Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 17:56, 06 Sty 2018
Temat postu:
to taki łancuszek nie pasuje do tych koł i stąd uszkodzenia na 90%
opu
Wysłany: Sob 17:35, 06 Sty 2018
Temat postu:
no własnie mam łańcuszek DID chyba T 50
henio12323
Wysłany: Sob 17:21, 06 Sty 2018
Temat postu:
ciekawe pierwszy raz cos takiego widze, nigdy tez nie widziałem żeby te koła zebate były aż tak zuzyte zeby było trzeba cos szlifować.
aczkolwiek do tego motocykla sa łancuchy DIDa które da sie załozyc - ale to nie są pasujące lancuchy i one w dłuzszej perspektywie czasu uszkadzają własnie koła - wiec jest szansa że to tu był problem - swoja droga spawdź jaki łancuszek masz zamontowany
mysle że tak czy siak tragedii by nie było moze szybciej by łancuszek szedł, sprawdzic ciezko, mozna jedynie nowy łancuszek przyłozyc zobaczyc jak sie zachowuje na tym kole, erwentualnie szukał bym dobrej uzywki, teraz duzo tych silników jest na częsci - bo jak cos mocniej walnie to reanimacja potrafi kosztowac koszt całego pojazdu
na forum jest nawet ktos kto ma częsci i nawet igdzie nie ogłaszał moze ma jakies uzywki do tego, jc na PW moge podac do niego numer telefonu ( chyba ze to przeczyta i sam sie odezwie ) bo ogólnie widziałem rózne takie silniki, nawet z ogromnymi przebiegami i te koła zawsze wyglądały w miare sensownie. wiec używka to nie najgorszy pomysł ;D ( dodam jeszcze tylko że były przynajmniej 2 rodzaje, ja kiedys kupowałem uzywany wałek i koło było inne górne - inaczej wyważone, bo było od starszego ktma - widac to latwo bo w innym miejscu otwory były powycinane)
co do tych łozysk - fabrycznie są kryte, ale zawsze jak o tym mysle to duzego sensu nie widze w tym, faktycznie jak odpalasz to nim tam olej dobrze dojdzie to chwila mija, wiec to co zostanie w łozysku to smaruje non stop, z drugiej strony - cały ten syf z łozyska co wpłynie itp nie wypłynie, wiec łozysko pracuje w małej ilosci oleju ciągle... wiec zastanawiam sie czy lepiej nie wyciagać. ja kiedys zrbobiłem próbe ( bo miałem 525) i raz wsadziłem kryte, raz bez krycia, i nic sie nie rozsypało ani nadmiernego zuzycia nie było... wiec to taka kwestia sporna troche
teraz wykombinowałem że mozna by np z jednej strony odkryć a z drugiej strony zostawić krycie albo lepiej było by moze zastosować stalowe uszczelnienie - troche tu tak gdybam teraz
opu
Wysłany: Sob 16:47, 06 Sty 2018
Temat postu:
zdjęcia
https://drive.google.com/open?id=1YKusxfPOwfmvwmyO9KW9r5dEyd0c249X
https://drive.google.com/open?id=1THCx7LhCclK6VS15-fmvB6uwEYkAAYue
https://drive.google.com/open?id=16c7nlbKTH37Gw2ZlUTojBFlgpbAQ7pDX
https://drive.google.com/open?id=1Sl4r15OhWugv-QTTxeuk2zADudKbVZtE
https://drive.google.com/open?id=1UFDQBt36L3gkwWs551o9n_JUwA-024HQ
duża zębatka strona wewnętrzna to nie jest wyszlifowanie przez łańcuch tylko ewidentnie tarczą fleksa. Czeka mnie wymiana?
inne pytanie mam jeszcze czy łożyska wałka powinny być otwarte czy zamknięte ? aktualnie mają osłony plastikowe.
Tomokat
Wysłany: Sob 16:28, 06 Sty 2018
Temat postu:
Pokaż jak wygląda ten wałek. Ciekawi mnie co tam ktoś szlifował...
opu
Wysłany: Sob 15:35, 06 Sty 2018
Temat postu: KTM EXC 450 2003r Rozrząd-Wymiana zębatek.
Witam
Zakupiłem ostatnio pierwszego 4T i dużo rzeczy mi się nie zgadzało w nim wiec otworzyłem silnik i w sumie dobrze zrobiłem tylko mam problem z oceną stanu kół zębatych rozrządu. Łańcuszek był już na 1 ząbku poza tym nie widzę żeby był jakiś luźny rozciągnięty zbytnio. Ślizgi nie mają wytarć i biorąc do ręki koła zębate widzę na nich ślady po szlifowaniu jak by szlifierką kątową ktoś pozbył się zadziorów na bokach zębów. Zęby nie są jeszcze "ostre". W serwis manual nie ma informacji na ten temat brak wymiarów kół zębatych itp. Koła nie są takie tanie bo 166zł i 240zł do tego łańcuch cena idzie w górę a jeszcze mam inne wydatki. Skąd mam wiedzieć że koła zębate trzeba wymienić? mam obawy że jak kupie nowy łańcuch i będzie na 4 zęby łapał go napinacz.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin