Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pm2z
Wysłany: Nie 13:07, 12 Sty 2020
Temat postu:
No i fajnie
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. W takim razie odpuszczę temat tłoka itp.
Póki co zdjąłem całą "zbędną" elektrykę", ustawiłem zawieszenia pod standard (poprzedni właściciel jeździł tylko po szutrach), ustawiłem SAG.
Jak przyjdzie filtr oleju, to zmienię olej i w weekend uderzam na tor enduro. Wtedy pewnie powrócę z całą masą pytań
henio12323
Wysłany: Sob 21:37, 11 Sty 2020
Temat postu:
tłok sie sprawdza mierząc go i cylinder - wynikowo wyjdzie luz pasowania który serwisówka ma konkretnie przewidziany. w ksiazce serwisowej jest wszystko po kolei jak mierzyc, gdzie i czym
rzeczywiscie serwisówka ma w opisie wymienic a nie sprawdzic - w nowszych modelach zwykle konczy sie na sprawdzeniu - wiec mozesz sie albo odniesc do serwisówki - wymienic i miec swiety spokój, albo obserwować temat i jeździc, osobiscie bym jeździł, pierwszym problemem ze zuzytym tłokiem bedzie pobór oleju, jakieś kopcenie, tak jak kolega wyzej napisał około 300 godzin fabryczne silniki robią bezproblemu - no chyba ze sie zdarzy jakis wypadek typu nie zamontuje filtra powietrza, zassie gdzies wode, wrzuci srubke do dolotu.... normalnie eksploatowana fura robi spoko 300
jachu1111
Wysłany: Sob 19:07, 11 Sty 2020
Temat postu:
Poprostu każdy wie że 300 mtg dla exc 450 to nic . A tam na pewno piszą że sprawdź A nie wymienić . Ale jak chcesz możesz wszystko wymienić tylko po co z dobrej części na nowa to chyba nie ma sensu . A i nim wykorzystasz pełna moc tej lokomotywy to trochę czasu minie więc ja bym nic nie robił prócz tych zaworow regulacji. Reszta to strata kasy
pm2z
Wysłany: Sob 18:36, 11 Sty 2020
Temat postu:
Henio12323,
pewnie masz rację z tą sprężyną, to przecież od strony sprzęgła, więc może ktoś przy wymianie na rekluse źle to poskładał. obadam temat, dzięki za naprowadzenie na ten trop
właśnie zajrzałem do schematu interwałów serwisowych. Przy 90h WYMIENIA się:
tłok, korbowód, wszystkie łożyska silnika.
kontroli podlegają zaś cylinder, zawory, wałek rozrządu, skrzynia biegów i inne.
Ja rozumiem, że te interwały są mocno przesadzone. Np. korbowód wymieniłbym tylko, jeśli przy wymianie tłoka stwierdziłbym w nim luzy. Wtedy zaś, skoro silnik i tak rozpołowiony wymieniłbym wszystkie łożyska.
A co do tłoka... to jak się sprawdza tłok???
henio12323
Wysłany: Sob 17:56, 11 Sty 2020
Temat postu:
1) jak sie cały czas stosuje jedna srube i podkładke tak bywa, a mało kto w ogóle kleju do gwintów uzywa - polecam kupic nową srube i podkładke kosztuje to kilkanascie złotych, skrecasz i po problemie
2 - ciasne zawory to jedna z opcji, inna to np problemy z gaźnikiem
3- jeszcze nie spotkałem uszkodzenia spręzyny w której sie " rozciagneła" prędzej to jest źle zmontowany mechanizm
doczytaj czy przy 90h chcą zmienic tłok czy tylko go skontrolować
jachu1111
Wysłany: Sob 17:39, 11 Sty 2020
Temat postu:
Hej sprawdź zawory i ogień pod 200 mtg strata kasy na zmianę tłoka
pm2z
Wysłany: Sob 17:35, 11 Sty 2020
Temat postu:
kupił, przywiózł, cieszy się jak dziecko
kilka mankamentów wyszło:
- niedokręcona śruba zębatki zdawczej (!!!), aż się wierzyć nie chce
- moto ładnie odpala na zimno i trochę gorzej na ciepło, stawiam na za ciasne zawory
- kopka nie odbija jak powinna, pewnie sprężyna do wymiany
- tylna opona do zmiany
- krzywy ogon, a przynajmniej ta część z migaczami i rejestracją, ale to i tak będę ściągał
z dobrych stron:
- sprzęgło rekluse
- wiatrak chłodnicy
- zestaw zapasowych klamek
- trochę chemii do filtra pow., 2 dodatkowe filtry, trochę oleju
przebieg 103h, czeka mnie wymiana tłoka, wg instrukcji robi się to przy 90h. a może odpuścić, sam nie wiem.
póki co czeka mnie sprawdzenie zaworów, a jak przyjdą filtry oleju, to zmiana oleju z filtrem.
i generalnie muszę przewertować instrukcję, bo to mój pierwszy kat.
henio12323
Wysłany: Wto 9:03, 07 Sty 2020
Temat postu:
kiedys six days był niewspółmiernie tani w stosunku do czesci, kosztował np 5 tysiecy drozej, a dodatków było na 7-8 tysiecy. dzis juz tak nie bardzo jest
jachu1111
Wysłany: Pon 23:37, 06 Sty 2020
Temat postu:
Faktory czy sixdays była trochę droższa i tyle fajnie zbiornik przezroczysty kute półki tarcze pływające i tyle
henio12323
Wysłany: Pon 23:30, 06 Sty 2020
Temat postu:
450 EXC FACTORY EDIT. <2011><EU><8403K7> to wychodzi po numerze vin sprzedany rzeczywiscie prawie pod koniec 2012 roku - pewnie facory wersja sporo drozsza i nie było tak chętnych
nie ma co siedziec i doczytywać sie "forumowych" opowiesci które są mniej lub bardziej znaczące - chcesz jeździc endurakiem, cena spoko, ciebie stac to nic tylko kupuj.
jachu1111
Wysłany: Pon 23:27, 06 Sty 2020
Temat postu:
Tak 2007-2011 silnik xc4
pm2z
Wysłany: Pon 23:23, 06 Sty 2020
Temat postu:
Fajnie, wiem, że cena jest OK, a oglądanie i tak mam umówione. Jestem pierwszy w kolejce na 1. wolny dzień sprzedającego. Tylko tak googluję i prawie nic nie mogę znaleźć dokładnie o tym modelu. Bo to jest 2009-2011, czy jak?
O 2012+ tak samo jak o RFS (do 2008????) jest tego sporo...
jachu1111
Wysłany: Pon 23:14, 06 Sty 2020
Temat postu:
Tak to gaźnik cena w miarę jak 13500 zł za taki sprzęt który ma tylko 100 mtg . Ja bym się nie zastanawiał nad nim ani chwili . Mój ktm identyczny exc450 tylko 2009r sprzedałem dziś i mil 650 mtg od nowości i chodził aż miło sprzedał dziś to za 16300. Więc jedź bierz to i oraj po deklach widać że ma mało Mtg nalatane
pm2z
Wysłany: Pon 23:08, 06 Sty 2020
Temat postu:
Dobra, teraz sprawa, kolega z forum podpowiedział, że moto, które jadę oglądać nie jest 2012, ale 2011.
Ogłoszenia i zdjęcia w linku:
https://www.blocket.se/annons/kalmar/ktm_450_exc_factory_edition/87910106
I teraz tak patrzę, porównuję i faktycznie niektóre elementy (lewy dekiel silnika, tj. pokrywa alterantora?) jest raczej 2011 a nie 2012.
1 rejestracja jest 09/2012, więc może to ma na myśli sprzedający. Nr VIN: VBKEXA40XBM399737.
Próba rozkodowania VIN faktycznie wskazuje na 2011... Dekoder nic więcej jednak nie podaje...
Googluję i już widzę, że wcześniejszy model jest na gaźniku, ale nie mogę znaleźć jakiś sensownych testów/porównań...
Ktoś może się wypowiedzieć o tym modelu? Albo jakieś linki zapodać? będę zobowiązany...
jachu1111
Wysłany: Pon 21:21, 06 Sty 2020
Temat postu:
Kupować i latać ta 450
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin