Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 12:04, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
no i jaki problem taki zrobic ? idziesz do tokarza i niech ci dorobi |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Nie 11:54, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
Na jeden raz nie chcę zamawiać ściągacza. Gwint M26, skok gwintu 1mm. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 11:22, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
przewaznie po patentach sie urywaja waly
rob porzadny sciagacz, podaj jaki masz model magneta. |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Nie 10:57, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
A znacie może jakieś patenty jak samemu wykonać ściągasz magneta do ktm exc? Bo jak bym ściągnął magneto to od razu bym wymienił łożyska na wałku wyważającym. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:20, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
tak luz c3 na cały silnik. i wszędzie odkryte |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Sob 22:52, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
No więc dzisiaj rozpołowiłem cały silnik i prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Okazało się że poprzednik łącząc kartery wyciął sobie ten kawałek uszczelki co biegnie w poprzek karterów i rozdziela komory, a następnie złożył bez (uszczelka była tylko po zewnątrz)
Od razu żeby nie zakładać nowego tematu: łożyska na wałku rozrządu te dwie sztuki 6201 powinny być odkryte co nie? Bo one są smarowane olejem silnikowym... Dobrze myślę? To prawda że łożysko ma mieć fabryczny luz C3? |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 22:40, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | trzeba umieć czytać serwisówke. podaje 1,2 + dolanie do odpowiedniego stanu w okienku |
dokładnie przestudiuj ja jeszcze raz, jest wyraznie napisane nominalna wartosc oleju 1,25l |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:18, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
trzeba umieć czytać serwisówke. podaje 1,2 + dolanie do odpowiedniego stanu w okienku |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 20:52, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
do mnie wchodzi ponad 1,5l i dziwne ze serwisówka podaje okolo 1,2l moze poprostu za malo masz oleju i wtedy sa takie objawy. Pozatym kto powiedzial ze oleju nie powinno byc w skrzyni korbowej ??
Jedna sekcja to skrzynia biegów a dróga to własnie skrzynia korbowa która tez jest swoego rodzaju miska olejowa i z tamtad równiez jest zasysany olej.
dolej oleju do własciwego poziomu i lataj bo to dziwny pezpodstawny problem według mnie. |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Śro 20:31, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
Po wymianie filtrów oleju i wyczyszczeniu mikrofiltrów wlewam ok 1,2l potem odpalam żeby pochodził chwile na wolnych obrotach i rozprowadził sobie po filtrach, później gaszę i dolewam tak żeby było pół oczka, czyli łącznie myślę będzie z 1,3 max. 1,4l.
Ale co ma do tego ilość oleju w momencie wymiany skoro mi znika niezależnie od poziomu na początku (nawet bez odpalania motocykla po zalaniu świeżym olejem i tak za kilka godzin jest zauważalnie mniej)...? |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 18:16, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
jaka ilosc oleju wlewasz przy wymianie ?? |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Śro 12:52, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | możesz nalać trochę więcej , tak żeby było w 1/3 okienka i wtedy sprawdź |
Tak też sprawdzałem i nawet gdy na zimnym silniku dolałem do powiedzmy 3/4 okienka (wiem że to za dużo ale tylko sprawdzałem) to i tak na drugi dzień oleju w ogóle nie było w oczku. Nawet po przechyleniu na prawą stronę się nie pojawił...
bully napisał: | Jesli by ci nie odprowadzalo oleju z komory korbowej to po odpaleniu miałbyś niebieski dym z wydechu, a nawet wywalilo by ci uszczelniacze. Nie szukaj choroby. |
Po zapaleniu natychmiast odprowadza olej z komory korbowej i jest ok. Chodzi tylko o to, że ile bym nie wlał to i tak po kilku godzinach stania ten olej "znika" z oczka.
A może to nieszczelność na łączeniu karterów - ściana oddzielająca komorę przekładniową z korbową? W exc silnik jest składany na uszczelki czy na spasowanie? |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 9:09, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
Jesli by ci nie odprowadzalo oleju z komory korbowej to po odpaleniu miałbyś niebieski dym z wydechu, a nawet wywalilo by ci uszczelniacze. Nie szukaj choroby. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 0:04, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
możesz nalać trochę więcej , tak żeby było w 1/3 okienka i wtedy sprawdź |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 23:44, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
wydaje mi sie ze szukasz choroby , gdyby olej byl w komorze korbowej to rozwalilo by cos, a przynaimniej wypchnelo uszczelki . W LC4 jest podobnie , olej sprawdza sie po jezdzie bo po podstoju jest prawie pusto na bagnecie.Poczytaj manual co pisze na temat kontroli poziomu oleju.
Wedle manuala na zimno powinno byc na samym dnie w okienku , cieply silnik ma miec max w okienku |
|
|