Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:46, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
rolgaz oryginał, ewentualnie są fajne ODI manetki razem z rolgazem mam takie jak cos.
klamki najlepsze oryginalne |
|
|
wosika88 |
Wysłany: Pon 9:57, 04 Gru 2017 Temat postu: |
|
Oo Dzięki bardzo ;d a co do rolgazu oraz klamek to najlpesze orginał kupować czy masz może jakąś dobrą firme ? <my> |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:52, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
paweł król bielsko-biała - zajdziesz w google namiary, ja u niego robiłem i duzo ludzi do niego daje, moje dobite koła ( pogięte w kazdą strone) naprostował jak nówki kosztowo malowanie obu kól, prostowanie, wymiana szprych ze wszystkim chyba 500-600 zł samo prostowanie chyba z 80 zł |
|
|
wosika88 |
Wysłany: Czw 12:25, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
Dzięki za info od nowości , silnik jest nie ruszany ogólnie cała jednostka jest w perfekcyjnym stanie , latam dosłownie wszedzie przeważnie w enduro , poligony ale rownież żwirownie oraz kilka razy tor , jak każdy lubię przekręcić manete do obucha miałem nim przed zakończeniem sezonu dwa szlify i koła mam do prostowania , możecie kogoś polecić gdzie mogę profesjonalnie je zregenerować ? i jaki jest koszt takiej przyjemności ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:18, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
miał zrobione 30 godzin ale od nowosci czy od założenia licznika ? bo to troche subtelna róznica |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 18:12, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
hej,
zależy jak ostro latasz ale zawory sprawdzaj co 30-50mth
korba ory spokojnie zrobi 250-300mth, tłok 120-150-mth
po 100mth dobrze sprawdzic pompy oleju |
|
|
wosika88 |
Wysłany: Pon 17:36, 27 Lis 2017 Temat postu: sxf 450 /2013 |
|
Witam Wszystkich zakończyłem właśnie sezon na swoim sxf i mam kilka ważnych pytań . jak go kupiłem miał zrobione 30mh teraz mam 98 wszystko chodzi w silniku nic się nie dzieje i mam pytanie czy zmieniać korbe tłok ogólnie generalke robić ? / co ile motogodzin zaglądać w sinik ? regulacje zawór to podstawa to wiem w 4t / to mój pierwszy 4t ... |
|
|