Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 13:18, 31 Gru 2017
Temat postu:
Polecam oryginalne tloki lepsze. A za 3000 zl oryginal to slaba oferta pisz na pw zalatwie znacznie taniej
krzysiek919
Wysłany: Nie 11:43, 31 Gru 2017
Temat postu:
tylko nicasil
rfs nie chca dobrze chodzić na tulei
Krzychu 10
Wysłany: Nie 11:40, 31 Gru 2017
Temat postu:
Witam. Ja miałem kłopot z cylkiem. Sel D.tlok Ladnie spasowany ale tylko wytrzymał 50mth. Co do radzicie. ? Nowy cylek z tlokiem z salonu za 3 tys ,kupić z allegro używke za 1500, dać żeby wstawili tuleje czy wysłać żeby zrobili nowy nicasil ? Pozdrawiam ..
henio12323
Wysłany: Sob 23:33, 30 Gru 2017
Temat postu:
jak dasz za ciasno pasowanie, to ryzyko przytarcia, a na pewno bedzie sie szybciej wycierał.
a cylinder tak jak kolega napisał - na smietni kewentualnie jako ozdoba na pólke, juz nawet nie opłaca się tego naprawiać w zaden sposób. jest ryzyko ze woda pójdzie na silnik
żółf
Wysłany: Sob 19:41, 30 Gru 2017
Temat postu:
Śmiało można ten tłok selekcji C wrzucić do tego cylindra i latać, aż do bólu. Tzn, aż silnika nie zaboli(dość szybko), a potem całość na złom:D
Cylinder śmietnik, tłok sel. C szybciej zużyje nominalny cylek, szybciej niż A
mentor
Wysłany: Sob 17:58, 30 Gru 2017
Temat postu: Pęknięty cylinder
Cześć.
W garażu odkopałem cylinder na tulei od sx 450 (rfs). Chciałem zapytać czy taki cylinder można użyć do motocykla? Czy w trakcie jazdy po prostu ten cylinder pęknie na pół?
I drugie pytanie czy do cylindra, który ma nominalny rozmiar można zastosować tłok selekcji C? Czy to mija się z celem?
Dzięki za odpowiedź.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin