Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mumek426
Wysłany: Sob 9:44, 03 Lut 2018
Temat postu:
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie o awaryjności,,jak jeździsz ostro to z natury wszystko się szybciej zużywa i będziesz więcej czasu siedział w garażu,.. Głównie awaryjność wynika z winy użytkownika,,
Pajka
Wysłany: Sob 8:05, 03 Lut 2018
Temat postu:
Panowie, ja wiem, że chcecie zawsze pomóc (szczególnie henio) ale takie tematy powinny być od razu zamykane, z pewnością jest już na forum kilkanaście, jak nie więcej tego typu tematów i wszystko jasno i bardzo szczegółowo opisane. Przez to robi się syf na forum i coraz ciężej jest wyszukać jakąś sensowną informację. Nowy użytkownik wysilił się, przeczytał 1 temat, i po co użyć opcji szukaj (podobno gryzie) jak można założyć kolejny temat...i tak w kółko
henio12323
Wysłany: Sob 7:57, 03 Lut 2018
Temat postu:
awaryjnosc standardowo - wynika w 99% z winy uzytkownika - jak zadbasz to mała szansa że cos sie rozleci.
poczytaj sobie wiecej na temat 250/300 jest duzo poradników. dla mnie 250tka lepsza na przeloty troche żwawiej sie wkręca, 300tkaj jakby lepsza do technicznej jazdy, lepszy dół, ale troche mniej sie lubi kręcic w górze obrotowej.
tez jeszcze zalezy od rocznika, bo stare 300tki ( jak i kazde inne dwusuwy ) to chodziły jak chciały - w sensie oddawania mocy, ciezko przewidziec co sie zadzieje, i tak nie zaciekawie sie jeździ
a do wściekania sie najlepsza jakaś 200tka
Gość
Wysłany: Pią 22:54, 02 Lut 2018
Temat postu:
no too tak fakt ale co z awaryjnoscią? czy to przejezdzi normlanie sezon czy bede sie z tym uzerał jak z motorowerem 50. Pakowac 250 czy odrazu 300 jestem katem zze tak powiem i lubie sie wsciekac ;D
henio12323
Wysłany: Pią 21:59, 02 Lut 2018
Temat postu:
czy 2T czy 4T to sie bierze pod uwage styl jazdy, troche teren ( na długie przeloty 2T męczy, z kolei w trudnym technicznie wąwozie lepiej miec lekkie 2T niz ciezkiego czterociacha ) tutaj nie trzeba specjalnej wiedzy tylko troche logicznego myslenia
jak za mocą - średnio 250 w 2T ma moc jak 450 w 4T. ale tu nie o moc tylko chodzi, liczy sie moment, sposób oddawania czyli krzywe mocy/momentu itp itd...
a na co zwrócic uwage - na wszystko, to nie skuterek gdzie połowe rzeczy moze nie działac a on i tak pojedzie
żółf
Wysłany: Pią 18:27, 02 Lut 2018
Temat postu:
Naprawdę na temat różnic pomiędzy 2t, a 4t zostało naprawdę sporo napisane, więc najlepiej poczytaj trochę forum, a potem sprecyzuj pytanie.
loziu
Wysłany: Pią 18:14, 02 Lut 2018
Temat postu: Wybór ktm exc250 exc 300 2t a 450.520
witam pisze z prośbą raczej o dobre doradzenie wyboru moto takiak wyzej mam przeznaczone na kata około 14 tys. a wiec tak moto ma słuzyc w las moze na tor jakis. na internecie obczytałem sie duzo na temat 2t ale nic szczegolnego chcialbym sie dowiedziec jak to jest z moca porownajac do ktma 520 lub 450. czy bardzo duzo problemow i jakich moze mi sprawiac takie 2t? na co patrzec podczas zakupu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin