Autor |
Wiadomość |
rysiek198812 |
Wysłany: Nie 0:20, 07 Sty 2018 Temat postu: |
|
dobra założę iglicę n2zw i dysze 38 zobaczymy co będzie |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 23:21, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Co do słychania motocykla to wiem o co chodzi słychać kazdy cykl pracy nie wkręca się na obroty po zagrzaniu itd znam to |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 22:48, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
przy temp około 5C do 300m n.p.m. pokazuje mi 4clip na iglicy N2ZW i główna 170 wolne 35, musisz zacząć od podstawowych ustawień do Twojego modelu pod daną temperaturę i wys. n.p.m. a później korygować.
wszystko ma znaczenie iglica, clip na iglicy, dysze, ilość obrotów na śrubce od składu; musisz nauczyć się słuchać motocykl. |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 22:19, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
kajtek napisałem do ciebie na gg odezwij sie |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Sob 22:15, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
N2ZJ to iglica na temperatury od 25 stopni Celsjusza przy wysokości od 0-300mm n.p-m. Kup N2ZW, aktualnie taką mam w Becie i jest spora różnica pomiędzy n2zj a n2zw. Tak samo dysza wolnych przydałaby cie się większa, rozmiar 40 powinien byc ok. Dysze po taniości kupisz na mieloch motocykle, iglice też powinni mieć. |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 21:58, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
N2ZJ iglica |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 21:38, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
dajcie mi 20 min zaraz powiem |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Sob 21:28, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Zobacz i napisz, ona ma też duże znaczenie. |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 21:25, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Kajtek zabiłeś mnie nie wiem |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Sob 21:22, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Tak, a jaka iglica jest założona ? Na niej jest oznaczenie. |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 21:19, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
wydech mam serie ktm tak się zastanawiam ze lepiej bogaciej jak biedniej ostatni tłok wytrzymał 100 godz a teraz moment i go nie było 40 g kilka dni temu załozyłem nowy
myślę ze dysze tu grają role miałem 38 i 175 trzeba będzie coś po kombinować bo przecież motul to dobry olej i dawka 1 do 50 jest ok ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:08, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Zobacz co zaleca serwisowka na aktualbe warunki i zacznik od tego. Jak masz sport wydech daj iglice zabek wyzej |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 21:03, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Mam teraz 165 35 i półtora obrotu skład mieszanki a iglica na 4 ząbku jezdzę głównie hard enduro i CC |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:53, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
Nie patz nato czy ktos jezdzil bo pew ie jezdzil ale u kogos moglo byc ok a u ciebie nie musi. 38 to dosc nala dysza wolnych. Ile ci wychodzi skladu jak krecisz srubka? 170 to tez nie za duza. Tylko ze dysza glowma daje tak na prawde paliwo tylko przy duzym otworzeniu przepustnicy. O ile yo nie sa przeloty szybkie to wiecej znaczenia ma iglica |
|
|
rysiek198812 |
Wysłany: Sob 20:39, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
wystarczy przesunięcie iglicy o ząbek ? czy kombinować dyszami ? 170 i 38 jezdzi ktoś na takim ustawieniu 4 ząbek 170 38 ? |
|
|