Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Czw 13:16, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
wymieniłem simering i narazie jest sucho . dzięki za pomoc |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 13:59, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | nie , kolo korkow spustuoleju masz srube na imbusa , pod nia jest sprezyna i walek/kulka to ten zaworek zwrotny. Powinna owa kulka pracowac w kanale dosc lekko nie zacinac sie itp. , wazna jest dlugosc sprezynki sprawdz w manualu ile ma miec. |
Pomyliło ci się z zaworem bypass.
miedzy karterami jest jeszcze jedne zaworek przez który olej wypływa od skrzyni korbowej do skrzyni biegów.
A zaworek bypass nie ma nic to tego, on sietylko załancza przy zbyt dużym ciśnieniu za pompą oleju i puszcza olej pomijając obieg żeby ci wężów nie rozerwalo. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 15:44, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
nie , kolo korkow spustuoleju masz srube na imbusa , pod nia jest sprezyna i walek/kulka to ten zaworek zwrotny. Powinna owa kulka pracowac w kanale dosc lekko nie zacinac sie itp. , wazna jest dlugosc sprezynki sprawdz w manualu ile ma miec. |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 14:56, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | wykrec zaworek i sprawdz czy dziala. |
a to trzeba silnik rozpołowić |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 14:54, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
wykrec zaworek i sprawdz czy dziala. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 17:48, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
u mnie właśnie była wymieniana korba. i niemam pewności czy wszystko dobrze wyczyscili. jak to sprawdzic czy wszystko jest drożne i czyste? |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 15:30, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
wójo napisał: | zadne pierscienie, albo symering albo wyrobione łozyska na wale.
z przedmuchami spokojnie odma sobie poradzi pozatym by kopcił i przepalal olej... |
Nie ma bezpośrednio odmy w lc4 pod tłokiem. olej jest odprowadzany przez zaworek jednostronnego przepływu alb ow wersji usa węzykiem do skrzyni biegów. w obu przypadkach gdy zaworek lub węzyk ulegnie zatkaniu, nie mamy już zadnej odmy pod tłokiem i wywala uszczelniacze i przeciska 9olej przez pierścienie.
sam przeżylem ten przypadek gdy padła korba i opilki zatkały odpływ z komory korbowej |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 20:18, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
zadne pierscienie, albo symering albo wyrobione łozyska na wale.
z przedmuchami spokojnie odma sobie poradzi pozatym by kopcił i przepalal olej... |
|
|
kam |
Wysłany: Sob 12:59, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
PO ŚCIĄGNIĘCIU POKRYWY WYRAŹNIE CZUĆ PRZEDMUCHY PRZEZ SIMERING. CZY WIĘC NAPEWNO PIERŚCIENIE? BO JESZCZE SI ŁUDZE ZE NIE TRZEBA BĘDZIE ROZBIERAĆ SILNIKA ALE CHYBA........... |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 22:53, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
na poczatek zmien simmering , jak sytuacje sie powtorzy to masz problem z pierscieniami |
|
|
kam |
Wysłany: Pią 21:06, 02 Mar 2012 Temat postu: WYCIEK OLEJU PRZY MAGNECIE KTM LC4 620 RA |
|
WITAM . od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem lc4 620 z 1994r.. po remoncie silnika przejeździlem moze ze 2 godz i zauważyłem że z rurki pod pokrywą magneta kapie olej. ściągnełem pokrywe i bylo mokro. i zastanawiam się czy to tylko wina uszczelniacza na wale czy coś innego. mechanik sugeruje ze może jakieś przedmuchy czy pierścienie zblokowane.... prosze o pomoc |
|
|