Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Szymon3069
Wysłany: Sob 8:54, 17 Lut 2018
Temat postu:
ml napisał:
Może być uszczelka pod głowicą. Planowana była głowica przed montażem ?
Głowica była planowana uszczelki Athena , przykrecone zgodnie z serwisowka, nie ma bombli w chłodnicy od kręconej podczas pracy silnika
ml
Wysłany: Sob 8:24, 17 Lut 2018
Temat postu:
Może być uszczelka pod głowicą. Planowana była głowica przed montażem ?
henio12323
Wysłany: Pią 21:20, 16 Lut 2018
Temat postu:
edytuj posty nie pisz jeden pod drugim
moze byc i para wodna, w chłodnicy np po myciu woda moze siedziec bardzo długo, wiec odpalasz chłodnica sie nagrzewa i moze isc para wodna
ale jak zaraz tez wywala ci korkiem - to masz uszkodzony korek, albo powierzchnie styku korka z chłodnicą,
chyba ze opcja jeszcze taka ze jednak chłodnica ma pekniecie i to płyn gdzies spływa w lamelki i paruje - odróznic od wody łatwo bo ma specyficzny zapach, a i mozesz wziac jakas wode na palec i na jezyk - płyn chłodniczy tez łatwo wyczujesz, jak nieszczelnosc, to chłodnice trzeba zdemontowac, i sprawdzic np pozatykać wszystkie wyjscia i węzykiem "nadmiaru" spręzarką wpuscic powietrze ( tylko nie 6 atmosfer... dać tak jak układy działają czyli 1-1,5 bara to max) i np pod wode i bedzie widac gdzie bąbluje
Szymon3069
Wysłany: Pią 19:06, 16 Lut 2018
Temat postu:
Szymon3069 napisał:
żółf napisał:
Jeżeli z chłodnicy leci dym i to po 10 sekundach, nie jest to para wodna, to masz dwa problemy
1. spaliny w układzie chłodzenia
2. nieszczelną chłodnicę
Ale właśnie wym który unosi się znad prawej chłodnicy pachnie jak typowa para wodna , co do nieszczelności to wiadome skoro mi płyn wywala
Co warto jeszcze dodać nie wymi sie z konkretnego miejsca, po prostu cala się dymi
Szymon3069
Wysłany: Pią 19:05, 16 Lut 2018
Temat postu:
żółf napisał:
Jeżeli z chłodnicy leci dym i to po 10 sekundach, nie jest to para wodna, to masz dwa problemy
1. spaliny w układzie chłodzenia
2. nieszczelną chłodnicę
Ale właśnie wym który unosi się znad prawej chłodnicy pachnie jak typowa para wodna , co do nieszczelności to wiadome skoro mi płyn wywala
żółf
Wysłany: Pią 18:50, 16 Lut 2018
Temat postu:
Jeżeli z chłodnicy leci dym i to po 10 sekundach, nie jest to para wodna, to masz dwa problemy
1. spaliny w układzie chłodzenia
2. nieszczelną chłodnicę
Szymon3069
Wysłany: Pią 17:36, 16 Lut 2018
Temat postu: Grzeje się, gotuje, wywala płyn ?
witam
Mam pewien problem co prawda nie z KTM a crf 450 2012 wtrysk motocykl ma przejechanie 0.5mth od generalki, cały czas podczas pracy dymi się prawa chłodnica, a jak stane w miejscu z 2-3 min to zaczyna kąpać płyn z przelewu a później leci mocniej, dodam ze płyn nie jest zagotowany nie gotuje się a dymic chlodnica zaczyna juz po 10 sekundach od odpalenia zimnego silnika
Myślałem nad uszkodzonym korkiem wlewu ale wygląda dobrze sprężyna odbija mocno
Pomocy, ponad 4k wlozylem w silnik a w niedziele pasuje cos upalic :/
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin