Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
darudee
Wysłany: Śro 22:07, 14 Lut 2018
Temat postu: KTM EXC-F 250 problemy po wymianie wtrysku
Witam,
w sumie to jeszcze nie jest problem ale zastanawia mnie mój KTM (EXC-F 250 2017). Po regulacji TPS istny szatan w porównaniu do tego jak wcześniej jeżdził tylko, że problem pojawia się po wymianie wtrysku. Mam nowy orginalny wtrysk i po założeniu, sprawdzeniu TPS'a, przejściu procesu adaptacyjnego który jest podobno zalecany motocykl pracuje idealnie przez około godziny, a potem zaczyna nierówno pracować i gaśnie. Nawet czasami protrafi zgasnąć podczas jazdy jak w zakręcie na 2 biegu dodaje mu gazu. Gdy wracam do starego wtrysku wszystko jest ok.
Próbowałem też założyć mu kolejny nowy oryginalny i ta sama przypadłość. Jestem dociekliwą osobą więc chciałbym dla wewnętrznego spokoju rozwiązać tą przypadłość i przygotować się na to jak mi padnie stary wtrysk
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin