Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sylwu
Wysłany: Nie 21:06, 17 Gru 2017
Temat postu:
stawiając na stópkę możesz sobie pomóc ciągnąc za kopniak
dobry, sprawdzony patent prosto z manuala.
Rysiek24
Wysłany: Nie 19:36, 17 Gru 2017
Temat postu:
wywal cenrtalna i wtaw boczna stopke.
Lilfazi
Wysłany: Nie 17:24, 17 Gru 2017
Temat postu:
Hej, tu znowu ja, kupiłem właśnie tego kata, bezproblemowo go pale i dosięgam do ziemi, muszę tylko nauczyć się stawiać go na stópkę centralną. Pozdrawiam, temat do zamknięcia
Lilfazi
Wysłany: Pią 16:46, 15 Gru 2017
Temat postu:
arkglo napisał:
Który to rocznik, bo jeśli do 95 włącznie to autodekompresatora po prostu nie ma. Poza tym autodeko sprawdzić jest dość prosto. Jeśli przy kopaniu co pewien czas słychać głośne stuknięcie z okolicy głowicy, to znak że autodeko działa. Jeśli natomiast nie możesz pokonać kompresji bez użycia ręcznego dekompresatora, a do tego nie słychać charakterystycznego klik, to coś jest nie tak z autodeko.
Rocznik 99 tak samo jak ja i tu wlasnie mam jeszcze jedno pytanie, ciężko będzie się mi go odpalać mając 18 lat po przejściu ze 125? Dodam że jestem dość sporym bykiem, (89kg) i czy w ogole dam rade dosiegnac do ziemi bo z tego co widzialem to siedzenie jest postawione dość wysoko - bodajze 94cm a ja mam 1.78, co do autodekompresatora - mam się spodziewać takiego odgłosu?
https://www.youtube.com/watch?v=qJBJe9arr8Q
henio12323
Wysłany: Pią 15:06, 15 Gru 2017
Temat postu:
" klikanie" ludzie o czym wy piszecie
gosc troche polatał na 2T jak odpali silnik zwłaszcza ktma to pomysli że mu zaraz wybuchnie... jak nie ma doswiadczenia to mu ciezko bedzie poznac co to za klikanie, moze tam walek rozrzadu sie walac po głowicy
a chłopak kupi i bedzie zadowolony - bo ma autodeko
jak chce oceniac niech wexmie ze soba kogos kto ma chociaz troche pojęcia
Shimy
Wysłany: Pią 13:34, 15 Gru 2017
Temat postu:
Do wypowiedzi przedmówcy dodam jedynie, że zdrowe autodeko możesz sprawdzić również po odpaleniu tzn obroty jałowe obniżasz do granicy możliwości pracy silnika i w tym momencie nie może być słychać charakterystycznego klikania. Jeśli tą metodą usłyszysz klikanie tzn że autodeko może jeszcze działać przy odpalaniu ale jest na wykończeniu.
arkglo
Wysłany: Pią 10:45, 15 Gru 2017
Temat postu:
Który to rocznik, bo jeśli do 95 włącznie to autodekompresatora po prostu nie ma. Poza tym autodeko sprawdzić jest dość prosto. Jeśli przy kopaniu co pewien czas słychać głośne stuknięcie z okolicy głowicy, to znak że autodeko działa. Jeśli natomiast nie możesz pokonać kompresji bez użycia ręcznego dekompresatora, a do tego nie słychać charakterystycznego klik, to coś jest nie tak z autodeko.
henio12323
Wysłany: Czw 15:04, 14 Gru 2017
Temat postu:
bardzo prosto -0 bierzesz kogos kto sie na tym zna i masz sprawdzone
Lilfazi
Wysłany: Czw 15:01, 14 Gru 2017
Temat postu:
Shimy napisał:
Oprócz standardowej kontroli sprawdź dokładnie luz na łożysku wahliwym kiwaczki i stan autodekompresatora bo wymienia się go razem w wałkiem rozrządu, dobrze wsłuchaj się w silnik
. Z historii serwisu dobrze wiedzieć kiedy i co dokładnie było robione np. czy łożysko kosza sprzęgłowego zostało wymienione na rolkowe bo fabryka w tych modelach wrzucała kulkowe - lubiące się posypać, dobrze wiedzieć jaki przebieg mają rolki dźwigienek.
Zerknij na "wyposażenie" w 620 mile widziany jest np FCR41, porządne wzmacniane obręcze np DID, podwyższenie kiery itd.
Dzięki za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanko, jak sprawdzić stan tego autodekompresatora? Przesiadam się ze 125 w 2t i dekompresatory są mi baardzo obce
Shimy
Wysłany: Czw 13:20, 14 Gru 2017
Temat postu:
Oprócz standardowej kontroli sprawdź dokładnie luz na łożysku wahliwym kiwaczki i stan autodekompresatora bo wymienia się go razem w wałkiem rozrządu, dobrze wsłuchaj się w silnik
. Z historii serwisu dobrze wiedzieć kiedy i co dokładnie było robione np. czy łożysko kosza sprzęgłowego zostało wymienione na rolkowe bo fabryka w tych modelach wrzucała kulkowe - lubiące się posypać, dobrze wiedzieć jaki przebieg mają rolki dźwigienek.
Zerknij na "wyposażenie" w 620 mile widziany jest np FCR41, porządne wzmacniane obręcze np DID, podwyższenie kiery itd.
Lilfazi
Wysłany: Śro 18:35, 13 Gru 2017
Temat postu: Co sprawdzać podczas kupna lc4?
Witam, moje pytanie jest takie jak wyżej, co sprawdzać podczas kupna lc4? Jade na dniach oglądać lc4 620 w wersji sc i tutaj pojawia się moje pytanie, jest coś co powinno się sprawdzać podczas kupna lc4 620? Czy po prostu wystarczy standardowe sprawdzenie zawieszenia, silnika, napędu itd?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin