Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sorek
Wysłany: Nie 21:07, 10 Gru 2017
Temat postu:
danielo324 napisał:
pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski
jak wam się udało zrobić tor na terenie miasta to naprawdę nie mam pojęcia pewnie teren prywatny
henio12323
Wysłany: Nie 9:30, 10 Gru 2017
Temat postu:
z którego węzyka bo na fotce jest ich conajmniej kilka
2 sprawa zacznij od sciagniecia sobie ksiazki serwisowej i zapoznaj sie troche z nią. olej trzeba sprawdzać w odpowiedniej procedurze czasem, wiec warto miec to na uwadze
kristofsx.com - tu od kolegi da rade pobrać taka ksiązke
tam masz odpowiedzi na wszystkie twoje pytania.
danielo324
Wysłany: Sob 22:58, 09 Gru 2017
Temat postu:
A więc stało się chłopaki
Kupiłem tego Kata i powiem tak, jak ktoś ma trochę oleju w głowie to nie powinien mieć problemu z ujarzmieniem tego potworka, ale nie powiem moc ma. Otóż na samym starcie już mam pewien problem, silnik "podobno" po remoncie i niestety ubywa oleju, dzisiaj musiałem dolać 200ml. Dodam że pali od strzała, nie dymi. Nie wiem czy idę dobrym tropem ale po każdej jeździe w miejscu na obrazku mam plac oleju i teraz nie wiem skąd, możliwe że z tego wężyka? i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów, rocznik 2010
a tutaj fotka
https://zapodaj.net/17381280b47cb.jpg.html[/url]
henio12323
Wysłany: Wto 19:20, 28 Lis 2017
Temat postu:
buda jest jedna 2008-2011, ramy mozna malowac a plastiki przekładac
jak chcesz poznac rocznik to popros o numer VIN podeslij mi na PW mam mozliwosc sprawdzenia w witrynie ktma jaki rocznik, czy ma moze jakies akcje serwisowe i czy ewentualnie nie jest zgłoszony jako kradziony.
danielo324
Wysłany: Wto 19:15, 28 Lis 2017
Temat postu:
A co byście powiedzieli na ten egzemplarz
https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-zarejestrowany-450-wszystko-nowe-6-godzin-temu-kapitalny-remont-ID6yqhKH.html
rozumiem ze trudno ze zdjęć ale chodzi mi o fakt czy rocznik zgadza się z wyglądem, wyposażeniem
henio12323
Wysłany: Pon 19:20, 27 Lis 2017
Temat postu:
zalezy co dorwiesz ;d ale na pewno zajrzeć warto, zajrzenie do góry silnika to koszt uszczelek powiedzmy 150 zł... wiec nie tak dużo a wiesz co masz.
danielo324
Wysłany: Pon 18:34, 27 Lis 2017
Temat postu:
O zawodach raczej nie myśle, najwyżej raz po raz skoczyć na tor bo mam 500 metrów, pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski
chciałem kupić koło 14 i zostawić sobie 3 tysiące na remont :/ bo i tak do silnika wolałbym zajrzeć w zimę teraz
dobrze myśle?
żółf
Wysłany: Pon 18:02, 27 Lis 2017
Temat postu:
Jak myślisz o zawodach, odwiedzaniu toru itd. to zdecydowanie 250. Jeżeli przeloty - to w szczególności z uwagi na Twoje tereny zdecydowanie 450. Jak przyjeżdżam do Wielkopolski to nawet na 300 2t nudzę się jeżdżąc po lasach, za to dużym 4t fajnie się jeździ korzystając z olbrzymiego momentu.
15 tys może być mało, żeby znaleźć ładną 450, ale okazje się zdarzają. Ze reguły jednak lepiej dołożyć 2-3 tysiące za lepiej utrzymany egzemplarz
danielo324
Wysłany: Pon 17:41, 27 Lis 2017
Temat postu:
Dzięki za szybką odpowiedź, tak też właśnie zmierzam ku 450
mam nadzieje że zbytnio mną nie sponiewiera. A jak myślisz? Ile trzeba dać za zdrową 450? rok 2007-2010
henio12323
Wysłany: Pon 16:59, 27 Lis 2017
Temat postu:
czyli doswiadczenie żadne
zalezy jeszcze jak chcesz jeździc
jak chcesz robic " traski " szybkie przeloty w róznym terenie 400-450 bedzie lepszą opcją, tuy nie chodzi o kopa, bo z miejsca start bedzie zblizony, zabawa zaczyna sie jak masz 10 km prostego odcinka, 250tką bys dusił 80 km/ h a taka 450tka stówke ma przelotowo i sie jeszcze nie męczy. tu jest cała róznica
spalanie i koszta remiontu wtedy tez nizsze na korzyść 400-450.
z kolei jak nie bedziesz robił przelotów a nastawiasz sie np na bobrowanie w żwirowniach, szukanie podjazdów, traski CC, wytyczanie scieżek na polu krętych - to znacznie lepiej wziac 250tke zwłaszcza ze nie masz doswiadczenia
danielo324
Wysłany: Pon 16:42, 27 Lis 2017
Temat postu: Exc 250f vs 450exc
Witam forumowiczów, pewnie ktoś powie już tyle było tematów, a ktoś zakłada następny :/ Owszem, może i było ale były to zazwyczaj osoby po 16 lat, i zazwyczaj ten wybór był czystą Abstrakcją
A więc mam duży dylemat, chciałbym kupić jakieś lekkie hard enduro do 15 tyś, oczywiście zapas na remont oraz ubiór jest
a więc trochę o mnie: 22 lata, 175cm wzrostu 75 kg wagi. Jako iż mieszkam w wielkopolsce, a teren tutejszy to praktycznie same równiny, pytanie jest następujące czy 250 w 4t nie zmęczy się na dłuższych dystansach po lasach, polach, praktycznie sam otwarty teren? Pytanie 2, czy 450 ma naprawdę dużo mocniejszego kopa niż 250f? Moje doświadczenie głownie drogowe ;/ 4 lata na Hornecie 600
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin