Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Wto 13:05, 23 Sty 2018
Temat postu:
hej,
tutaj masz manual , sa tam podane wartości dla elektryki oraz jak sie mierzy.
https://drive.google.com/file/d/1_a0OD3HBSFJN8OOAKHfvfrbbRF-ffSzC/view
Marcin0602
Wysłany: Wto 12:04, 23 Sty 2018
Temat postu: Sxf 450 brak iskry
Witam wszystkich w dzisiejszym poście chciałbym wam opisać mój problem z niedawno co kupionym Ktm sxf 450 jest on z roku 2008 od zakupu nie trzymał dolnych obrotów i dosłownie wydawało się że trzeba przeprowadzić regulację gaźnika i tak też zrobiłem po regulacji wszystko było ok do pewnego momentu gdy wyjechałem ze znajomymi polatać... po wyjeździe na dosyć sporą górę na odcinie 2 biegu motocykl zgasiłem ale już nie odpaliłem dopiero jak spróbowałem odpalić na
pycha to załapał nie chciał trzymać dolnych obrotów więc na większym gazie pojechałem do domu gdzie pod domem przed zaparkowaniem odpalił i chodził jak zegarek postanowiłem na następny dzień go odpalić ale nie odpalił... wymieniłem świece bo już nie ma iskry ... dokonałem pomiaru rezystancji statora wynosiła 94 omy Wymieniłem przewód zapłonowy zmierzylem oporność fajki 4.5 oma oporność impulsatora wynosi 1.8 oma nie wiem jak sprawdzić moduł zapłonowy, cewkę zapłonową oraz regulator napięcia i chciałbym dodać że po odkręceniu świecy i sprawdzeniu jej poprzez dotknięcie jej do masy jakaś nie dużo iskra się pojawia myślę że problem może być cewka a co Wy o tym myślicie ? Spotkaliscie się z takim problemem ? Liczę na waszą pomoc bo mi ręce opadają
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin