Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:51, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
tak, czy to drut oring czy klej wszystko da ten sam efekt
co do łancuszka - wydaje sie byc ok, ja bym zostawil i zmienił przy jakims remoncie silnika
a i tak - na postoju jak sie bawisz gazem to zalewasz silnik bo cały czas podawane jest pompka paliwo przy odkręceniu manetki |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Czw 21:42, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | sprawdz też rozrząd, to 3 minuty roboty,
odkręcasz śrubę z boku napinacza, wyjmujesz sprężynkę, odkręcasz napinacz od cylindra i sprawdzasz ile masz ząbków, 1-2 - słabo , powyżej 3 - dobrze |
Zostaly mi 3 zabki |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Czw 21:14, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
A powiedzcie jeszcze jakie luzy zaworowe ustawic?
Czy patent przedstawiony na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=HkRS9G-7yHc daje taki sam efekt jak przedstawiony wczesniej (z oringami) ?
Czy dodajac gazu na zgaszonym silniku uruchamiam pompke w gazniku? Leje paliwo? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 10:42, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
sprawdz też rozrząd, to 3 minuty roboty,
odkręcasz śrubę z boku napinacza, wyjmujesz sprężynkę, odkręcasz napinacz od cylindra i sprawdzasz ile masz ząbków, 1-2 - słabo , powyżej 3 - dobrze |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Czw 6:59, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
Dzieki za rady. Najpierw sprawdze zawory a potem gaznik.Dam znac czy pomoglo |
|
|
LukAs |
Wysłany: Czw 1:22, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
Co do cieknącego płynu z otworu pod pompą to to tak jak pisze henio, ewenrualnie mozesz kupic caly ten "krazek" tak jak ja to zeobilem. Wszystko bylo plug&play ale to tez nie gwarantuje, ze bedzie dobrze bo mozesz miec bardzo wyrobiony wałek. Czasami pomaga lekkie przesuniecie tego na wałku jeżeli i tak cieknie. Co do gaśnięcia aż takiego po nagłym dodaniu gazu to ściągaj pokrywki od zaworów i zobacz jak wygląda luz zaworowy...
Jak to nie pomoże to gaźnik. Ja teraz będę walczył ze swoim. Wszystko chodzi idealnie, reakcja na gaz też moment, ale jak robie stopala na dobrze zagrzanym silniku i jade na przednim dluzej niz 5-7 sekund to automatycznie gasnie... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:18, 31 Sty 2018 Temat postu: |
|
a jest odwrotnie RFSami za psami rzucać pewnie najwiekszy wypust tych silników bo najdłuzej je robili, a potem jeszcze prawie identyczne konstrukcje montowane długo w quadach |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Wto 21:47, 30 Sty 2018 Temat postu: Re: Kilka pytań o EXC 525 |
|
PiterBaja napisał: | michalgsxr napisał: | Witam
To moj pierwszy post na forum.
Kupilem EXC 525 z 2004 roku i mam kilka pytan:
-jak rozpoznac silnik RFS ?
-jak kontrolowac stan oleju (nie mam bagnetu ani "oczka" )
-cieknie mi plyn chlodniczy z otworu pod pompa wody (da sie to jakos uszczelnic? )
-przy gwaltownym dodaniu gazu silnik dlawi sie i potrafi czasem zgasnac (cos z gaznikiem?) |
To ty kupiłes motur i pytasz sie jak rozpoznać silnik ? No inie wiesz gdzie sie olej sprawdza ? takie rzeczy to sie podczas kupna sprawdza a nie po fakcie |
Nigdy nie mialem do czynienia z KTM i dlatego pytam fachowcow.
Oczko bylo zalepione blotem i dlatego go nie widzialem.
Myslalem ze silnik RFS to jakas limitowana edycja ktora wystepowala w niektorych egzemplarzach. |
|
|
opu |
Wysłany: Wto 18:00, 30 Sty 2018 Temat postu: |
|
niechce teraz fantazji siać ale brzmi ten motor jak by o jeden ząbek łańcuch rozrzadu był przestawiony. Przestawiony zapłon. ja bym sprawdził wszystko co sie da silnik na stół i jazda... |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Wto 9:26, 30 Sty 2018 Temat postu: Re: Kilka pytań o EXC 525 |
|
michalgsxr napisał: | Witam
To moj pierwszy post na forum.
Kupilem EXC 525 z 2004 roku i mam kilka pytan:
-jak rozpoznac silnik RFS ?
-jak kontrolowac stan oleju (nie mam bagnetu ani "oczka" )
-cieknie mi plyn chlodniczy z otworu pod pompa wody (da sie to jakos uszczelnic? )
-przy gwaltownym dodaniu gazu silnik dlawi sie i potrafi czasem zgasnac (cos z gaznikiem?) |
To ty kupiłes motur i pytasz sie jak rozpoznać silnik ? No inie wiesz gdzie sie olej sprawdza ? takie rzeczy to sie podczas kupna sprawdza a nie po fakcie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:18, 30 Sty 2018 Temat postu: |
|
poczytaj troche ksiazke serwisową tam jest co nieco o regulacji gaźnika.
zaleznie od rocznika reguluje sie srubką np. wtedy jest w miare łatwa do ogarniecia regulacja. ale w tych modelach nie zawsze pokręcenie srubką daje rezultat. mozna próbować oring moda kolega wyzej zapodał co i jak. |
|
|
KristofSX |
|
|
michalgsxr |
Wysłany: Pon 22:33, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
Oczko juz znalzalem
Szukalem go znacznie nizej
Na czym polega regulacja pompki przyspieszenia?
Zobaczcie reakcje na gaz: https://youtu.be/tGBYL6FqNF8 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 10:37, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
- no chyba bardziej specyficznego silnika nie ma
- oczko jest - kntroluje sie czytajac instrukcje i stosujac sie do zalecen
oczko jest jak kolega napisał w okolicy dzwigni zmiany biegów
pompe wody da sie uszczelnic - wymieniajac 2X uszczelniacze i 2X oringi, io tylko OEM inne nie działają w tym miejscu ( jak potrzebujesz takich czesci pisz na PW ) mozl;iwe ze wałek rozrządu tez jest zuzyty i uszczelniacz wtedy nie trzyma - wszystko do kontroli
urok tych gaxników - ciezko to wyeliminować, mozesz zaczac od regulacji gaźnika ( zwłaszcza układu pompki przyspieszenia) jak nie bedzie efektu, a chcesz dobrego rezultatu to oferuje tuning takiego gaźnika - mechaniczne przerobienie gaźnika i wtedy problemu z tym nie ma jc tez info na PW |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Pon 7:55, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
silnik rfs 2000-2007 rok
jak dobrze pamiętam to oczko powinno być za dźwignia hamulca
trzeba wymienić uszczelniacze tylko org 2 stuki po 20zl
tak trzeba sprawdzić gazik i zawory |
|
|