Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:07, 09 Cze 2019 Temat postu: |
|
w niewłasciwym miejscu, pomierz stator zgodnie z instrukcja moze tam cos wyjdzie |
|
|
toivias |
Wysłany: Nie 11:43, 09 Cze 2019 Temat postu: |
|
Pomożecie zdiagnozować powód braku iskry ?
Dojeżdżając do świateł, schodząc z obrotów, moto zgasło i od tego czasu nie chce odpalić.
Przełącznik do gaszenia jest ok.
Nowa cewka (oryginalna) + nowa świeczka, a iskry dalej nie ma.
Czy jak by ścięło klin z magneta, to iskry by w ogóle nie było, czy byłaby ale tylko w niewłaściwym momencie?
Najgorsza opcja to pewnie CDI? |
|
|
toivias |
Wysłany: Nie 20:24, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
Dobra, trochę mnie tu nie było...
Aktualnie moto odpalone, w tygodniu pierwsza zmiana oleju po 2mth na docierkę.
Kupiłem wahacz z SMRa 560, który w ciągu sezonu zostanie zregenerowany i wleci do moto w późniejszym czasie.
Na zdjęciu poniżej nie ma jeszcze nowego pokrowca siedzenia, sliderów osiek i płyty pod silnik.
Opony kartofle na potrzeby przeglądu... w tygodniu będę chciał zarejestrować moto.
|
|
|
toivias |
Wysłany: Nie 11:56, 03 Cze 2018 Temat postu: |
|
94 ogniwa po skróceniu są cacy |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 6:06, 01 Cze 2018 Temat postu: |
|
np 5100 10w50 tak na prawde nie ma to wiekszego znaczenia co wlejesz |
|
|
toivias |
Wysłany: Pią 6:05, 01 Cze 2018 Temat postu: |
|
P.S. Jaką lepkość oliwy zalać na docieranie? |
|
|
toivias |
Wysłany: Pią 6:02, 01 Cze 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje |
Też nad tym ślizgowe myślałem ale nie ma opcji żeby go przymocować do tego drugiego otworu.
Łańcuszek mam 96 ogniw, skrócę do 94 i sprawdzę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:05, 31 Maj 2018 Temat postu: |
|
były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje |
|
|
toivias |
Wysłany: Czw 19:38, 31 Maj 2018 Temat postu: |
|
Silnik powoli składam, w zasadzie już jestem na finiszu.
Mam pytanie co do długości łańcuszka rozrządu... kupiłem Iwis'a 96 ogniw i jest zdecydowanie za długi
Wał zablokowany w GMP, wałek odpowiednio ustawiony, napinacz trzymany ręką i jest luz jak na zdjęciu poniżej.
Na kolejnym porównanie starego łańcuszka z nowym (w nowym już założona zapinka do zdjęcia).
Skrócę chyba po prostu o jedno ogniwo i przymierzę?
Co do reszty, gaźnik poskładany na fabrycznych rozmiarach dysz, wyczyszczony itd.
Głowica z nowymi prowadnicami i nowymi zaworami tytanowymi prox + planowanie i obróbka gniazd + naprawa 3 gwintów.
No i na ten moment silnik wygląda jak na zdjęciu... zastanawiam się jeszcze czy sprzęgło będzie ok. Wcześniej ktoś pomieszał kolejność przekładek grubych z cienkimi, teraz poskładałem według serwisówki - mogą być z tego powodu jakieś problemy?
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:46, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
tak |
|
|
toivias |
Wysłany: Nie 19:56, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Panowie, luzy na czopie wału są w serwisówce, a co z luzami na sworzniu tłoka?
Pytam, bo założyłem nowy tłok i ma dosyć duży luz na boki. Tak powinno być? |
|
|
henio12323 |
|
|
toivias |
Wysłany: Pon 12:37, 02 Kwi 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.
3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać |
Nie doprecyzowałem, mam cały nowy cylinder, nie tuleję. Skrót myślowy.
Czy masz może fotkę tej instrukcji? Nie miałem nic takiego w opakowaniu z tłokiem :/ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:34, 02 Kwi 2018 Temat postu: |
|
ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.
3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać |
|
|
toivias |
Wysłany: Pon 12:01, 02 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Dobra Panowie, to jeszcze jedno pytanie, maksymalną dopuszczalną przerwę na zamku pierścieni znam.
Jaką najlepiej zrobić na starcie przy nowym tłoku i nowej tulei dla pierścienia zgarniającego, a jaką dla kompresyjnego?
Sitko, tak jak mówił Henio, pasuje tylko w jedną stronę ale da się założyć źle Muszę zamówić nowe, bo aż je pofalowało hehe.
Kolejny temat, zamki względem siebie na pierścieniach - kompresyjnego skierowany w tył silnika, a zgarniającego obrócony o 90 stopni względem kompresyjnego jak w serwisówce?
Pierścień zgarniający, ten 3 częsciowy, wszystkie trzy elementy mają mieć zamek w jednym miejscu, czy tutaj też to ma być "poprzesuwane" względem siebie? |
|
|