Autor |
Wiadomość |
major000 |
Wysłany: Śro 22:03, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
Wymień tylko tłok a zawory zostaw w spokoju. Jedynie regulacja jeśli tego wymagają. Głowica w tym silniku jest mocarna. Zawory wytrzymują po 500godz i więcej, w zależności od tego jak jest eksploatowany sprzęt. |
|
|
rdr |
Wysłany: Śro 21:14, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
W instrukcjach obsługi od 2014 do 2016 na 100% jest podane żeby co 135 godzin wymienić zawory, sprężyny i nakładki albo co 70 godzin przy jeździe sportowej. Jeszcze ciekawe jest to, że w 2014 zalecają co 30 godzin wymieniać simmering pompy wodnej a od 2015 juz nie... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:43, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
serwisówka pewnie nie podaje co ile wymiana
tylko co ile kontrola - i ewentualnie wtedy wymiana, ciezko to wróżyć, wystarczy np pojechac w kilka osób na piaskownie, niedomknac filtra powietrza, troche piachu zassie i zawory w 10 minut zuzyją sie jak po 10gidzinach pracy |
|
|
lukasz202 |
Wysłany: Śro 20:36, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
Tłok pomierzony wymiana na nowy zawory idealne tylko czy wytrzymają następne np. 200 motogodzin wg. serwisówki co ile wymiana? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:11, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
nikt wrózką nie jest trzeba pomierzyc posprawdzac i wtedy oceniac. w takich motocyklach o ile sie powiedzmy ze dba - rozgrzewa odpowiednio moto, leje dobry w miare olej, dba o filtr, to taki tłok nie ma prawa praktycznie strzelic - prędzej sie zuzyje ( wytrze siebie i wszystko dookoła) i bedzie brał wiecej oleju niz paliwa także tutaj sie czego bać nie ma - ale chodzi o szczelnosc silnika, i nadmierne zuzycie - dlatego warto pomierzyc to,
to samo zawory mało kiedy sie zdarza ze cos sie urwie tak do konca bez przyczyny a ja chyba takiego przypadku na oczy nie widziałem zawsze jest " coś" np nowy zawór a stare spręzyny, albo zawór ostro wyklepany ( ogromny przebieg) i jakos to bedzie albo zuzyte prowadnice.... |
|
|
ewertas |
Wysłany: Śro 20:08, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
A czy zawory wyglądają na zużyte? Jak wyglądają gniazda? Jak często musiałeś regulować zawory? |
|
|
lukasz202 |
Wysłany: Śro 20:05, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
200 motogodzin 1 tlok wymieniać na oryginały i spać spokojnie ? Moto dla siebie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:37, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
nie bardzo jest sens - chyba ze robisz moto na handel jak chcesz nim jeździc zakładasz oryginały, dobrze jak ktos ci zrobi gniazda ( obróbka pod zawory) to zakładasz i o nich zapominasz |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Śro 18:49, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
Panuje opinia, ze jeśli i chodzi o zawory to zdecydowanie oryginał. Oryginał komplet do tego modelu, 1500zł bez rabatu. Dużo, ale na pewno warto, bo to inwestycja na długo. U mnie po 100mth, żadnych śladów zużycia zaworów. |
|
|
lukasz202 |
Wysłany: Śro 18:15, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
To jest sens zakładać ssące i wydechowe tytany proxa |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Śro 14:46, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
Nieprawda. Ssące tytan, wydechowe stal. |
|
|
makiGS |
Wysłany: Wto 21:40, 23 Sty 2018 Temat postu: |
|
tytan |
|
|
lukasz202 |
Wysłany: Wto 21:15, 23 Sty 2018 Temat postu: zawory |
|
witam wszystkich moje pytanie jakie zawory stalowe czy tytanowe są montowane fabrycznie w exc 450 six days 2014 |
|
|