Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tooomek882
Wysłany: Pon 6:33, 26 Paź 2015
Temat postu:
Konkurencja jeszcze nikomu źle nie zrobiła
Do zrobienia 250-tki nie musieli się specjalnie wysilić, ciekawe kiedy 300-ta się pojawi
Przym
Wysłany: Nie 22:00, 25 Paź 2015
Temat postu:
Co do potencjału 2T niektórzy widać zaczynają go doceniać, w końcu jakieś japońce będą do enduro (chociaż nie wiem czy dobrze o tym pisać na forum ktm):
http://www.scigacz.pl/Dwusuwowa,Yamaha,WR250,w,2016,27405.html
tooomek882
Wysłany: Nie 1:47, 25 Paź 2015
Temat postu:
Jeśli chodzi o działanie wtrysku, to bym się specjalnie tego nie bał, bo to nie te lata i nie ten segment, żeby coś tak ważnego dla silnika zrobić na pół gwizdka. W czterosuwach działa i to z powodzeniem. Ja wiem, że 2t jest bardziej wrażliwe na paliwo itp. ale podejrzewam, że będzie to zrobione naprawdę dobrze. Chociaż i tak uważam, że gaźnik jest lepszym rozwiązaniem i jestem ciekaw, czy faktycznie charakterystyka silnika będzie dużo płynniejsza niż na dobrze zestrojonym gaźnikowcu w tym przypadku...
A podejrzewam, że wtrysku nie wprowadzili, bo po prostu nie było potrzeby. Dopiero normy wymusiły taki zabieg. Przecież chyba nikt nigdy nie powiedział "Kiedy w końcu założą wtrysk do zweitaktów".
Swoją drogą, za każdym razem jak puszczę dymek to mogę się poczuć jakbym lekko szarpnął pod ucha jakiegoś eko gamonia
szaman108
Wysłany: Nie 0:37, 25 Paź 2015
Temat postu:
Niestety idzie nowe i wdrażanie nowych technologii jest nieuniknione,prędzej czy puzniej i tak wprowadzą wtrysk,a po nim katalizatory zawory egr,płyny adblu filty czastek stałych(płynnych i gazowych także) i cholera wie co jeszcze wymyślą pod pretekstem ratowania planety a na koniec walnie ,,metełor" i powrót do epoki każdy wie jakiej
te300
Wysłany: Sob 22:38, 24 Paź 2015
Temat postu:
ta homologacja w 2t to i tak wielki pic na wodę, ja nawet nie wiem czy z tym kitem spełniającym normy motocykl pochodzi z godzinę a w książce piszą, że na odblokowanym na ulicę nie wolno, śmiech na sali
te300
Wysłany: Sob 22:30, 24 Paź 2015
Temat postu:
też uważam, że wtrysk w 2t to nie jest dobry pomysł, będzie jak w skuterach - przeróbki na gaźnik;
obym się mylił
pawciak12
Wysłany: Sob 22:22, 24 Paź 2015
Temat postu:
bo wszedzie ekolodzy wsadza paluszki,niestety ale exc to moto z homologacja czyli na logike ktos moze tym jezdzic po drogach publicznych a to juz jest feeee bo silnik dwusuwowy duzo pali i wypluwa olej wiec zajebali jakas norme z kosmosu w ktorej sie juz gaznikowana 2t nie zmiesci i musza wprowadzis wtrysk cala historia,
major000
Wysłany: Sob 22:16, 24 Paź 2015
Temat postu:
Ja tam jestem totalnie przeciw wtryskowi w 2t. Podstawowa i jak dla mnie najważniejsza zaleta 2t czyli prostota konstrukcji i wszystko co za tym idzie zostanie pogrzebana. Co z tego że bedzie mniej palił, płynniej jechał, mniej kopcił... wystarczy że zaleje brudne paliwo- stoje... utopie moto- stoje... elektronika strzeli focha-stoje... W pizdu z takim czymś.
A tak wogóle jeśli wtrysk w 2t by robił robotę to już dawno by go wprowadzili, coś jest na rzeczy że czekają do ostatniej chwili...
Fourier
Wysłany: Sob 22:05, 24 Paź 2015
Temat postu:
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... $
Maciej_OLS
Wysłany: Sob 20:57, 24 Paź 2015
Temat postu:
Technologia wtrysku już jest gotowa:
https://youtu.be/5gVeqix2Yc4
Coś z nią jest nie tak skoro nie jest powszechnie wdrażana.
tooomek882
Wysłany: Sob 14:01, 24 Paź 2015
Temat postu:
rams napisał:
Sherco ma zamontowane wtryski w dwusuwach od roku i motory jeżdżą na razie bez większych kłopotów.
Póki co żaden dwutakt endurowy nie ma wtrysku. Sherco owszem, pokazało ale na pokazaniu się skończyło. Była to jedynie pokazówka i na razie nowe modele idą z gaźnikiem. Dopiero w przyszłym roku wyjdą na wtrysku. Z tego co mi wiadomo to swego czasu w trialówkach chyba Scorpa robiła dwusuwy na wtrysku ale były strasznie słabe.
Wtrysk jest tylko robiony pod normę Euro 4. A ta norma wymaga też żeby każdy motocykl powyżej 125 ccm miał standardowo ABS. Tak więc do obecnych cen motocykli należy doliczyć przynajmniej tysiąc złotych za to ustrojstwo... które i tak wyląduje w kartonie obok lusterek i kierunkowskazów. A prawdopodobnie i tak normy będą spełniane tylko przy kicie homologacyjnym, czyli prostsza wersja machlojki koncernu VW.
szaman108
Wysłany: Pią 23:14, 23 Paź 2015
Temat postu:
Spidi dzięki
rams
Wysłany: Pią 22:48, 23 Paź 2015
Temat postu:
Wtrysk oleju ma Beta.
henio12323
Wysłany: Pią 22:42, 23 Paź 2015
Temat postu:
ma elektronicznie sterowane zawory - u kumpla w salonowej nowce sztuce, po kilkunastu godzinach costam siadlo w tym zaworze
a jakie moto ma wtrysk ale oleju ? gas gas czy wlasnie sherco ?
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 22:39, 23 Paź 2015
Temat postu:
Sherco ma też elektryczne zawory wydechowe ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin