Autor |
Wiadomość |
Mercek |
Wysłany: Śro 18:48, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
Witam
A czy wie ktoś może jaka jest różnica pomiędzy Exc-f 250 2007r silnik rc4
a Rfs 400/450
Czy mocowania w ramach są takie same, gażnik itp? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 15:12, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
wszystko to samo, elektryka też, jedynie co to moduł zapłonowy inny zapewne
kartery sa te same w 250 i 450/525 |
|
|
mati90 |
Wysłany: Pią 13:58, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
A gdyby cały silnik przerzucić np na 400 lub 450? Mocowanie takie samo czy tez moze byc problem? Elektryka? |
|
|
MarcinKTM |
Wysłany: Wto 21:02, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
w 250 skrzynia jest inna też także przeróbka nie oplacalna zbytnio |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Wto 14:36, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
Dać na pewno da rade ale czy to się opłaci. Na pewno oczywiście inny cylinder, głowica, gaźnik bo w 250 jest mniejszy, inny wał bo skok tłoka w 250 to 56,5mm a w 400-setce 64mm. Nie wiem czy moduł jest inny czy taki sam. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 10:40, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
a sa moze jakies kity do 250 rfs zeby tylko zmienic cylinder i tlok zyskajac na wiekszej pojemnosci i mocy? |
|
|
mati90 |
Wysłany: Wto 7:24, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
a jak wyglada sprawa z 250 rfs zmiana na 400 bądź 450? Ztego co czytam to glowice by trzeba bylo ale czy gażnik jest taki sam? I czy na pewno da rade zrobic w 250 taki swapik |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 13:25, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
400 tez ma ta sama głowice z danego rocznika co wieksze modele jedynie 250 ma inna. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 12:37, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
Wiem też że ludzie exc 400 robią na 520, to pytanie takie, czy wtedy głowica od exc400 też pasuje do 520 czy nie ? |
|
|
drabina |
Wysłany: Nie 10:37, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki! |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 10:03, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
spokojnie załozysz wiekszy cylinder, później tylko gaznik trzeba bedzie dostroic.
co do korby to wszystkie exc 250/400/450/520/525 miały ta sama poza sx 450 tam byla jakas kombinacja ze skokiem tłoka.
np z rocznika 2004 głowica z 450 i 525 ma te same numery wiec silnik różni sie tylko srednica cylindra i ustawieniami ewentualnie dyszami w gazniku. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 8:16, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
Hmm nie wiem może się mylę, ale kiedyś gdzieś czytałem że korba w exc 400/450/520 jest taka sama więc jej teoretycznie nie było by trzeba wymieniać. Ale zdaje mi się że głowicę też by było trzeba z większa komorą spalania od 520'tki bo ma ona większy tłok i przy zamontowanaiu starej głowicy może tłok uderzać o głowicę ale może w tej kwestii się mylę i można zastoswać starą głowicę do nowego kitu ) |
|
|
drabina |
Wysłany: Nie 1:36, 11 Mar 2012 Temat postu: cylinder exc 450 na exc 525 |
|
Jestem ciekawy, jak wygląda "przeróbka" exc 450 na exc 525?
Czy zmienia się tylko cylinder i tłok? Korba była taka sama w 450 i 525?
Był już podobny temat na forum jednak pozostawiony bez odpowiedzi.
Być może tym razem ktoś się podzieli wiedzą
Pozdrawiam! |
|
|