik, poziom paliwa, dysza wolnych, iglica, dysza główna. |
|
|