Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 13:18, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
i sie nigdy nie dowiesz jak w koncu nie zajrzysz do ksiązki serwisowej - juz 3 raz ci o tym pisze i kolega wyżej wiecej Ci pomóc nie możemy |
|
|
Mateooo |
Wysłany: Nie 12:42, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
No właśnie pisałem już kiedyś o bardzo głośnej pracy silnika dobiegającej z góry:/ W dodatku ten walek krzywka wytarta bardzooo może to przez ten rozrząd przestawiony :/ Ktoś tam dłubał na pewno bo są porobione jakieś znaki itp i w tym jest problem bo teraz nie wiem jak to ma być dokładnie... Niby nic a jednak nie wiem:/ Na kole rozrządu jest punk wybity orginalny ale nie widzę punktu z którym miałby się on pokrywać :/ |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 12:35, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
Wygląda na to, że ktoś to źle poskładał, ale tak jak henio pisze, z tych zdjęć niewiele można wywnioskować, to raz
dwa i to jest najważniejsze, bez wnikliwego przeczytania serwisówki lepiej nie podchodź do tego silnika, bo napsujesz jeszcze bardziej
Też nie wyobrażam sobie jak na przestawionym o ząb rozrządzie może chodzić ta maszyna, chyba jak sieczkarnia. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 12:00, 26 Lis 2017 Temat postu: |
|
jest problem i to duzy, w takim motocyklu pewnie przestawiony rozrząd słychac od razu, moto słabo chodzi, klekocze itp itd.
rozciągniecie łancuszka ma duzy wpływ,
ksiązka serwisowa - odpalasz i masz cała procedure opisaną z fotkami no prościej być już nie może |
|
|
Mateooo |
Wysłany: Sob 20:22, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
Henio ok ale powiedz mi czy wraz ze uciąganiem się łańcuszka rozrządu ma coś wspólnego ? Rozrząd to nie jest sprawa prosta raz ustawiona nie ma prawa się przestawić a jeśłij już się przestawi przeskoczy to nie jest problem ? Powiedz mi jakie zdjęcia musiał bym zrobić z jakiś perspektyw itp by coś powiedzieć więcej ? Bo z tym nie ma problemu jutro się zrobi.
PS: Jest ktoś może tutaj który ustawiał rozrząd w takiej maszynie i może mi to wytłumaczyć/opisać dokładniej >? Pozdro |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:04, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
zobacz sobie w ksiązke serwisową tam masz wszystko rozrysowane,
na fotkach troche słąbo widać bo sie perspektywa gubi
2 sprawa ze przy kontroli rozrządu trzeba brac pod uwage zuzycie łancuszka itp itd. także z 3 fotek to ciezko wywrózyc bo słabo to widac |
|
|
Mateooo |
Wysłany: Sob 19:01, 25 Lis 2017 Temat postu: Rozrząd Ktm sxf 450 2008 Pomoc |
|
Witam Piszę z prośbą o pomoc pacjentem jest Ktm SXF 450 2008 rok. Posiadam ten motocykl od nie dawna podczas zakupu zostałem poinformowany że został wymieniony tłok (faktura stary tłok pokazany) i tak pisałem już w dziale SX, że ciężko odpala ok jednogłośnie do wymiany wałek wydechowy oraz dzwigienki. Ale dzisiaj miałem chwilę czasu dlatego oglądnąłem to jeszcze raz i mam wrażenie że mam przestawiony rozrząd ? Nie znalazłem na internecie dokładnego wytłumaczemoa jak się ustawia dlatego pytam tutaj i myślę że ktoś pomoże.
Widziałem filmik gdzie na wałku rozrządu jest taka wybita kropka pokrywa się ona ze znakiem na głowicy następnie wałek wydechowy krzywki skierowane w strone przedniego koła płaska płaszczyzna jest "płasko" ssący dokładnie tak samo, lecz skierowany w strone gaźnika. U mnie to tak nie wygląda ssący może i tak ale wydechowy ta płaszczyzna jest na ukos i kropka się nie pokrywa chyba 1 ząb do tyłu może się mylę :/ Czyżby przestawiony ?
Zawory w tej pozycji co jest na zdjęciach się reguluje tak ?
Dodaję zdjęcia (takie udało mi się zrobić) Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam!
|
|
|